wtorek, 5 maja 2015

Masa serowa przepis

Przepisy zawierające frazę `masa serowa` - DoradcaSmaku. Desery Kremowy sernik na orzechowym spodzie - masa serowa bez mąki, masła i cukru. Każdego dnia podsuniemy Ci sposób na smaczny i oryginalny posiłek.


Sprawdź nasze najlepsze przepisy! Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na masa serowa.

Znów wymyśliłam swoje ciasto. Kiedyś bardzo zasmakowała mi masa kakaowa, do tego bardzo lubię serniki więc połączyłam jedno z drugim i wyszło ciasto z masą serową i kakaową. Biszkopt z masą serową lub sernik z biszkoptem, jeśli kto woli. Wilgotne ciasto z masą z gotowanego twarogu (jak w serniku gotowanym). Polałam je polewą czekoladową gorzką i posypałam wiórkami kokosowymi, ale moim zdaniem najlepsze jest, kiedy poleje się je polewą z mlecznej czekolady.


Witaj:) Nie ma takiej potrzeby - przełożenie na ciepło masą serową, powoduje, że nabiera wilgoci, smaku i zapachu waniliowego sernika. Jeśli nasączysz ciasto- łatki z białych staną się brudne:)- w przypadku kawy lub herbaty, a jeśli chodzi a alkohol- nie będzie dobrze smakował z masą serową. Ser pokroić na mniejsze kawałki i raz przekręcić przez maszynkę lub przecisnąć przez praskę.

Następnie wsypać do niego cukier kryształ oraz cukier waniliowy. Całość dokładnie wymieszać. Jajko wyparzyć i wbić całe do masy serowej.


Dodać mleko i wszystko dokładnie ze sobą połączyć. Wykładać i smarować naleśniki. Smacznie, szybko i tanio. Gotuj razem z nami krok po kroku! Przetrzeć ser przez sito, albo kupić przetarty ser na sernik.


Masło utrzeć z żółtkami, dodać cukier, ser, ucierać na gładką masę. Dodać wanilię, drobno pokrojoną skórkę pomarańczową. Szybki, niedrogi obiad - masa serowa zapiekana w cieście francuskim, przepis z kategorii Inne dania główne. Mimo kostki masła w masie serowej, ciasto jest lekkie i idealne na upały. Wszystkim bardzo smakowało (mnie również), a przepis poszedł w świat:) Jedyne co zmieniłam, to ilość cukru zarówno w masie jak i piance.


Dałam po łyżki i to wystarczyło, galaretki same w sobie są słodkie:) Dzięki za przepis. Ciasto kruche przykryte kremową i puszystą masą serową z dużą ilością jagód. Proste do zrobienia, i jak mówili wszyscy, którzy go próbowali - bardzo dobre.

Spodu nie trzeba podpiekać, wszystko pieczemy jednocześnie. Masa serowa bez jajek, za to z budyniem i ubitą kremówką, co dodatkowo nadaje jej puszystości. Masa:Margarynę utrzeć z cukrem i cukrem waniliowym na puszystą masę, stopniowo dodawać serek.


Ucierać do uzyskania jednolitej, puszystej konsystencji. Ten przepis powstał właśnie z myślą o takich dylematach, a raczej po to, byśmy już więcej nie musieli takich dylematów rozstrzygać! Ciężkie, wręcz ociekające czekoladą, wilgotne Brownie, przełamane smakiem puszystej serowej, śmietankowej masy, daje niepowtarzalnie pyszny smak. Przepis na biała masa cukrowa (lukier plastyczny, fondant). Masa cukrowa podobnie jak masa marcepanowa, służy do dekoracji ciast i tortów.


Masą cukrową najczęściej pokrywa się torty i formuje z niej różnego rodzaje kwiaty, bądź figury do dekoracji. Pozostawał wariant użycia innego tłuszczu. Wydrukowałam zatem przepis na ciasto na oleju, wyszło bardzo dobre a olej w żaden sposób nie rzutuje na smak całości.


Białka ubić ze szczyptą soli na sztywną masę. Dodać cukier i ubijać, aż cukier się rozpuści i masa stanie się szklista. Ser miksujemy z budyniem i cukrem.


Kiedy składniki utworzą jednolitą masę przekładamy ją do woreczka, obcinamy końcówkę i wyciskamy na ciasto pasy w pionie i poziomie by utworzyły kratkę. Robiłam to ciasto już dość dawno temu, ale pomyślałam, że może ktoś jeszcze nie wie co piec w Święta to podrzucę przepis :) W oryginale biszkoptu nie przekrawa się ,ale mi wydawało się, że biszkopt jest dość wysoki, a masy serowej sporo, to podzieliłam to na kolejne warstwy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty