środa, 1 kwietnia 2015

Moje przepisy na

Najlepsze ciasta, ciasteczka, desery i pieczywo. Najsłodszy blog w sieci. Tradycyjne polskie przepisy na słodkości - znane i lubiane. Słodkości znane na całym świecie.


Autorskie przepisy ze zdjęciami. Prosty przepis na rozpoczęcie roku szkolnego :). Proste ciasto ze śliwkami, ucierane, maślane, słodziutkie, pachnące cynamonem.


Wystarczy ogrzać składniki do temperatury pokojowej i postępować według przepisu, by wkrótce cieszyć się pysznym. Przygotowałam dla Was kilka propozycji sprawdzonych, najlepszych przepisów na przetwory na zimę! Są to przepisy sprawdzone – takie, które robię każdego roku, część z nich robiła i robi do tej pory moja babcia, mama i dalsza część rodziny.


Są naprawdę bardzo smaczne, więc polecam z czystym sumieniem. Bułeczki przepyszne, zrobiłam z truskawkami bo miałam akurat resztkę,postanowiłam wypróbować ten przepis i ten starszy jagodzianek z lukrem. Ciasto chyba z tego przepisu jest lepsze, bardziej delikatne i żólciótkie(robiłam na prawdziwych wiejskich jajkach) Z ciastem bardzo dobrze się pracuje,nie potrzeba nawet podsypywac minimalnie poruszyć tylko. Ale z obu przepisów bułeczki są.


Gotowanie inspiruje i daje radość z gotowania. Znajdziesz tu sezonowe przepisy na przystawki, sałatki, zupy, dania główne oraz desery – z kuchni polskiej oraz kuchni całego świata. Nasze filmy video poprowadzą cię krok po kroku przy tworzeniu pysznych dań, a porady video ułatwią gotowanie. Domowe ciasta są nie do zastąpienia - nie da ci ich żadna cukiernia, choćby najlepsza!


Moje przepisy na

Wypieki, którymi pachnie w całym domu, nie zawsze są idealne, ale za to wyjątkowe. Aksamitne czekoladowe brownie, puszyste ciasto drożdżowe, krucha szarlotka, świąteczny piernik, makowiec, baba i mazurek – wszystkie te słodkie ciasta znajdziecie właśnie tutaj. Po przeczytaniu komentarzy, troche zmodyfikowalam wykonanie. Moja blacha jest o wieksza, ale ze wzgledu na glosy, ze ciastem trudno jest wypelnic caly spo ilosc skladnikow na ciasto zwiekszylam o. Ciasta na spod nie scieralam na tarce, tylko wylepilam nim blache i podpieklam przez 10min. O tym jak ciężko robi się bezy wie tylko ten, kto próbował ;-).


Wielokrotnie na blogu pisałam, że bezy są kapryśne - i choć przepis zawsze ten sam, one nigdy nie są takie same! Pierniki Pączki, oponki, donaty Serniki Torty Moje Ciasto. Kotlety sprawdzają się jako przekąska i jako danie główne.


Moje przepisy na

W środku znajdziesz miejsce na zapisywanie Twoich ulubionych przepisów, pomysłów na potrawy oraz przelicznik kuchenny, dzięki któremu szybko przeliczysz ile gram ma łyżka oleju, albo ile łyżek to pół szklanki. W środku znajduje się mnóstwo kartek na notatki z tematycznym podziałem, dzięki czemu bez kłopotu szybko wyszukamy swój ulubiony przepis. Moje przepisy i pomysły to przepięknie wydany tzw. Polacy uwielbiają zupy, a nasza kuchnia jest w nie szczególnie bogata.


Przepisy na zupy takie jak rosół, zupa pomidorowa i czerwony barszcz zna każdy, nawet początkujący kucharz. Zupa to danie, które regularnie pojawia się na stołach. Coraz bardziej lubimy też eksperymenty, więc popularność zyskują też tajskie zupy, na przykład z krewetkami. PRZEPISY JOLI - NAJLEPSZE, SPRAWDZONE PRZEPISY - witajcie na mojej kulinarnej stronie. Mam na imię Jola i wraz z Grzegorzem zapraszam Was do wspólnego gotowania.


Przygotowaliśmy dla Was sprawdzone przepisy, które pokochała cała nasza rodzina. Na stronie znajdziecie przepisy na ciasta, desery, obiady, przekąski i przepyszne, kolorowe. Na naszej stronie znajdziesz przepisy kulinarne na ciasta, sałatki, dania główne i inne. Sprawdzone i smaczne przepisy kulinarne. Zdecydowaną większość przepisów zaopatrzyliśmy w czytelne zdjęcia, które ułatwią Ci ocenę danej potrawy.


Tworzymy ją z pasją dla tych, którzy tak jak my, kochają gotować i piec. Znajdziesz tu moc inspiracji na każdą okazję, stworzysz własną książkę kulinarną, a także poznasz sporo kulinarnych porad i trików. Akcja regeneracja Lekko i świeżo Na start Na słodko Na słono Na zdrowie Pokochaj olej rzepakowy Pomysły na prezent.


Nie przegap żadnego przepisu! Chcesz być częstowany najlepszymi i najnowszymi daniami (przepisami) zapisz się do newslettera! Przepisy kulinarne na moje przepisy dodane przez użytkowników Foodera. Moje pyszne, łatwe i sprawdzone przepisy :-). Witam Kochani, dziś chcę Wam przedstawić przepis na rewelacyjny tort.


Taki tort upiekłam na urodziny mojej mamy. Jest ona miłośniczką wszelkich orzechowych wypieków i ten tort jest maksymalnie orzechowy. Każdego dnia podsuniemy Ci sposób na smaczny i oryginalny posiłek. Zwykłe – niezwykłe ciasto na wielkanocny stół. Kruche ciasto można wykorzystać do innych, własnych przepisów – zwykłe ciasto.


Ale kiedy dwadzieścia słodkich, małych paluszków je udekorowało – to już jest niezwykłe ciasto…. Kuchnia Domowa - Przepisy - Dania na każdą porę dnia i okazję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty