piątek, 8 maja 2015

Moje wypieki gofry lekkie i chrupiace

Te gofry swietnie wychodza w wersji bezglutenowej: zamiast maki przennej dodalam w rownych proporcjach make ziemniaczana, ryzowa i kukurydziana (ale biala bo ona nie ma zadnej goryczki). Wyszly jeszcze bardziej lekkie i chrupiace niz ze zwyklej maki a pieka sie tak samo latwo i niezawodnie. Najlepsze gofry - chrupiące z wierzchu i lekkie jak piórko :-). Dzięki ubitym białkom delikatnie wmieszanym do ciasta gofry ładnie wyrastają i są bardzo puszyste.


Pyszne z bitą śmietaną i owocami, idealne na deser!

Od Stylowa Kuchnia Obserwuj. Zaloguj się, żeby skomentować Podobne inspiracje Dodaj do swojej kolekcji Edytuj Lubię to Ustaw jako okładkę kolekcji Komentuj. Dla mnie - po prostu idealne!


A do tego w latwy sposob mozna uzyskac rowniez ich zdrowsza wersje, ktora jest rownie. Niesamowicie chrupiące, a zarazem lekkie i delikatne – a jj, na samo wspomnienie cieknie ślinka. Teraz takie gofry przygotowuję w domu i przyznam się Wam, że kocham robić gofry tak samo, jak kocham naleśniki!


Do wypieku użyłam gofrownicy o mocy 7W (im wyższa moc, tym szybciej gofry się wypiekają).

Po upieczeniu gofry studzić na kratce, nie układać ich jeden na drugim, aby nie zmiękły. Z przepisu wychodzi gofrów. Droga Pani, wypróbowałam wiele przepisów na gofry, sama też modyfikowałam cudze receptury i żadne nie były tak wspaniale jak tee. Już kolejny raz muszę podziękować, za podanie super tematu!


To były moje pierwsze gofry i na pewno nie ostatnie. Korzystałam ze znalezionego w necie przepisu, z drobnymi zmianami, bo mleko zastąpiłam kefirem i wodą gazowaną. Powiem nieskromnie, że wyszły obłędne, lekkie i chrupiące.


PRZEPIS NA GOFRY LEKKIE I CHRUPIĄCE. Często używam do upieczenia gofrów gofrownicy, ale zdarza mi się je upiec w foremce w piekarniku (są bardzo dobre i wychodzą jak gofry z budki). Pierwsze gofry w nowej gofrownicy.


Do ciasta nie dodajemy cukru, bo nie ma takiej potrzeby, bo przecież na gofra kładziemy słodkie dodatki takie jak dżem, cukier puder, czy bitą śmietanę. Poszukałam w internecie i znalazłam zachwalany przepis na Moje Wypieki. Długo szukałam przepisu idealnego. Ku zaskoczeniu wszystkich, gofry wyszły CHRUPIĄCE i lekkie!


W końcu znalazłam swój ideał, co nie oznacza, że nie będę próbowała innych przepisów. Z pewnością te gofry będą się często pojawiały w mojej kuchni.

Metodą prób i błędów udało się dojść do najlepszego przepisu na lekkie i chrupiące gofry. Gofry w min, pyszne, chrupiące i puszyste. Tak naprawde, żeby gofry się udały potrzebujemy nie tylko dobrego i sprawdzonego ciasta, ale również sprzętu, czyli gofrownicy. Gofry robię na wiele możliwych sposobów, w różnych kombinacjach smakowych.


Dzisiaj mam dla Was Kochani najprostszy i najlepszy przepis na pyszne gofry. Zaledwie kilka podstawowych składników, wystarczy aby w domowych warunkach przygotować świetne gofry, chrupiące z zewnątrz i miękkie w środku. Przepis na gofry, lekkie i chrupiące.


Domowe, smakujące jak te, których smak znamy z wakacji spędzanych nad morzem. Idealne z domową bitą śmietaną i świeżymi owocami, ale także w wersji wytrwanej z bekonem, jajkiem sadzonym i syropem klonowym. Znajdź sprawdzony przepis z Mikserem Kulinarnym!


To chyba moje ulubione Gofry, Zawsze Lekkie jak chmurka, puszyste w środku i bardzo Chrupiące z zewnątrz. Smakują jak najlepsze Gofry z nad morza. Chociaż pewna jestem, że nie wszędzie nad Bałtykiem takie dobre się kupi.


To trzeba zrobić samemu :) Moja była gofrownica o zatrważającej mocy 750W dawała im radę. Lekkie i chrupiące gofry to punkt obowiązkowy w naszym menu : ) Są bardzo szybkie i proste do przygotowania. Udany przepis to połowa sukcesu, ale do chrupiących gofrów niezbędna jest również dobra gofrownica. Zapraszam do wypróbowania przepisu na super gofry - lekkie, przepyszne i super chrupiące - najlepsze - polecam. Uwielbiam gofry, moja rodzina uwielbia gofry, tak samo moje siostry i wiele osób, które znam.


Gorące gofry trzeba ułożyć na kratce do lekkiego ostudzenia - wtedy nie zmiękną #128578;.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty