poniedziałek, 25 lipca 2016

Przepis na fajny placek

Dodane przez Panek w: Tylko o kuchni. DODAJ PRZEPIS DODAJ PORAD. Desery Szybki placek ze śliwkami. Zmiksować, przykryć ściereczką i odstawić na minut.


Przed samym smażeniem dodać do ciasta roztopione masło lub olej i. W weekend przychodzi do nas moja tesciowa na obiad chcialam zrobic cos specjalnego na obiad i upiec jakies dobre ciasto.

TRADYCYJNE DOMOWE CIASTA – NAJLEPSZE PRZEPISY. Stworzyłam listę przepisów z najlepszymi, tradycyjnymi, domowymi ciastami. Ten placek drożdżowy z kruchą, słodką skorupką to smak mojego dzieciństwa. Taki placek piekła często moja mama. Sama bardzo go lubiła a mi najbardziej smakowała kruszonka posypana obficie cukrem pudrem.


Jego przygotowanie jest proste, a efekt bardzo dekoracyjny. Motyw zebry uzyskuje się wlewając do ciasta białego, ciasto wymieszane z kakao (gęstsze od „jasnej bazy)” promieniście tworząc cienkie okręgi. Zgromadzone w tym miejscu przepisy na ciasta i inne słodkości to propozycje na różne okazje.


Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na szybki placek urodzinowy.

Każdego dnia podsuniemy Ci sposób na smaczny i oryginalny posiłek. Sprawdź nasze najlepsze przepisy! Doroty wychodzi wyższy ten placek,pomijając bezę ,ale na zdjęciach widać,że tego ciasta jest znacznie więcej niż wyszło u mnie,a robiłam z identycznej ilości składników. Nastepnym razem je podwoję.


Wiele przepisów na odświętne torty z bitą śmietaną, kremem z masła, z owocami i serem. Chrupiące, kruche ciasteczka. Wypieki pieczone w formie lub na blasze. Chleb i bułki z własnego piecyka.


W takim razie koniecznie zapisz poniższy przepis na placek amerykański, czyli wyjątkowo łatwy do przygotowania jabłkowo-orzechowy wypiek. Ciasto ze śliwkami i kruszonką. Aby go upiec, będziesz potrzebować kilku prostych składników: mąki, jajek, kostki do pieczenia, cukru oraz sody oczyszczonej. Pierwszym krokiem jest oddzielenie białek od.


Wyszło super,fajny przepis,łatwe i szybkie ciasto a do tego pyszne. Dodałam do ciasta więcej cukru i śliwki też posypałam cukrem. Jest idealne,lekko wilgotne. U mnie na pewno to ciasto zagości na stałe w moim spisie kulinarnym. Następnie dodać ser, w razie potrzeby dolać mleka, doprawić solą i przyprawą uniwersalną.


Do masy dolać odrobinę oleju i znów wymieszać. Smażyć tak jak naleśniki, tyle że na niezbyt dużej patelni.

Nałożyć farsz i przełożyć placek na pół. Opis przepisu: Autor: WINIARY W sezonie na śliwki warto zrobić ciasto z tymi pysznymi owocami. Połączenie budyniu z kruszonką jest idealne – wypróbuj je koniecznie!


Chciałabym upiec jakieś ciasteczka. Macie jakiś fajny i łatwy przepis na ciasteczka? Nie chcę żeby piekły się dłużej niż minut.


Na podsypanej mąką stolnicy rozwałkuj schłodzone ciasto na placek o grubości ok. Bardzo lubię ciasta ze śliwkami. Robię najczęściej z nimi placek drożdżowy i ucierany ze starego rodzinnego przepisu. Tym razem postanowiłam wypróbować coś innego – temat placka ze śliwkami wypłynął podczas wspólnej podrózy do Poznania z Jolą i Piotrem z Damsko-męskiego spojrzenia na kuchnię i wtedy Jola poleciła mi placek z przepisu Piotra, który zawsze pięknie wyrasta. To ciasto ostatni raz robiłam kilka lat temu.


Szukam właśnie przepisu na tort, myślę, że to dobry pomysł żeby między warstwami przesypać kawą. Podpowiedziała mi Pani fajny patent :) Dziękuję bardzo, cieszę się, że spodobał się mój przepis. CIASTO WZ - najlepszy, jak z cukierni, wypróbowany przepis na WUZETKĘ jak z cukierni. Placek jest miękki, jesienny, wspaniały. Domowe ciasto, idealnie kremowe i obłędnie smaczne!


Mimo, że nie ma teraz sezonu, kupiłam dynie i zrobiłam. Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi. Pyszności wyszedł placek dyniowy. To od nas zależy jakie dodamy do niego owoce ( u mnie śliwki i maliny). Można robić go z kruszonką ale ja Zobacz więcej.


Obserwuj bloga Obserwujesz bloga Słodkie fantazje. Nic się nie martw, bo przepis na placek drożdżowy opracowałam i opisałam tak skrupulatnie, że z pewnością sobie z nim poradzisz. Zapraszam Cię też po przepis na kruszonkę.


Moja uniwersalna kruszonka do ciast pojawiłam się własnie w tym przepisie na ciasto drożdżowe. Lista przepisów na fajny przepis na placka z polskich blogów kulinarnych. Wybierz najbardziej interesujący przepis i zacznij gotować!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty