środa, 6 lipca 2016

Placki ziemniaczane przepis

Aby się nie rozpadły podczas smażenia do masy ziemniaczanej dodaj jajko i odrobinę mąki. Ich postrzępione brzegi nie tylko pięknie się prezentują, ale też genialnie smakują i chrupią. Najlepsze placki ziemniaczane to te usmażone na złoto, których chrupiąca, lekko przypieczona skórka skrywa miękki delikatny środek.


To tradycyjne danie daje ogromne możliwości twórczej inwencji. Newsletter smaków życia.

Bądź z nami wszędzie tam gdzie jesteś i zapisz się do naszego newslettera. Całość mieszamy na jednolitą masę, a następnie placki ziemniaczane smażymy na rumiano. Najlepiej podawać je tuż po usmażeniu, bo są wtedy przyjemnie chrupiące. W końcu na Kwestii Smaku przepis na placki ziemniaczane ;-) Dokładnie takie jakie robiła moja babcia, później tata, teraz ja.


Myślę, że uwagi zawarte w przepisie pozwolą Wam usmażyć idealne, chrupiące, apetycznie wyglądające placki. Można je podać na sposoby. Proste placki ziemniaczane na wytrawnie ze śmietaną, albo na słodko.

Są proste do przygotowania, niedrogie i smakują każdemu. Mogą stanowić podstawę sycącego dania, np. Tradycyjne placki ziemniaczane zazwyczaj smażone są na smalcu, jednak coraz częściej sięgamy też po oleje roślinne. Są łatwiej dostępne i aktualnie mamy ich ogromny wybór.


Każdy ma swój ulubiony przepis na placki. Jedni kochają chrupiące, inni delikatne i puszyste. Tym razem postanowiłam przygotować je według przepisu Magdy Gessler i muszę przyznać, że są wyśmienite - prawdziwy smak ziemniaka, otulony chrupiącą koronką.


Najsmaczniejsze są podane z gęstą śmietaną. Choć powiem wam, że moja mama uwielbia jeść placki ziemniaczane wyłącznie z cukrem. Proste i lubiane danie, jeden z moich osobistych faworytów.


Ten przepis jest bardzo stary. Moja mama zawsze tak szykuje placki z tartych ziemniaków. Gdy chcę szybciej przygotować ziemniaki, zdarza mi się zrobić placki ziemniaczane na grubych oczkach.


Jeszcze warto wspomnieć o przepisie na placki ziemniaczane z gotowanych. Teoretycznie, placki ziemniaczane są daniem niezwykle prostym. Przede wszystkim ze względu, na krótką listę składników.

Faktycznie jednak, jeśli chcemy zrobić placki ziemniaczane tak, by były idealnie chrupiące, musimy się nieco wysilić. Nawet wybór ziemniaka ma znaczenie. Chrupiące placki ziemniaczane z pieczarkami.


Tym razem chciałabym podzielić się z Wami przepisem na packi ziemniaczane z pieczarkami, które są naprawdę smaczne i mega chrupiące. Fasolka po bretońsku i kotlety mielone. Przepis na gofry, placki ziemniaczane. Dziś poznańskie plyndze czyli placki ziemniaczane. Sposobów na wykonanie i podanie placków ziemniaczanych jest mnóstwo Dziś proste, można powiedzieć podstawowe, placki ziemniaczane :) Choć same w sobie mogą być daniem głównym bez dodatków, tym razem podałem je z kotletami mielonymi, domowym sosem czosnkowym i buraczkami.


Ziemniaki i cebulę obieramy,trzemy na tarce do ziemniaków. Dodajemy jajka,sól i pieprz,oraz mąkę dokładnie mieszamy wszystko. Na rozgrzany tłuszcz kładziemy porcje ciasta i lekko spłaszczamy,smażymy z obu stron na złoty kolor. Ja po pierwszej partii,zawsze próbuję wtedy wiem,czy czasami nie trzeba jeszcze dosolić.


Podajemy gorące,można posypać cukrem,polać kwaśną śmietaną,ja. Zna je każda polska rodzina. U mnie w kuchni placki te przygotowywano ze startych na małych oczkach tarki ziemniaków z dodatkiem cebulki, jajek i mąki.


Jednak brakowało mi w nich chrupkości, więc postanowiłam wypróbować poniższą recepturę. A my zapewniamy przepisy na Twoje dania dla najbliższych. Nasze przepisy kulinarne są proste, ciekawe i oryginalne, dostosowane do pór roku i dostępnych składników.


To wyjątkowa książka kucharską online z tysiącem przepisów i pomysłów. Codziennie dodajemy nowe przepisy. Marzysz o zupie dyniowej? Chodzą za Tobą placki ziemniaczane?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty