piątek, 21 sierpnia 2015

Gulasz z serc

Zr obłem ze swoja korekta-tak jak robię wątróbki ( tylko parze jak raki aby tez zabezpieczyć soczystą zawartość wątróbek )i: po oczyszczeniu sparzyłem w gotującej się wodze aby usunąć resztki krwi. Kroki wykonania: Serca myjemy, odcinamy góry z warstwą tłuszczu. Cebulę drobno siekamy, czosnek kroimy w plasterki. Na patelni rozgrzewamy oliwę, wrzucamy dokładnie osączone serduszka i dokładnie je obsmażamy, dodajemy cebulę, smażymy jeszcze przez minuty.


Nie wymaga dużego nakładu pracy, ani wyjątkowych zdolności kulinarnych.

Jest świetnym rozwiązaniem dla osób dbających o szczupłą sylwetkę, ponieważ jest niskokaloryczny. GULASZ Z SERC WIEPRZOWYCH - pyszny, delikatny, rozpływający się w ustach :) Prawdziwy, domowy obia w którym zakocha się Wasza rodzina. Gdy mięso się dogotywuje dodać włoszczyznę i ugotować.


Miękkie serca wyjąć ,pokroić w paski. Tłuszcz lekko zrumienić z pokrojona cebulką i mąką zasmażkę rozprowadzić wywarem z serc zagotować wymieszać z pokrojonym mięsem dodać przyprawy zagotować. Podawać z ziemniakami i różnymi warzywami.


To kolejny z przepisów z wykorzystaniem podrobów.

Tym razem to serca wieprzowe, które podałam z przywiezionym z Czech knedlikiem. Knedlik jest prosty do wykonania, więc jeśli ktoś ma ochotę na takiego zrobionego własnoręcznie - zapraszam po przepis. Gdy trochę się osuszą, należy pokroić je w kostkę. Rozgrzewamy smalec w brytfance, czekamy aż całkowicie się rozpuści.


Wrzucamy pokrojone serca, mieszamy. W międzyczasie kroimy cebulkę w drobną kostkę (można także w piórka). Składnikami i sposobem wykonania nawiązuje do węgierskiego gulaszu. Można podawać samodzielnie, albo z ziemniakami, kaszą lub ryżem.


Dodane przez brunettew: Tylko o kuchni. Czy macie może przepis na gulasz jaki był ostatnio przyrządzany podczas Kuchennych rewolucji Magdy Gessler w Rzeszowie? A teraz kupuję, gotuję i jem ( i to ze smakiem ) ;) Zmienia się, kiedy zaczyna się gotować samemu,.


Polecane przepisy: gulasz z serc drobiowych Zobacz więcej. Wrzuć na rozgrzany olej i smaż od czasu do czasu mieszając. Gdy wszystko się ładnie przyrumieni dodaj pokrojoną w kostkę cebulę i dalej smaż.


Gulasz z żołądków kurczęcych bez podsmażania.

Po około minutach dodaj przeciśnięty przez praskę czosnek, a na koniec pokrojoną w kostkę paprykę i posiekaną. Dla niektórych gulasz z serc to nietypowy obiad. Serca, żołądki, czy wątróbka są wartościowym źródłem wielu witamin i warto czasem po nie sięgać. Serca w całości płuczemy, wrzucamy do garnka i zalewamy wrzątkiem, zagotowujemy i parzymy 3-min.


Cebulę siekamy i wrzucamy na rozgrzany tłuszcz ( ja smażę na margarynie) Serca kroimy w mniejsze cząstki, wykrawamy żyłki, dorzucamy do cebuli. Obserwuj bloga Obserwujesz bloga Kasztanowa Kuchnia. Oczywiście wymaga trochę więcej pracy niż tylko pokrojenie na kawałki pecyny mięsa i dość długo trzeba dusić mięso, ale jest to ciekawa alternatywa dla gulaszu wieprzowego lub wołowego. Mam uraz z dzieciństwa w postaci gulaszu z płucek - no coś tak obrzydliwego, że smród całe życie pamiętam i kiedyś, po wielu latach przypadkiem go poczułam i mi wszystkie wspomnienia z tym związane wróciły. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na gulasz z serc jagnięcych.


Wydrukuj lub pobierz PDF z przepisem. Można dodać też pokrojoną marchew, pietruszkę, czy seler. Kiedy serca będą już miękkie (około godziny) jeszcze raz doprawić do smaku, dodać mieloną paprykę oraz mąkę rozmąconą z wodą. Jeśli gulasz jest zbyt gęsty dolać nieco wody lub jeśli na rzadki ponownie dodać mąkę z wodą. PROTAL gulasz z serc drobiowych z pieczarkami Pyszny,gorący i sycący.


Brakowało mi czegoś między zupą a gulaszem i oto jest. Dzisiaj moją propozycją jest gulasz z serc drobiowych z papryką. Podałam go tradycyjnie z kaszą (gryczaną), bo tak pamiętam z dzieciństwa. Prosty, ale robi wrażenie.


W czasach młodości nie dotykałam niczego z podrobów poza wątróbką, a teraz wpadłam po uszy. Posmakuj, może i Ty przepadniesz w temacie piątej ćwiartki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty