środa, 20 maja 2015

Sernik szybki na herbatnikach

PUSZYSTY SERNIK NA HERBATNIKACH – najprostszy puszysty sernik jaki robiłam. Przygotowanie sernika nie zajmie Wam dużo czasu, a jest naprawdę smaczny! SERNIK: BEZ PIECZENIA, PIECZONY, KRÓLEWSKI I TAKI, KTÓRY NIE OPADA – uwielbiam serniki.


Piekę tradycyjne serniki od lat i przygotowuję serniki na zimno. Doskonałe dla osób nie mających piekarnika czy miksera.

To bardzo stary przepis, który pochodzi z zeszytu babci. Jest to chyba jeden z najprostszych w wykonaniu serników, ma tak mało składników, a jest najlepszy jaki do tej pory jadłam. Niektórzy uważają, że ser z. Spód przygotowujemy z pokruszonych herbatników i odrobiny masła. W masie serowej również tylko podstawowe składniki.


Jeśli jednak macie w domu prawdziwą laskę wanilii możecie dodać jej ziarenka do masy. Przepisy, jak zrobić - Smaker.

Kremowy, wilgotny i bardzo łatwy w przygotowaniu. Moja Babcia zawsze przygotowuje taki sernik specjalnie dla mnie i moim zadaniem jest go pokroić, co zawsze kończy się podjadaniem. Na Wigilię i Wielkanoc :) Problem jest w tym, że zawsze jej opada i przypala się od spodu. Co roku Mama zarzeka się, że już nigdy go nie upiecze, ale przecież dla mnie bez tego sernika nie ma Świąt.


Sprawdź instrukcję ze zdjęciami krok po kroku. Dzisiaj przepis dla zabieganych, czyli szybkie w przygotowaniu ciasto. Upiekłam go na herbatnikach oraz polałam czekoladą i. Inne przepisy z Szefowa kuchni.


Szybki sernik to doskonały pomysł na przygotowanie smacznego deseru dosłownie w kilka chwil. To także świetna alternatywa dla tradycyjnych serników, które choć są bardzo pyszne niestety też dość pracochłonne. Sernik - puszysty, łatwy szybki. Na dno tej blaszki rozłożyć herbatniki.


W misce zmiksować wszystkie składniki masy serowej i wylać na ciastka. Formę wstawić do nagrzanego do 1stopni piekarnika ( bez termoobiegu ) i piec minut. Szybki i łatwy sernik to ciasto, które uda się każdemu i zawsze będzie smakować.

Spód stanowią biszkopty - nie ma potrzeby przygotowywania kruchego ciasta. Konsystencja tego sernika jest idealna - lekka, puszysta, kremowa, a smak nieziemski. Zachęcam do wypróbowania tego przepisu naprawdę warto!


Istnieje naprawdę małe ryzyko, że komuś ta słodka przekąska nie zasmakuje. Spód – hmm kwestia gustu nawet u mnie w rodzinie, młodszy wyjadał płatki przy kruszeniu, w cieście stwierdził, że obrzydliwe i wyjadał tylko masę, starszemu wszystko smakowało i przy robieniu pilnował młodszego by płatki do ciasta zostały, ja za płatkami nie. Nie musimy się martwić, że ciasto nam się przypali lub opadnie – ekspresowy przepis na sernik gotowany to alternatywa dla ciast z piekarnika. SERNIK NA JOGURTACH GRECKICH - robiłam wiele serników na jogurtach, ale ten (moim zdaniem) jest najlepszy. Na herbatniki wylałam masę jogurtową.


Idealnie kremowy i puszysty. Piekarnik nagrzałam do temperatury 1stopni i wstawiłam do niego ciasto na około godzinę. Modyfikacja: lubię jak sernik jest czymś trzymany od spodu, nawet cienką warstwą, więc z uwagi na moją okrągłą tortownicę herbatniki pokruszyłam z roztopionym masłem (sugerując się przepisem na inny sernik z MW) i potem je podpiekłam przez min. Spód wchłonął chyba wilgoć z masy serowej bo całkowicie stracił swoją. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na sernik przekładany herbatnikami.


Wszystkie najlepsze przepisy na serniki w jednym miejscu. Zobacz sprawdzone przepisy na pyszne serniki na kruchym spodzie, na herbatnikach lub bez ciasta. Upiecz wyśmienity sernik z rosą, z kratką, wiedeński, migdałowy, z jabłkami lub jagodami. Zrobisz go w niezwykle prosty sposób, a połączenie herbatników z budyniem śmietankowym i galaretką brzoskwiniową WINIARY sprawi, że nasz sernik stanie się ulubioną słodkością wszystkich Twoich domowników. Bardzo puszysty, kremowy, delikatny, wilgotny.


Z przepisu wychodzi bardzo duża blaszka sernika wypełniona aż po brzegi. Polecam zrobić na zbliżającą się majówkę bo jest bardzo prosty i szybki. Na ogół robię jednak te pieczone.


Tym razem zmieniłam taktykę i wzięłam się za sernik bez pieczenia. Jest prosty w przygotowaniu, stosunkowo szybki do zrobienia. Jeśli zastanawiacie się, czym poczęstować gości po niedzielnym obiedzie, to mam dla Was przepis na pieczony sernik z mascarpone na herbatnikach. Jest uwielbiany przez wielu, dlatego zapewniam, że będzie strzałem w dziesiątkę.


Wybierz odpowiedni dla siebie przepis z wyselekcjonowanej bazy portalu przepisy. Pyszny przepis na sernik na herbatnikach - serniczek jest szybszą wersją, nie musimy robić ciasta! Także polecam szybki przepis na sernik.


W końcu jest to sernik na zimno z serka homogenizowanego i chcemy, by przygotowanie go nie zajmowało nie wiadomo jak dużo czasu. Już wystarczy to, że trzeba na niego poczekać te kilka godzin, zanim będziemy mogli go zjeść. Jest kremowy, delikatnie waniliowy. Duży wpływ na jego konsystencję ma użyty ser.


Ja użyłam gotowego sera na sernik, który miał konsystencję gęstej śmietany i jak ciasto postało w ciepłym pomieszczeniu, to trochę podszedł mi wodą, ale uważam że i tak warto, sernik jest bardzo smaczny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty