piątek, 17 kwietnia 2015

Przepis na gofry lekkie i chrupiące

Robię go od lat i zawsze jest dobry. PRZEPIS NA GOFRY LEKKIE I CHRUPIĄCE. Często używam do upieczenia gofrów gofrownicy, ale zdarza mi się je upiec w foremce w piekarniku (są bardzo dobre i wychodzą jak gofry z budki).


Przygotowanie dania gofry lekkie i chrupiące Rozgrzac gofrownice. Wszystkie skladniki oprocz bialek ubic mikserem na gladka mase.

Bialka ubic na sztywna piane i delikatnie wymieszac z ciastem. Piec w gofrownicy na rumiano- okolo 2-minut, podawac z bita smietana lub ulubionymi dodatkami. Metodą prób i błędów udało się dojść do najlepszego przepisu na lekkie i chrupiące gofry. Lekkie i chrupiące gofry to punkt obowiązkowy w naszym menu : ) Są bardzo szybkie i proste do przygotowania.


Udany przepis to połowa sukcesu, ale do chrupiących gofrów niezbędna jest również dobra gofrownica. Długo szukałam przepisu idealnego. Niesamowicie chrupiące, a zarazem lekkie i delikatne – a jj, na samo wspomnienie cieknie ślinka.


Teraz takie gofry przygotowuję w domu i przyznam się Wam, że kocham robić gofry tak samo, jak kocham naleśniki!

Białka oddziel od żółtek. Dodaj mleko, olej, żółtka, proszek do pieczenia i szczyptę soli. Zmiksuj na jednolite ciasto. Delikatnie wymieszaj z ciastem.


Gofry, lekkie i chrupiące. Dokładnie miksujemy na gładką masę. Desery kawowo-waniliowe. Przepis na chrupiące gofry,. Nareszcie znalazłam przepis na gofry, które smakują jak te kupowane, z budki.


Podane z ulubionymi dodatkami będą wyśmienite na śniadanko lub kolację. Naleśniki wyszły wyborne i podobnie stało się z goframi. Były to najlepsze domowe gofry, jakie kiedykolwiek udało mi się zrobić. Domowe gofry na krupczatce Smaczne, lekkie i chrupiące gofry do przygotowania w kilka chwil. Są super chrupiące z zewnątrz, a w środku lekkie i bardzo puszyste.


Ciasto jest stosunkowo rzadkie, ale tak ma być. Dla mnie - po prostu idealne!

Najlepsze gofry jakie robilam. A do tego w latwy sposob mozna uzyskac rowniez ich zdrowsza wersje, ktora jest rownie. Dzisiaj mam dla Was Kochani najprostszy i najlepszy przepis na pyszne gofry. Zaledwie kilka podstawowych składników, wystarczy aby w domowych warunkach przygotować świetne gofry, chrupiące z zewnątrz i miękkie w środku. Zmniejszyłam tylko ilość soli (pół łyżeczki to stanowczo za dużo , jak na taką małą porcję) , ale poza tym niczego nie zmieniałam.


Pudding z chia z kakaowym musem. Przygotuj to danie we własnym zakresie i podziel się swoja opinią! Znajdź sprawdzony przepis z Mikserem Kulinarnym! Domowe, smakujące jak te, których smak znamy z wakacji spędzanych nad morzem.


Idealne z domową bitą śmietaną i świeżymi owocami, ale także w wersji wytrwanej z bekonem, jajkiem sadzonym i syropem klonowym. To były moje pierwsze gofry i na pewno nie ostatnie. Korzystałam ze znalezionego w necie przepisu, z drobnymi zmianami, bo mleko zastąpiłam kefirem i wodą gazowaną. Powiem nieskromnie, że wyszły obłędne, lekkie i chrupiące. Sprawdzone przepisy na pyszne, chrupiące gofry!


Poszukując sprawdzonego przepisu na gofry domowe, warto zajrzeć do Kuchni Lidla. Z niej dowiecie się, jak zrobić ciasto na chrupiące gofry, które będą smakować zarówno na słodko, jak i na słono. Zwróćcie uwagę szczególnie na przepis prezentujący przygotowanie gofrów na dwa. Chrupiące gofry możemy jeść nie tylko na wakacjach. Ucieszą małych i dużych.


Tajemnica dobrych gofrów tkwi nie w przepisie, ale także w odpowiedniej maszynie. Nawet nie wiesz ile przepisów na gofry wypróbowałam, zanim znalazłam i udoskonaliłam ten – z którego gofry wychodzą idealnie chrupiące, lekkie, pyszne! Czasami eksperymentujemy z dodatkami, ale klasyka zawsze się obroni – Tosia i mąż najbardziej lubią chrupiące gofry z domowym dżemem truskawkowym z całymi truskawkami, a ja z cukrem pudrem. Przed nałożeniem naszych ulubionych dodatków (dla jednych będzie to bita śmietana, dla innych owoce leśne, dla jeszcze innych, i to, i to), musimy przygotować bazę.


Niezależnie od naszych preferencji warto wiedzieć jak stworzyć po prostu lekkie i chrupiące gofry, które udekorujemy następnie wedle uznania. Dodaj do swojej kolekcji Edytuj Lubię to Ustaw jako okładkę kolekcji Komentuj. Droga Pani, wypróbowałam wiele przepisów na gofry, sama też modyfikowałam cudze receptury i żadne nie były tak wspaniale jak tee.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty