poniedziałek, 21 grudnia 2015

Gofry super przepis

Najlepszy przepis na gofry ,jakie robiłam i jadłam. Super przepis ,bo robi się szybko i każdy ten przepis wykona. Robię go od lat i zawsze jest dobry.


Perfekcyjny i super prosty przepis na gofry. To mój sprawdzony i najbardziej uniwersalny sposób na gofry jak z budki. Nie musisz już szukać przepisu ba to jak zrobić ciasto na gofry.

Chrupiące gofry belgijskie są mniejsze niż tradycyjne gofry, zdrowsze, bo na drożdżach oraz mają ciekawszą strukturę - ich brzegi są chrupiące, a środek mniej miękki niż tradycyjnych gofrów na proszku. Jak zrobić gofry - przepis i film. Podawajcie z dodatkami takimi, jak bita śmietana, dżem, syrop klonowy. A Ty z czym najbardziej lubisz gofry?


Są super chrupiące z zewnątrz, a w środku lekkie i bardzo puszyste. Ciasto jest stosunkowo rzadkie, ale tak ma być. Udają się na każdej gofrownicy - tej najtańszej z supermarketu i tej wypasionej - tak zapewnia autorka przepisu, znalezionego tutaj.


A tymczasem kulinarna masakra. Ciasto owszem gładkie, jedwabiste, gofry wyglądają ładnie, ale w smaku tragedia.

Pierwszy przepis, podstawowy, na gofry lekkie, chrupiące z zewnątrz i puszyste w środku. Składniki wystarczy zmiksować i można już smażyć gofry. Drugie, równie pyszne, które można zrobić bez dodatku proszku do pieczenia (jeśli komuś bardzo na tym zależy), bo puszystości dodają im ubite białka. Wspaniały przepis na gofry domowe Ewy Wachowicz z programu Ewa gotuje! Sprawdź, jak zrobić chrupiące gofry z bitą śmietaną lub owocami, lekkie i pyszne, które rozpłyną się w ustach.


Oto oryginalny przepis na gofry z programu Ewy Wachowicz. Zamieniłam mąkę pszenną na pszenno-razową i wyszły cudownie chrupiące, wymagają tylko posmarowania kratki oliwą za każdym razem. Następnym razem zrobię z mąki gryczanej i zobaczymy jak wyjdą. Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za przepis.


Jemy gofry przynajmniej dwa razy w tygodniu. Na razie mój Patryk nie narzeka, więc chyba mi wychodzą. Wstrzymywałam się przez chwilę z wpisem o gofrach, bo chciałam dopracować przepisy.


Na początku wcale nie było tak super, gofry wychodziły jakieś takie albo zbyt zdrowe – wiecie, jaki to smak? GOFRY ZIEMNIACZANE Uwielbiam placki ziemniaczane, ale niekoniecznie dobrze się po nich czuję. Oprócz wyeliminowania mąki pszennej z ciasta ziemniaczanego pora na zmniejszenie tłuszczu, na którym smażymy.


Tak więc dziś przepis na pyszne placki ziemniaczane, ale w formie. Przepis super Zaloguj się lub. GOFRY Z CUKINII - NAJLEPSZY PRZEPIS - przepyszne, lekki i wytrawne :) koniecznie przygotujcie takie gofry :) Polecam!


SUPER PUSZYSTY JABŁECZNIK – NAJLEPSZY PRZEPIS.

SAŁATKA Z TUŃCZYKIEM – PROSTY PRZEPIS. Przygotowaliśmy dla Was sprawdzone przepisy, które pokochała cała nasza rodzina. Na stronie znajdziecie przepisy. Każdego lata próbujesz dociec, co takiego zawierają przepisy na ciasto na gofry, sprzedawane w budkach turystom - i wciąż nie udaje ci się poznać ich sekretu. Jeśli marzą ci się złociste, chrupiące gofry, wypróbuj nasze sprawdzone przepisy na ciasto na gofry.


Poznaj słodką tajemnicę. Te gofry owsiane to już któryś z kolei przepis na gofry, który wypróbowuje. Mam półtoraroczne dziecko i kombinuje ze zdrowymi przepisami.


Może pomogłoby nieznacznie ubicie na sztywno białek. Gofry są ciężkie, zbite. Robiłam wszystko jak w przepisie. Dziecko zjadło, ja zjadłam, mąż zjadł, ale nie jest to super pyszne. Chociaż w gofrach bananowych zmieniłabym rozpuszczone masło na olej rzepakowy.


Ja sobie często robię takie zdrowe przekąski w ciągu dnia, np. Margarynę utrzeć z cukrami dodać resztę składników wymieszać mikserem i gotowe. Nie wiem jak ten przepis może NIE WYJŚĆ, jest bardzo prosty.


To jest pierwszy przepis, z którego gofry wyszły mi, chrupiące na wierzchu i pysznie pulchne w środku, tylko trzeba nastawić gofrownicę na maksymalną temperaturę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty