wtorek, 19 maja 2015

Przepis na żeberka

Przepis na żeberka

Soczyste pieczone żeberka, żeberka duszone, złociste żeberka w miodzie i pyszne żeberka w sosie chociaż dość kaloryczne, trudno odmówić sobie takiej przyjemności. Oryginalne żeberka w coli, żeberka na ostro w musztardzie lub mięciutkie żeberka z grilla – najlepsze przepisy na żeberka. Wielki zastrzyk kulinarnych inspiracji! EBERKA przepisy: Żeberka wieprzowe w sosie.


DoradcaSmaku - ten przepis cieszy się popularnością, sprawdź. Nie wiesz, jak zrobić soczyste żeberka w miodzie? Sprawdź nasze przepisy na mięso duszone lub pieczone w piekarniku. Wieprzowinę polej sosem z marynaty lub zrób na bazie warzyw.


Mięso będzie soczystsze po upieczeniu w rękawie. Zobacz więcej przepisów i porad na Polki. Duszone żeberka w sosie własnym.


Przepis na żeberka

Danie na jesienno-zimowy obia gulasz z żeberek i warzyw korzeniowych. Ketchup, sos sojowy, wyciśnięty czosnek, papryki, olej i miód mieszamy ze sobą, doprawiamy solą i pieprzem i nacieramy powstałą marynatą żeberka pokrojone na kawałki. Dawno szukałam dobrego przepisu na pyszne żeberka. Wiem, że podstawa to dobrej jakości mięso.


Kupuję u sprawdzonych dostawców. A druga rzecz ważna do dobry sprawdzony przepis. Udusiłam żeberka wg pani przepisu i to był mój dobry wybór.


Przepis na żeberka

Przepis na soczyste żeberka pieczone w piekarniku. Ostatnio w mięsnym rzuciły mi się w oczy bardzo ładne, chude żeberka, a że naprawdę dawno ich nie jadłam to postanowiłam je kupić i upiec. Przygotowałam soczyste żeberka pieczone w piekarniku wraz z pieczonymi ziemniakami i surówką colesław. Wyszły naprawdę przeeeepyszne, a. To prosta potrawa, która dobrze sprawdzi się jako codzienny obiad. Wykonanie: Żeberka umyć, osuszyć, pokroić na mniejsze kawałki (po 2-kostki w każdym kawałku), doprawić z obu stron pieprzem, solą i papryką słodką w proszku.


Na dużej patelni lub w woku roztopić smalec, podsmażyć żeberka dość mocno z obu stron. Od żeberek grillowanych w sosie barbecue w stylu amerykańskim, po pieczone w ostrej bądź słodkiej marynacie. W tej propozycji należy podsmażyć je na rumiany kolor z dodatkiem czosnku i cebuli. Krok 4: PIECZEMY CIABATTĘ I PODAJEMY ŻEBERKA.


Ciabattę kroimy na kromki i układamy na blasze do pieczenia. Skrapiamy z obu stron olejem i posypujemy roztartym w dłoniach tymiankiem. Upieczone skrapiamy marynatą z żeberek.


Gotowe żeberka podajemy z grzankami i ćwiartkami limonki. Rozgrzać patelnię z olejem, żeberka doprawić solą i kolejno obsmażać na złoty kolor. Obsmażone żeberka odłożyć na talerz. Na tę samą patelnię włożyć pokrojony w kosteczkę boczek i co chwilę mieszając smażyć go przez ok. Ostatnio cały czas chodziły za mną żeberka pieczone, postanowiłem połączyć przyjemne z pożytecznym i podzielić się z Wami moim ulubionym przepisem.


Obserwuj bloga Obserwujesz bloga Moje gotowanie. Co ciekawe takie same żeberka robiłem w miasteczku westernowym TwinPigs. Poczęstowałem nimi około 1osób i wszyscy byli zachwyceni. Amerykanie nie tylko przygotowują żeberka w domu, chętnie jedzą je też na mieście, w specjalizujących się w ich przygotowaniu barach – tak jak serialowy Frank Underwoo główny bohater serialu House of Cards, którego ulubionym daniem były żeberka BBQ przygotowywane w lokalu Franka. Cebulę obrać i przekroić na połowę.


Przełożyć do niego żeberka zrumienić z każdej strony. Poniższy przepis na żeberka funkcjonuje w naszej rodzinie już jakiś czas. Kiedyś Siostra zapragnęła, oglądając zapewne reklamy w telewizji, słynnych żeberek w coli. Co jak co ale coca-cola mi bardziej do śrub w warsztacie pasuje niż do delikatnego mięsa więc nasze żeberka dusimy w miodzie.


Bardzo podobny przepis, ma moja mama w swoim starym zeszycie. Tutaj smaki, bardzo fajnie się uzupełniają. Jeżeli żeberka wcześniej damy do marynaty, a potem poddusimy na patelni, czas pieczenia w piekarniku bardzo się skróci.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty