poniedziałek, 3 sierpnia 2015

Racuchy przepis

Ciasto bez dodatku drożdży, składające się z mleka, mąki i jajka, z odrobiną sody. Jeśli powiem, że przepis na te racuchy jest w naszej rodzinie od dziada pradziada, to nie będzie w tym nic z przesady. Ja pamiętam, że takie robiła moja Babcia, potem Mama, więc takie robię i ja. Ten przepis na racuchy drożdżowe jest szybki, łatwy i zawsze się udaje. Nic tak nie poprawia humoru, jak gorące, dopiero co zdjęte z patelni racuchy drożdżowe - a to jest właśnie najlepszy przepis na.


RACUCHY PRZEPIS – DOMOWE PYSZNE RACUSZKI. Często przygotowuje takie placuszki na śniadanie lub na słodki podwieczorek. Przepisy na placuszki z jabłkami, rabarbarem, kajmakiem, karmelem i bananami. To jedne z lepszych placuszków z jabłkami dla dzieci. Przepis na puszyste racuchy z jabłkami, które zrobisz bardzo szybko i prosto.


Jabłka wystarczy zetrzeć na tartce i dodać do ciasta przed smażeniem placków. Najlepszy przepis na puszyste racuchy drożdżowe dla dzieci na śniadanie i podwieczorek. To bardzo szybkie i sprawdzone ciasto na racuchy drożdżowe, które smakuje jak tradycyjne ciasto drożdżowe mojej babci. A jak ja mogę rozwiązać problem nieudolności w kuchni? To, że pa spalił racuchy jest tylko i wyłącznie pana winą.


W przepisie wyraźnie jest napisane by smażyć je na małym ogniu. Dodawaj partia mi mąkę wymieszaną z proszkiem do pieczenia i mleko. Wyrośnięte racuchy z jabłkami bez drożdży to pomysł na słodkie śniadanie lub podwieczorek. Racuchy z jabłkami wg tego przepisu wyjdą puszyste i pyszne.


Tak przygotowane placki z jabłkami są przepyszne i szybko znikają z talerza :) Gotowe placki można podać posypane cukrem pudrem. Sprawdzone przepisy na racuchy w kategorii: łatwe. Znajdź przepis na racuchy w Ugotuj. Racuchy to jedna na tradycyjnych potraw w polskiej kuchni. Najpopularniejsze są racuchy z jabłkami posypane cukrem pudrem lub polane śmietaną.


Mleko, żółtka, mąkę, cukier, sodę i sól zmiksować na puszystą masę. Dodać jabłko pokrojone w drobną kostkę i wymieszać. Na końcu dodać pianę z białek i delikatnie wymieszać. Racuchy drożdżowe z serem to pomysł na jarski obiad lub pyszne śniadanie czy deser. To nic innego jak tradycyjne racuchy, jednak z dodatkiem twarogu w środku.


Całość smakuje naprawdę świetnie i ciężko im się oprzeć. Wydrukuj lub pobierz PDF z przepisem. Jaki jest przepis na dobre rozpoczęcie dnia? Pulchne i mięciutkie racuchy. Do tego ulubiona herbata albo kawa.


Oczywiście receptur na najlepsze śniadanie jest wiele, jednak ten zestaw według mnie spokojnie może się znaleźć w czołówce. Z racuchami jest tak: w momencie kiedy wymieszamy ze sobą wszystkie składniki, to zostawiamy i wracamy po minutach. Dawno ich u mnie nie było więc postanowiłam je zrobić dla moich pociech i wtedy przyszły wszystkie wspomnienia. Do miski wbijamy jajka, dodajemy do smaku cukier.


Racuchy - sposób przygotowania: Utrzeć (zmiksować) całe jaja z cukrem. Mąkę przesiać, dodać utarte jajka, wlać drożdże, resztę mleka, stopiony tłuszcz lub olej, jeśli ktoś woli. Są mięciutkie, puchate i znikają w oka mgnieniu… Jak dla mnie to prawdziwy smak dzieciństwa, którym się objadałam na okrągło. Jestem pewna, że jak raz je wypróbujesz we własnej kuchni to. Drożdżowe racuchy to proste placki wykonane z mąki, drożdży, jajek i mleka.


Racuchy przepis

Puszyste racuchy z jabłkami to przysmak który królował u wielu mam, cioć i babć, dlatego dla wielu osób jest to smak, jaki pamiętają z dzieciństwa. Idealne powinny być puszyste i pulchne. Jak jestem w odwiedzinach w Polsce zawsze kupuję masę książeczek z przepisami na kluski, placuszki, naleśniki, bo je uwielbiamy.


Na te racuszki natknęłam się w jednej z nich szukając dodatku do dzisiejszej zupy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty