wtorek, 21 kwietnia 2015

Prosty przepis na chleb domowy

Pierwsze podejście było na tyle udane, że w ciągu tygodnia - z różnymi modyfikacjami - upiekłem ten chleb już trzy razy. Przy okazji zmodyfikowałem nieco oryginalny przepis, tak żeby był jeszcze prostszy w wykonaniu. Z podanej ilości składników otrzymamy jeden średniej wielkości chleb. Można piec go w zwyczajnej keksówce – wtedy otrzymamy klasyczny, podłużny bochenek.


Fajną opcją, którą ja tutaj wykorzystałam, jest pieczenie w garnku ceramicznym, wtedy chleb jest okrągły. Szukasz informacji, jak zrobić chleb na drożdżach? Znajdziesz tu przepis na chleb, którego szukasz.


Wystarczy Ci zwykły piekarnik. Nie musisz mieć wielkiego doświadczenia. Sprawdź i zobacz, że to naprawdę proste. Przekonasz się, że własny chleb, to coś zupełnie wyjątkowego. Nasz chleb może być zwykły, pszenny albo upieczony z rozmaitymi ziołami, ziarnami i przyprawami.


Prosty przepis na chleb domowy

Podajemy super prosty przepis na chleb z otrębami. Sam zaczyn to nawet godzin czekania, ale WARTO! Musiałam go wypróbować - choć z lekkimi modyfikacjami - i się nie zawiodłam!


Chleb wyszedł pyszny, a samo przygotowanie nie wymagało dużo wysiłku. Proste przepisy na chleb. Szybkie i proste przepisy na chleb, moim zdaniem to przepisy, które nikomu nie sprawia problemu.


Ponadto możesz użyć pełnej palety dodatków, których – ze względu na koszty – nie dodaje się do „seryjnego” pieczywa. Przepis na Szybki chleb domowy. Pokazujemy, że pieczenie domowego pieczywa nie jest trudne. Dodajemy mąkę przesianą przez sito, sól i roztopione masło.


Poszperałam w sieci i znalazłam prosty przepis na chleb. Wczoraj zachciało mi się domowego pieczywa. Wymieszaj przyprawione ciasto z ziarnami słonecznika, suszonymi owocami, siemieniem lnianym oraz rozgniecionym bananem. Chleb domowy chrupiący - bardzo prosty przepis. Bez zakwasu, w zwykłym piekarniku.


Chleb mieszany na zakwasie - prosty i sprawdzony przepis Główne składniki. Drożdże rozkruszamy do miski i łączymy z cukrem (rozcieramy je, aby zrobiły się płynne) Wlewamy wodę, mieszamy. Domowy chleb pszenny ETAP 1: Do drożdży z cukrem dodajemy mąkę przesianą przez sito Masło roztapiamy, studzimy. Witam serdecznie :) To będzie mój pierwszy chleb. W końcu się na to zdecydowałam, a powyższy przepis zdaje się dość prosty jak na początek.


W związku z tym mam kilka pytań. Czy jeśli chcę dodać do środka ziarna (np. słonecznika) lub otręby, to czy trzeba jakoś modyfikować skład? Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.


Dodane przez sonius2w: Tylko o kuchni. Mam automat do pieczenia chleba. Jak zobaczyłam tytuł Twojego postu to się ucieszyłam,bo myslałam ze znajdę przepis na dobry chleb. Zaraz go napiszę w moich przepisach. Chleb pełnoziarnisty przepis na domowy chleb z piekarnika.


Ten prosty przepis na chleb orkiszowy przyszedł mi do głowy gdy nie miałam akurat czasu aby bawić się z pieczeniem chleba na zakwasie. Chce się więcej i więcej. W tym przypadku wykorzystałam drożdże suszone bo akurat takie miałam pod ręką. A przoduje bardzoooo prosty domowy chleb wieloziarnisty, znaleziony na blogu. Jest naprawdę pyszny i bezproblemowy w robocie.


Prosty przepis na chleb domowy

Bo trzeba tylko o połączyć składniki, bez żadnego wyrabiania i siup do pieca. Jeśli chcesz upiec chleb samodzielnie w domu, ten przepis będzie idealny. A i świeżość bardzo długo zachowuje. Jest bardzo prosty i szybki w wykonaniu. Nie potrzebujesz drożdży, zakwasu, ani wypiekacza do chleba!


Marzył mi się domowy chleb. Wykombinowałam więc przepis na drożdżach i occie. Chciałam upiec taki na zakwasie, jednak okazało się, że mam pecha i nie mogę znaleźć nigdzie mąki razowej.


Z podanych proporcji wychodzi naprawdę spory bochenek. Na drugi dzień po upieczeniu jest nadal miękki i świeży.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty