środa, 19 sierpnia 2015

Ciasta siostry anastazji

Ciasta siostry anastazji

Setki receptur na wypieki, zebranych i wydanych przez siostrę ze Zgromadzenia Córek Bożej Miłości, wyróżnia się ciekawymi nazwami i niepowtarzalnością. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na ciasta siostry anastazji. Zachwyć się smakami ciast i deserów Siostry Salomei!


Najlepsze polskie i włoskie inspiracje cukiernicze w jednej książce! To zrozumiałe, bo jej ciasta są łatwe do przygotowania, ale jednak niebanalne i co najważniejsze, pyszne. Dodane przez kryska w: Tylko o kuchni. Na co dzień gotuje i piecze dla krakowskich jezuitów. Tag: ciasta siostry anastazji.


Całość jest niesamowicie lekka i można zjeść kilka porcji bez efektu zamulenia:)) Podobne ciasto robiłam już kiedyś klik, ale to s. Na całość składa się delikatny, kakaowy biszkopt, domowa masa budyniowa na żółtkach, ciasto z dodatkiem orzechów i miodu, a „kropką nad i” są śliwki namoczone w rumie. Nazwana przez tygodnik Gość Niedzielny Pierwszą Kucharką Rzeczpospolitej podbiła. Dlatego dziś na osłodzenie Wam tego dnia, przedstawiam kolejne ciasto z książki Siostry. I nic dziwnego, bo są niezwykle efektowne i oryginalne.


Ja wybieram je przeważnie na ważniejsze uroczystości, bo wiem, że zawsze wzbudzą zachwyt gości. Co prawda nie są tanie ani szybkie, ale warto poświecić na nie kilka godzin, bo z pewnością to zaprocentuje. Anastazji dag mąki pszennej… mniam-mniam. Jest ich w naszym serwisie już ponad 120.


Jeśli zastanawiacie się, jakie ciasto, autorstwa słynnej siostry, upiec na Wielkanoc, zrobiliśmy dla Was wstępną selekcję i wybraliśmy propozycji. Ciasta siostry anastazji na Allegro. Zróżnicowany zbiór ofert, najlepsze ceny i promocje.


Wejdź i znajdź to, czego szukasz! Ja znalazłam go na blogu i od razu mi się spodobał bo jest prosty i pysznie wygląda. Moje ciasto wyszło ciemniejsze ,bo dodałam swój zamiennik amoniaku czyli sodę bo nie zdążyłam dokupić amoniaku. Można je nadziać, serem, makiem, marmoladą, nadać im kształty placuszków, rogalików - według upodobania.


Rewelacyjne ciasto na puszystym biszkopcie z dwoma przepysznymi, aksamitnymi masami - jedna czekoladowa z dużą ilością bakali i całymi kawałkami czekolady - druga ananasowa. To niezwykłe połączenie czekolady, bakalii i ananasa tworzy niesamowity smak łącząc się w wyjątkowo smaczne ciasto. Pozycja obowiązkowa dla tych, którzy uwielbiają owocowe wypieki. Raffaello jest tak popularnym ciastem, że wstyd mi się przyznać, że robiłam go pierwszy raz. No cóż, pierwszy, ale na pewno nie ostatni.


Miłośniczki i miłośnicy wszelkich słodkości! Te przepyszne pełne jagód bułeczki, przygotowałam z przepisu na ciasto drożdżowe z książki “1nowych ciast. Będąc młodą mężatką wiadomo ma się mnóstwo sił, chęci i chce się pokazać z jak najlepszej strony.


Wykonuje się go dość szybko, jest smaczny i pulchny ale dla mnie to jest bardziej babka piernikowa. Zamów dostawę do dowolnego salonu i zapłać przy odbiorze! To wyjątkowe ciasto idealnie pasuje na urodziny, niedzielny obia bardzo wyjątkowe święto. Jest lubiane przez dzieci i dorosłych.


Oto sprawdzony przepis na pyszne ciasto z kremem! Oto dwa rewelacyjne ciasta, które poleca sama gotująca siostra. Nie pożałujecie, jeśli zdecydujecie się je wykonać samodzielnie. Ciasto to polecam tylko na specjalne okazje. Jego nazwa jest bardzo trafiona).


Zastąpi każdy tort, a nawet dwa. Jest bardzo bogate, wysokie i różnorodne w smaku. Siostra Salomea fantastycznie gotuje i piecze. Cieszę się, że jest ktoś, kto będzie się dzielił tym dobrem, które ma w sobie, tym talentem, który otrzymał od Boga.


Ciasta siostry anastazji

Dodaj do swojej kolekcji Edytuj Lubię to Ustaw jako okładkę kolekcji Komentuj. Cygan Składniki: CIASTO dag masła dag cukru pudr… przepisy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty