środa, 27 lipca 2016

Moje proste przepisy

Najlepsze ciasta, ciasteczka, desery i pieczywo. Najsłodszy blog w sieci. Tradycyjne polskie przepisy na słodkości - znane i lubiane. Słodkości znane na całym świecie.


Autorskie przepisy ze zdjęciami.

Prosty przepis na rozpoczęcie roku szkolnego :). Proste ciasto ze śliwkami, ucierane, maślane, słodziutkie, pachnące cynamonem. Wystarczy ogrzać składniki do temperatury pokojowej i postępować według przepisu, by wkrótce cieszyć się pysznym domowym ciastem. Po min zmiejszyłam temperaturę do 1i włączyłam termoobieg. W ten sposób udało się uratować ciasto :) Blaszka 25xwięc nieznacznie większa niż w przepisie ale nie zwiększałam składników.


Moje pyszne, łatwe i sprawdzone przepisy :-). Witam Kochani, dziś chcę Wam przedstawić przepis na rewelacyjny tort. Taki tort upiekłam na urodziny mojej mamy.

Jest ona miłośniczką wszelkich orzechowych wypieków i ten tort jest maksymalnie orzechowy. Dodane przez maaartinka w: Tylko o kuchni. Witam wszystkich:) niedawno zaczęłam przygodę z pieczeniem i gotowaniem.


Jeśli ktoś zna jakieś proste przepisy na ciasta i ciasteczka to bardzo proszę o podanie:) Oczywiście wiele z Waszych przepisów. Nie potrzeba do nich wielu naczyń, gdyż niemal wszystko można przygotować w jednym garnku, brytfannie lub głębokiej patelni. Wczoraj upiekłam to ciasto z nektarynkami, absolutnie zgodnie z przepisem i. Tak jak część z pań tu napisała, ciasto było tłuste, mokre i takie sobie. Moje dzieci i zagraniczne wnuki wcięły to ciasto, bo dla nich ważne jest by ciasto ciepłe, słodkie i owocowe. Może rozmazywać się po stole i tak będzie super.


WOŁOWINA – pyszna, prosta lub wykwintna wołowina Moja rodzina uwielbia potrawy z wołowiny, tutaj znajdziecie moje najlepsze przepisy na dania z wołowiny. DRÓB – jest podstawą mojej, domowej kuchni. Paszteciki to bardzo proste i oszczędne przekąski.


Do przygotowania tych mini pyszności wykorzystałam mięso z rosołu. Było to mięso z kurczaka oraz indyka. Jeśli nie macie tak dużej porcji gotowanego mięsa, można oczywiście wykorzystać świeże.


Przepis jest trochę przerobiony – przede wszystkim zwiększyłam ilość składników (oprócz cukru, tutaj ilość została zmniejszona #128521; ), aby wyszło ciasto w tortownicy o średnicy 28cm.

Idealnie pasują do barszczu czerwonego. Ciasto wychodzi wysokie na około 3-4cm. Domowe ciasta są nie do zastąpienia - nie da ci ich żadna cukiernia, choćby najlepsza! Wypieki, którymi pachnie w całym domu, nie zawsze są idealne, ale za to wyjątkowe. Aksamitne czekoladowe brownie, puszyste ciasto drożdżowe, krucha szarlotka, świąteczny piernik, makowiec, baba i mazurek – wszystkie te słodkie ciasta znajdziecie właśnie tutaj.


Książka Moje zdrowe przepisy autorstwa Pawlikowska Beata , dostępna w Sklepie EMPIK. Przeczytaj recenzję Moje zdrowe przepisy. Zamów dostawę do dowolnego salonu i zapłać przy odbiorze! Slime po polsku, jak zrobić slime DIY, proste i sprawdzone przepisy na slime i glutki z instrukcją filmową, zabawy sensoryczne, eksperymenty dla dzieci. Nasze przepisy kulinarne są proste, ciekawe i oryginalne, dostosowane do pór roku i dostępnych składników.


To wyjątkowa książka kucharską online z tysiącem przepisów i pomysłów. Codziennie dodajemy nowe przepisy. Marzysz o zupie dyniowej? Chodzą za Tobą placki ziemniaczane? Tylko tutaj znajdziesz ponad przepisów na każde z. Omlet - przepis na moje proste i smaczne śniadanie.


Omlet zazwyczaj podaję z wędliną i serem żółtym, a dodatkowo przyprawy i świeża zielenina. Kto co lubi - omlet smakuje pysznie! Do zup, barszczu oraz jako smaczna przystawka do głównego dania - buraczki marynowane są uniwersalne. Przepisy i Porady Kulinarne w serwisie MojeGotowanie. Sprawdzone przepisy Redakcji oraz Czytelników.


Ulubione dania Ulubione ciasta Ostatnio dodane. Zobacz naszą bazę wyselekcjonowanych przepisów na Torty, sprawdź opinie na ich temat oraz wybierz najlepszy przepis dla siebie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty