poniedziałek, 7 grudnia 2015

Prosty przepis na pancakes

Dzieciaki jedzą aż im się uszy trzęsą. Chyba na jakiś czas zrezygnujemy z tradycyjnych naleśników na rzecz pankejków ;) Po raz kolejny sięgam po przepis z moje wypieki i po raz kolejny nie zawiodłam się. Pancakesy, sprawdzone przepisy. Prosty przepis na american pancakes - czyli naleśniki amerykańskie.


Idealna propozycja na pyszne słodkie śniadanie :) Zobacz zdjęcia krok po kroku!

Przepis na naleśniki amerykańskie, pancakesy. Obiecuję, że ten prosty przepis na wegańskie pancakes sprawi, że pokochacie tę amerykańską wersję naleśników! Dieta roślinna – czy warto? Moja historia i ulubione przepisy.


Ta wersja naleśników była pierwszą, którą umiałam robić zaraz na początku mojej kulinarnej drogi. Są proste do zrobienia i bardzo uniwersalne. Możesz je jeść na śniadanie, lunch, czy podwieczorek.

Pyszne z jogurtem, owocami czy z ulubionym syropem. Sama piekę pancakes na różne sposoby – słodkie i wytrawne, ale jak dotąd nie udało mi się zamieścić na nie ani jednego przepisu z prostej przyczyny – na placki każdy czeka niecierpliwie z widelcem w dłoni – zdjęcia? Ten przepis to przepis najprostszy, niezwykle ekonomiczny, a nawet można powiedzieć – kryzysowy. Dobry przepis dla kogoś komu nie wychodzą naleśniki.


Ja osobiście robię je już od kilku lat i właściwie robię je całkowicie na oko… dodaję trochę wody, trochę mleka, soli i innych przypraw na jakie akurat mam chęć. Parę razy użyłem też wody gazowanej wtedy ciasto było bardziej … pulchne, choć nie aż tak bardzo. Gdy wrzuciłam je wczoraj na snapa, posypały się prośby o przepis.


Delikatne i puszyste naleśniki z dodatkiem masła i syropu klonowego, to zdecydowanie coś, czego warto spróbować. Wybierz najbardziej interesujący przepis i zacznij gotować! Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na proste i szybkie pancakes. Klasyczne, amerykańskie pancakes, czyli naleśniki amerykańskie.


Odpowiednio przygotowane pancakes są mięciutkie i bardzo puszyste. Tradycyjnie podawane są z syropem klonowym, ale pasuje do nich również każdy słodki dodatek, jaki używa się do zwykłych naleśników. Masło roztopić i przestudzić.


Pozostałe składniki zmiksować. Ciasto powinno być gęste ( o konsystencji gęstej śmietany ) , a wlewane chochelką na patelnię lekko rozlewać się na boki.

Smażyć małe placuszki na średnio rozgrzanej patelni - bez tłuszczu. Podawać polane syropem klonowym lub miodem. Czy amerykańskie pankejki Magdy Gessler przebiją nasze pyszne, polskie naleśniki? Może i nie, ale na pewno warto wypróbować ten przepis chociaż raz. Podaje się je z samym masłem, z syropem klonowym, bitą śmietaną lub cukrem pudrem.


Placki wychodzą delikatne i puszyste niczym puch. Takie placki z serka homogenizowanego można podać z bananem lub syropem. To najlepsze placki dla dzieci na śniadanie. Jeśli lubisz domowe pancakes, to zobacz też mój przepis na super pancakes dyniowe.


PANCAKES Z MASŁEM ORZECHOWYM – PRZEPIS NA ŚNIADANIE – uwielbiam masło orzechowe i pancakes #128578; ten przepis to idealne połączenie tych dwóch fascynacji #128578; Polecam! Ten przepis jest połączeniem deseru i pysznego śniadania, z którego ucieszą się nie tylko dzieci! Jak usmażyć idealne pancakes? Pamiętaj, by nie rozlewać zbyt dużo ciasta, bo zostanie ono nierówno przypieczone, a i sam proces smażenia potrwa znacznie dłużej.


Lubię ten przepis, bo jest szybki i naprawdę prosty, a na dodatek te bezglutenowe pancakes powstają z dobrej jakości składników: kefir, masło, mleko z witaminami, jaja, mix o krótkiej etykiecie. Pankejki powinny mieć średnicę mniej więcej cm. Ale jest jeden warunek: aby usmażyć pancakes na złoty kolor, bez tłuszczu, musisz użyć specjalnej patelni naleśnikowej. Zrobiłam je dokładnie wg przepisu, niestety ciasto wyszło bardzo gęste, glajdowate, a w smaku… ech, nawet pies nie chciał ich tknąć.


Inni piszą o chmurkach itp.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty