wtorek, 19 lipca 2016

Dobry sernik na święta wielkanocne

Najlepsze przepisy na świąteczne, wielkanocne ciasta zebrane w jednym miejscu. Przepisy, jak zrobić - Smaker. Lista przepisów na sernik dobry na wielkanoc z polskich blogów kulinarnych. Wybierz najbardziej interesujący przepis i zacznij gotować!


Sernik dobry na wielkanoc przepis - Durszlak. Zaloguj się lub zarejestruj.

Dziewięć przepisów na wielkanocne ciasta Mazurek, sernik, a może babka? Jeżeli zastanawiasz się, czym w tym roku zaskoczyć gości, przychodzimy z pomocą. Durszlak - dobre ciasta na święta wielkanocne z masami.


Wylać na przygotowany spód ciasteczkowy. Piec w temperaturze 160°C przez około godz (czasem nawet dłużej, do godziny). Ostudzić w uchylonym piekarniku, następnie ostudzony wsadzić do lodówki na kilka godzin a najlepiej na całą noc. Właśnie w momencie, kiedy myślałam, że już wszystkie najlepsze serniki zostały kiedyś przeze mnie wypróbowane i nic nie jest w stanie mnie zaskoczyć. I tak upiekłam jeden z najlepszych serników, jaki w życiu jadłam.


Zrobiłam go na święta Wielkanocne u teściowej.

Bardzo się kruszy i psuje to cały jego urok. Wszystkie najlepsze przepisy na serniki w jednym miejscu. Zobacz sprawdzone przepisy na pyszne serniki na kruchym spodzie, na herbatnikach lub bez ciasta.


Upiecz wyśmienity sernik z rosą, z kratką, wiedeński, migdałowy, z jabłkami lub jagodami. Piękny zapach, który pojawia się w kuchni podczas pieczenia sernika wielkanocnego, jest niezapomniany i pozostaje w pamięci na długo. Idą Święta, a Wielkanoc bez sernika nie wchodzi w grę.


Pozostałe białko miksujemy z szklanki cukru, wykładamy na sernik tak żeby piana była pofalowana. Nie przestrasz się sernik będzie tak rzadki że będzie się trząsł jak by był nie dopieczony ale spokojnie dojdzie). Pieczemy jeszcze 15min patrz żeby się nie spiekł tylko trochę ma się zarumienić powierzchnia.


Też mi brakuje tego typu uwag… np. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na serniki wielkanoc i święta. Mam spory dylemat i co wybrać na Święta Wielkanocne, zupełnie nie wiem. Dziś robię remanent swoich wypieków blogowych, popodglądam też co u innych piszczy, a może przygotuję zupełnie coś innego niż do tej pory.


Wydaje mi się, że na polskich wielkanocnych stołach najczęściej goszczą serniki. Zobacz nasz sernikowy przewodnik i wybierz z niego przepis na sernik dla siebie - pieczony lub na zimno! Ten przepis od mojej ulubionej cioci Zosi mam w zasobach własnej książki kucharskiej już od lat. Jakoś jednak tak się składało, że bardzo dawno go nie piekłam. Na Wielkanoc zazwyczaj sięga się po przepisy na babkę, mazurka czy też sernik wielkanocny.


Najczęściej są to wypróbowane receptury naszych babć i mam.

Warto wiedzieć, że równie dobrym kompendium wiedzy jest Kuchnia Lidla, która obok przepisów na tradycyjne ciasta wielkanocne proponuje również oryginalne wariacje na ich temat. Choć kuszą nas eksperymenty, dobrze wiemy, że nic nie smakuje tak dobrze, jak klasyczne ciasta na święta. Dlatego w naszym zestawieniu znalazły się przepisy na sernik tradycyjny: krakowski z charakterystyczną kratką, na kruchym spodzie z rodzynkami czy ciężki od sera sernik wiedeński, a nawet sernik królewski czy sernik z rosą. To naprawdę świąteczny sernik, który na pewno posmakuje każdemu. Długo utrzymuje świeżość (można go upiec - dni wcześniej), dlatego doskonale sprawdzi się na święta, czy rodzinne przyjęcia.


Ciasta na święta – sernik. Serniki to ten rodzaj ciast na święta, które królują zarówno na bożonarodzeniowym, jak i wielkanocnym stole. Jednak Wielkanoc ma tę przewagę, że poza przepisami na sernik na miłośników słodkości z serem, czeka jeszcze pascha.


Pascha z bakaliami to to, na co czekamy cały rok! Idealny na święta i rodzinne uroczystości :) Zaskocz nim swoich znajomych! Sprawdź instrukcję ze zdjęciami krok po kroku.


Szczególnie polecam pyszne, korzenne pierniki i miodowniki, wyśmienite serniki pieczone oraz na zimno, pachnące miodem makowce, delikatne ciasta drożdżowe, mocno bakaliowe keksy, znakomite ciasta orzechowe oraz małe słodkie ciasteczka i pierniczki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty