piątek, 29 maja 2015

Dobry sernik wielkanocny

Tak wyszło u mnie :) Jednakże szczerze mówiąc, sernik mnie nie zachwycił. Być może jest to kwestia skórki z limonki. Nie mierzyłam, ile daję (dodałam skórki “na oko”). I okazało się, że jest to za dużo, bo cały sernik przesiąkł jej aromatem i smakiem. Też mi brakuje tego typu uwag… np.


Bulletproof Coffee min łatwe tanie.

Ciasto w paski przypominający zwierzę - Zebrę. Dobry sernik wiedeński można uzyskać, używając serka mascarpone, który jest zdecydowanie bardziej kremowy niż twaróg. Poza tym, mimo, że oryginalny przepis nie przewiduje spodu, sernik wiedeński można upiec na herbatnikach. Istnieje również receptura na sernik wiedeński na kruchym spodzie. W tym roku nie byle jaki sernik, ale lekki i puszysty sernik waniliowy.


Według mnie idealny bo nie przytłaczający, nie zbyt słodki i taki kremowy. Oczywiście to ciasto które możecie podać na każdą okazję – Boże Narodzenie, imieniny czy po prostu do kawki. Spróbujcie jeśli lubicie lekkie serniki.


Puszysty sernik wielkanocny.

Tradycyjny sernik wielkanocny to deser, który z pewnością zachwyci wszystkich przy rodzinnym stole. Sprawdź, jak zrobić ciasto, które będzie smaczną ozdobą świątecznej uczty. Ostudzić w uchylonym piekarniku, następnie ostudzony wsadzić do lodówki na kilka godzin a najlepiej na całą noc. Mi też nie ale jest bardzo dobry #128513;.


Przepis na ten sernik dostałam od dobrej koleżanki, Ani. Właśnie w momencie, kiedy myślałam, że już wszystkie najlepsze serniki zostały kiedyś przeze mnie wypróbowane i nic nie jest w stanie mnie zaskoczyć. I tak upiekłam jeden z najlepszych serników, jaki w życiu jadłam. Zobacz sprawdzone przepisy na pyszne serniki na kruchym spodzie, na herbatnikach lub bez ciasta.


Wszystkie najlepsze przepisy na serniki w jednym miejscu. Upiecz wyśmienity sernik z rosą, z kratką, wiedeński, migdałowy, z jabłkami lub jagodami. Możesz go zrobić na zimno, w wersji gotowanej, z brzoskwiniami, z rosą - albo z warzonego babcinym sposobem twarogu.


Ten sernik jest prosty, szybki, bardzo łatwy, a jego sekret polega na tym, że nie używamy miksera przy jego robieniu, a do zrobienia używamy najlepszych składników – bardzo dobrego sera, świetnego masła i wiejskich jajek. Najlepszy sernik na świecie – podano do stołu! Polecam wszystkim ubijac po zrobieniu zacieru.


Zrumieniony wierzch sernika posypać cukrem pudrem lub polać polewą czekoladową. SERNIK WIEDEŃSKI – przepis na klasyczny sernik pieczony. Jest to mój ulubiony sernik, ponieważ jest wilgotny i szlachetny.


Możemy cieszyć się pysznym smakiem pieczonego sera. Dodatek do tego sernika mogą stanowić rodzynki czy skórka pomarańczowa.

Ja jednak pozostawiłam go w nieskazitelnej. Dzień dobry, sernik piekłam po raz pierwszy, użyłam serka Mój Ulubiony i dodałam 1g masła. Wyszedł pyszny, ale stosunkowo wilgotny - mimo iż włożyłam go do lodówki dopiero po ostygnięciu, na drugi dzień wyraźnie podszedł wodą.


Jeżeli szukasz pomysłu na świąteczne wypieki, to polecam wypróbować mój przepis na sernik Wielkanocny z czekoladowymi jajeczkami na czekoladowej polewie! Tradycyjny i sprawdzony przepis na ciasto, którego nie może zabraknąć na stole! Newsletter smaków życia.


Bądź z nami wszędzie tam gdzie jesteś i zapisz się do naszego newslettera. Sernik Wielkanocny z czekoladowymi jajeczkami. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na sernik wielkanocny. Oto sposób przygotowania. Tak przygotowane serniki są nie tylko bardzo smaczne, ale i piękne!


Zobacz też przepisy na sernik wielkanocny, sernik z bakaliami i sernik królewski, sernik z rosą! Pyszny sernik wielkanocny Na stolnicę dać mąkę, proszek do pieczenia, cukier, posiekaną nożem margarynę, jajko , żółtka i wyrobić ciasto. Pozostałe zawinąć w folie aluminiową i dać do lodówki. Podpic je w 1stopniach ok.


Jest wilgotny, puszysty, delikatny, a do tego łatwy i szybki do przygotowania. Można przygotować go na klasycznym twarogu, twarogu z wiaderka lub quarku. Można wzbogacić jego smak dodając startą skórkę z pomarańczy, rodzynki lub ulubiony aromat.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty