wtorek, 12 lipca 2016

Gofry bezglutenowe przepis

Gofry bezglutenowe z domowej mieszanki mąk bezglutenowych (kukurydzianej, ziemniaczanej i ryżowej). Mąż uwielbia te gofry w wersji amerykańskiej - polane syropem klonowym i posypane odrobiną cynamonu, koniecznie z kubkiem Americano ;-) Ja preferuję z dodatkami - dużą ilością świeżych owoców sezonowych. Wydrukuj lub pobierz PDF z przepisem. Czasami na kolację, na deser, lub specjalnie gdy przychodzą mali, dziecięcy goście. Przepis na bezglutenowe gofry kukurydziane.


Bardzo smaczne, puszyste gofry bezglutenowe przygotowane na mące kukurydzianej. Ekstra uniwersalna mieszanka bezglutenowa 500g. Y z tym produktem Mąka jaglana bezglutenowa 500g. Ten przepis jest najbardziej idealnym przepisem na gofry bezglutenowe.


Sporo czasu zajęło mi zanim wymyśliłam odpowiednie proporcje. Jednak ważnym czynnikiem jest dobra gofrownica. Uwielbiam ten przepis na gofry, w ogóle gofrowo jest bardziej superowo niż np. A więc bardzo proszę dbajcie o swoje zdrowie kochani sportowcy i wszyscy drodzy czytelnicy. Jako pierwszy przepis wypróbowałam gofry bezglutenowe od Lisiej Kawiarenki.


Gofry bezglutenowe przepis

Dorotko - te gofry dedykuje przede wszystkim tobie, bo od dawna mnie pytasz o dania bez glutenu, obiecuję, że będzie ich więcej. Gofry wyszły wspaniałe w smaku, naprawdę pyszne. Pozostały chrupiące, ponieważ zostawiłam je na kratce a nie ułożyłam na talerzu. Woda sprawia, że gofry wychodzą bardziej chrupiące, więc nie polecam zamieniać jej na mleko. Polecam nie tylko alergikom!


Gofry większości kojarzą się z czymś niezbyt zdrowym i grzesznym, ale dzisiejszym przepisem chciałbym Wam pokazać, że gofry mogą być wartościowym i zdrowym śniadaniem, a nie tylko tuczącym deserem. Ja zaserwowałem sobie na śniadanie bezglutenowe gofry z truskawkami i syropem klonowym. Tym razem przepis na chrupiące gofry bezglutenowe. Z gofrów bezglutenowych naszym pewniakiem są te z mąki z ciecierzycy, ale wymagają trochę dłuższego smażenia (pieczenia? no korzystania z gofrownicy ;)), stąd próbujemy różnych przepisów.


Z komosy, płatków owsianych czy jak dzisiaj z mąk bezglutenowych. Gofry w zupełnie nowym wydaniu, bo upieczone na mące jaglanej (gofry bezglutenowe). CHRUPIĄCE GOFRY BEZGLUTENOWE Kasia Gofry to poza lodami kolejny niezbędnik wakacyjnej rozpusty. Potwierdzam, najlepszy przepis jaki znalazłam na bezglutenowe gofry. Robiłam z mlekiem ryżowym i dałam na tą porcję g masła klarowanego i wyszły przepyszne.


Mąką owsiana pęcznieje, więc ciasto zgęstnieć zanim upieczemy pierwsze gofry. Należy dolać ml wody i zamieszać przed ponownym użyciem. Pierwszy przepis, podstawowy, na gofry lekkie, chrupiące z zewnątrz i puszyste w środku. Składniki wystarczy zmiksować i można już smażyć gofry.


Gofry bezglutenowe przepis

Drugie, równie pyszne, które można zrobić bez dodatku proszku do pieczenia (jeśli komuś bardzo na tym zależy), bo puszystości dodają im ubite białka. Idealna jako zdrowa przekąska do szkoły. Jak zrobić idealne gofry (bezglutenowe).


W pierwszej części wpisu kilka słów o tym, jak zrobić idealne gofry na mące bez glutenu. A w drugiej – przepis na wspaniałe lekkie gofry na mleku kokosowym, z korzenną żurawiną i chrupkimi pistacjami (całość bez dodatku cukru). Bezglutenowe dzieci nie zjedzą w Polsce gofra w budce ani na festynie.


Mogą jednak skosztować tej pyszności w domu, w zdecydowanie zdrowszej wersji. Chrupiące bezglutenowe gofry. Nie zliczę ile przepisów na tego bloga powstało przypadkiem. Nie wiem też ile nie doczekało się odtworzenia.


Bo wiecie, to zwykle jest tak, że ja wpadam w szał kreacji i wyjdzie mi coś pysznego a potem albo nie pamiętam proporcji albo część składników umyka z pamięci. Szukacie przepisu na bardzo dobre gofry, a przy okazji na takie które nie zawierają glutenu? Spróbuję jeszcze dopracować ten przepis tak, aby ciasto było delikatniejsze.


To moja pierwotna wersja ciasta, ale ponieważ wiem, że wiele osób czeka na takie gofry od razu ją prezentuję. Skoro nam smakowały mimo że nie są idealne, to Wam też powinny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty