poniedziałek, 4 maja 2015

Gofry ile piec

Re: Ile czasu pieką gofrownice gofra? Był już taki wątek na Forum. Im większa moc tym szybciej gofry się pieką i są bardziej chrupiące.


Jeden z moich ulubionych (i sprawdzonych!) przepisów to ciasto naprawdę bardzo gęste, ale i tak gofry wychodzą rewelacyjne. Dla mnie te gofry są również dobre, choć nie trzymałam się ściśle przepisu: zmiejszyłam ilość proszku do pieczenia zastępując część mleka wodą gazowaną. Wszyscy zajadali się i nikt nie narzekał.

Do ciasta dodajcie cukru i soli wg uznania. Pamiętajcie, żeby cukru nie dodać za dużo, bo ciasto może się przypalić. Uwaga co do gofrownicy: wiele osób skarży się, że gofry nie są wystarczająco wypieczone.


Najlepsze gofry, jakie jadłam. Leciutkie jak chmurka i chrupiące. Bez proszku do pieczenia. Znów rozmyślasz co zrobić na śniadanie bądź kolację?


Masz ochotę na tosty lecz niestety nie posiadasz tostera?

Zobacz odpowiedzi na pytanie: Ile maja się piec gofry? Perfekcyjny i super prosty przepis na gofry. To mój sprawdzony i najbardziej uniwersalny sposób na gofry jak z budki. Nie musisz już szukać przepisu ba to jak zrobić ciasto na gofry.


Gofry piec przez około - minuty lub przez czas podany w instrukcji gofrownicy. Nakładamy ciasto chochlą i wypukłą stroną łyżki rozprowadzamy ciasto dokładnie po całej powierzchni. Gofry po upieczeniu odkładać na metalową kratkę. Posypać cukrem pudrem i polać syropem klonowym.


Lub podawać z ulubionymi dodatkami np. Gofry belgijskie są także znane w Ameryce i przygotowuje się je na bazie receptury gofrów brukselskich, jednak zazwyczaj drożdże są zastępowane proszkiem do pieczenia lub sodą. Gofry znane w Ameryce, jako gofry belgijskie mają głębsze wcięcia w waflu niż tradycyjne gofry amerykańskie. Wytłumaczcie miproszę, jak krowie na granicy, jak zrobić gofry.


CHRUPIĄCE GOFRY – IDEALNY PRZEPIS – przepis na idealne, pyszne gofry jak z budki. Krok po kroku zobaczycie na filmie jak przygotować idealne gofry. To najlepsze gofry jakie jedliście w życiu #128578; są cudowne, polecam.


Szybkość pieczenia się gofrów w dużej mierze zależy, od jakości samej gofrownicy. Im macie większą z większa mocą, tym szybciej upiecze gofry. Mniejsza zrobi to wolniej, trzeba sprawdzać i obserwować na bieżąco.

Gofry to obok lodów jeden z synonimów lata. Komu nie kojarzą się z wakacyjnym wyjazdem? Na szczęście przygotowanie ich w domu, w nieco zdrowszej wersji, okazuje się bardzo proste.


Możesz je zrobić praktycznie z każdej mąki a dzięki ubiciu piany z białek nie potrzebujesz dodawać do ciasta proszku do pieczenia. Tuż przed Świętami kupiłam silikonowe foremki do pieczenia gofrów. Tyle przepisów, ale wszystkie mówią o użyciu do pieczenia gofrownicy. Co byś mi zasugerowała, bym i ja mogła zjeść te pyszne gofry :) ? Ja mam ulepszony przepis - moje wychodzą fajne chrupiące - szkl mleka, szkl maki, budyń, jajka, łyżki cukry, płaska łyżeczka sody, łyżeczki proszku do pieczenia, szkl oleju.


Ciasto na gofry, jak zrobić? Przesianą mąką umieścić w misce, podsypać solą, cukrem i proszkiem do pieczenia. Wlewać małymi porcjami masę na rozgrzane foremki i piec na złoty kolor. Gotowe gofry układamy na kratce od piekarnika by przestygły.


O ile do pieczenia naleśników nigdy nie potrzebowałam specjalistycznego sprzętu, tak chrupiące gofry w domu były do tej pory dla mnie nieosiągalne. Od dłuższego czasu kusiły mnie porozstawiane w sklepach zgrabne gofrownice. Apetyt na gofry dopada mnie często późnym wieczorem, wtedy z szafki wyciągam gofrownicę i piekę chociażby z połowy porcji, tylko dla nas, na zabicie łakomstwa. Dzisiaj przepis na gofry, który wyjdą w każdym tego typu.


Gofry piec w rozgrzanej gofrownicy 7-minut (czas w zależności od mocy gofrownicy). Gofry z przepisu Magdy Gessler najlepiej smakują na ciepło z bitą śmietaną lub z pudrem z dodatkiem cynamonu. Są chrupiące i idealnie smakują z dżemem i bitą śmietaną, aczkolwiek osobom na diecie bardziej polecam serwować je z jogurtem naturalnym i owocami. Gofry owsiane to alternatywa dla tradycyjnych gofrów z mąki pszennej.


Udały się, nawet nie wiesz ile to dla mni znaczy. Do tej pory próbowałam zrobic idelane jadłonomii i udawały się na 5. Nie masz pojecia ile razy zaczynałam dzień od pełnej frustracji bo gofry zamiast piec i rosnac w gofrownicy przywierałuy i nie mozna je było usunac z niej. Gofry jaglane, pełnoziarniste i owsiane - przepis.


Przepisy na zdrowe i smaczne gofry. Gofry na słodko i wytrawnie - proste i szybkie przepisy. Chochelką nakładać masę do gofrownicy, piec według instrukcji sprzętu, u mnie ok. Podawać na słodko – ze świeżymi owocami i łyżeczką cukru pudru lub z domową konfiturą.


Miałam nie pokazywać przepisu na gofry ziemniaczane, ale doszłam do wniosku, że może ktoś go nie zna. Gofry ziemniaczane robię wtedy, gdy mam ochotę na placki ziemniaczane chrupiące i pyszne ale o niskiej zawartości tłuszczu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty