poniedziałek, 3 sierpnia 2015

Moje ciasta i wypieki

Najlepsze ciasta, ciasteczka, desery i pieczywo. Najsłodszy blog w sieci. Tradycyjne polskie przepisy na słodkości - znane i lubiane. Słodkości znane na całym świecie.


Autorskie przepisy ze zdjęciami. Aromatyczna, korzenna rolada dyniowa z nadzieniem z kremowego serka philadelphia, które znacie przykładowo z ciasta marchewkowego. Dużym plusem rolady jest szybkość jej przygotowania, składniki wystarczy tylko wymieszać. Tiramisu z truskawkami to wspaniałe ciasto tortowe z puszystym kremem i truskawkami.


Pyszne deserowe ciasto, w sam raz na zbliżający Dzień Matki. Nie za słodkie, mocno wilgotne, z rozpływającym się w ustach kremem à la tiramisu, z dżemem. To ciasto trzywarstwowe przypadnie do gustu osobom, które lubią słodkie ciasta, tego bowiem oczekujemy. Książka Moje wypieki i desery autorstwa Świątkowska Dorota , dostępna w Sklepie EMPIK. Przeczytaj recenzję Moje wypieki i desery.


Moje ciasta i wypieki

Zamów dostawę do dowolnego salonu i zapłać przy odbiorze! Szybkie do zrobienia i rewelacyjnie smakuja. Moje ukochane od momentu przeprowadzki. Znalezione w Cornish Bakery w Stratford upon Avon, w miejscu gdzie przyjemnie można wypić kawę i zjeść ciepłego croissanta z grzybami i mozzarellą, nie wspominając o perfekcyjnych cornish pasty z różnymi dodatk. Dodane przez Mateuszw: Tylko o kuchni.


Robię wg przepisu na blogu Moje Wypieki. Bardzo łatwe ciasto z gruszkami, choć biorąc pod uwagę rozmiary i wysokość nazwałam go po prostu plackiem. Tym razem mało ciasta (zdziwicie się, jak mało ;-), dużo gruszek!


Sprawdzone przepisy na ciasta i wypieki na Boże Narodzenie, Wigilię i czas świąt. Udane wypieki na święta. Jeśli beza będzie się szybko rumienić, można podczas pieczenia przykryć ją z góry folią aluminiową. Podczas pieczenia, drugą połowę ciasta i bezę trzymać w lodówce).


Po upieczeniu ciasto pozostawić do ostygnięcia. Dziś mnie naszło a mój syn poparł mój pomysł, chociaż ma dopiero lata to sam miksował ciasto, ja tylko nadzorowałam :) Magdalenki wyszły pyszne i nawet troche je zmodyfikowałam, mam forme silikonową na szt dużych, więc musiałam na dwa razy z tych proporcji piec, pierwsza była orginalna a do drugiej dosypałam kakao :) jedna i druga wersja wyszła pyszna, mój syn zjadł 4. U nas znajdziecie najlepsze przepisy kulinarne, przepisy na ciasta czy też słodkie przepisy. Wypiek można posypać cukrem pudrem bądź wiórkami kokosowymi, a także polać roztopioną czekoladą, karmelem albo lukrem.


Wypiek świetnie smakuje zarówno na ciepło, jak i na zimno. Wuzetka to czekoladowe ciasto przełożone grubą warstwą lekkiego kremu serowo- śmietankowego, polane polewą czekoladową i udekorowane różyczkami z bitej śmietany. Wuzetka jest nie za słodka, stabilna i bardzo dobrze się ją kroi. Niezwykłe połączenie wiśni i ciasteczek migdałowych amaretti w prostym cieście ucieranym.


Kolejna różana propozycja, tym razem w postaci szybkiego wypieku z ciasta francuskiego. Ciasto mało pracochłonne i łatwe. Choć za oknem jeszcze ciepło, warto skosztować połączenia gruszek z ciastem korzennym :). Smakuje wybornie, ciasto jest wilgotne, aromatyczne (piernikowe), miękkie - mimo dodatku mąki żytniej. Dość zdrowy kawałek ciasta, z dużą ilością suszonych owoców.


Mocno pachnący kardamonem. Bardzo puszysty i mięciutki, jak na ciasto na tak ciężkiej mące, jaką jest żytnia pełnoziarnista. Zwinięte w ślimaki ensaimada to coś pomiędzy drożdżówką, a ciastem francuskim.


Są niezwykle delikatne, wręcz rozpływające się w ustach. Zobacz moją wielkanocną listę domowych wypieków świątecznych, mam nadzieję, że Cię zainspiruje. Przepisów jest całe mnóstwo.


Wszystkie zdjęcia są podlinkowane, więc aby zobaczyć przepis na dane ciasto wystarczy. Desery Moje ciasto drożdżowe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty