czwartek, 31 grudnia 2015

Jaka mąka na gofry

Zobacz odpowiedzi na pytanie: Jaką mąkę dodać do gofrów? Redakcja serwisu zapytaj przypomina: W okresie ciszy wyborczej tj. Publikacja na forum jakichkolwiek komentarzy mających charakter.


Te ostatnie, czyli gofry na bazie mąki gryczanej, mają charakterystyczny, lekko piernikowy smak. To wszystko dzięki dodatkowi cynamonu, który idealnie pasuje do mąki z gryki i sprawia, że gofry smakują inaczej, niż zwykle.

Zanim podam Wam przepis na gofry z mąki gryczanej, kilka słów o samej mące. Na początek mała uwaga: mąka do gofrów może być tortowa, może być chlebowa – im niższy typ, tym lżejsze będą gofry. Na chlebowej też wychodzą pyszne, ale już wyższego typu mąki niż 7nie polecam. W jednym naczyniu zmiksuj mleko z mąką, proszkiem do pieczenia, cukrem i żółtkami oraz roztopionym masłem. Mąka bezglutenowa jest coraz bardziej popularna.


Nic dziwnego, wyroby otrzymywane z użyciem mąki bez glutenu charakteryzują się większą kruchością, są mniej pulchne i często mają smak i zapach charakterystyczny dla mąki, z której są przygotowane. Wyroby otrzymywane z mąki bezglutenowej są smaczne i mają wyższą wartość odżywczą niż te z mąki pszennej i są doskonałym. Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi Ochrony Kupujących!

Sama robię gofry na kilka sposobów. Czasem dodaję do nich jogurt naturalny, czy też maślankę, jednak najczęściej wracam i sięgam po mój podstawowy przepis na gofry. Jeśli szukasz przepisu na chrupiące gofry, które wychodzą za każdym razem to zapraszam po mój przepis na gofry. Gofry wychodzą idealne :) Zawsze wychodziły mi gumowate, niesmaczne dlatego przez długi czas nie robiłam gofrów.


Dzisiaj spróbowaliśmy znowu i bingo. Robiłam z mąki pszennej tortowej 4(szklanki) do tego dodałam mąkę krupczatkę (szklanki) - bo niestety nie miałam więcej pszennej tortowej, ale i tak wyszły idealnie. CHRUPIĄCE GOFRY – IDEALNY PRZEPIS – przepis na idealne, pyszne gofry jak z budki. Krok po kroku zobaczycie na filmie jak przygotować idealne gofry.


To najlepsze gofry jakie jedliście w życiu #128578; są cudowne, polecam. Do ciasta dodajcie cukru i soli wg uznania. Pamiętajcie, żeby cukru nie dodać za dużo, bo ciasto może się przypalić. Uwaga co do gofrownicy: wiele osób skarży się, że gofry nie są wystarczająco wypieczone. Re: przepis na gofry a mąka pszenna Od kilku miesięcy wiem że mój mały ma uczulenie na mąkę pszenną.


Szukam informacji, błądzimy po ciemku. Karmię piersią i nie jem już naprawdę wielu rzeczy, bo jak zjem coś podejrzanego to mały od razu choruje. Ciasto na gofry domowe z powodzeniem przygotujemy, zastępując tradycyjną mąkę pszenną innymi rodzajami.


Szczególnie polecamy mąkę orkiszową, migdałową lub ryżową, która świetnie sprawdzi się też u osób, które nie powinny spożywać glutenu.

Dieta wysokotłuszczowa nie ma żadnych zahamowań. Można nawet upiec przepyszne gofry bez cukru i mąki. Takie gofry można jeść ze spokojnym sumieniem. Oczywiście do pieczenia gofrów potrzebna jest gofrownica.


Poza tym nic nie stoi na przeszkodzie aby upiec gofry bez cukru i mąki. Gofry z mąki kokosowej to nie lada wyzwanie. Przyznaję, że poświęciłam niezliczone ilości czasu i składników, ale w końcu metodą prób i błędów udało mi się upiec coś, co w pełni mnie zadowala! Wyrośnięte, puszyste i lekko kruche.


Będzie bardziej gęsta od tej na naleśniki. I już standardowo w przepisie nie ma soli (nie używam jej w domu od ponad lat) oraz cukru (sacharozy). Gofry już na talerzu posłodzicie miodem, karobem lub owocami. Orkiszowe gofry – składniki na sztuk.


Wiele osób pyta jakie są w niej przepisy? Przygotowałam zupełnie nowe treści których nie znajdziecie nigdy na blogu, to ponad 2pysznych stron. Stworzyłam zbiór fit receptur dosłownie na cały rok. Dziś stworzyłam przepis na zdrowszą wersje gofrów – bez mąki – zastąpił ją zmielony, łuskany słonecznik.


Dziś przedstawiam przepis na bezgrzeszne i bardzo sycące gofry pełnoziarniste. Zamiast zwykłej mąki dodajemy tą pełnowartościową, która na długo zapewni na poczucie sytości, a zamiast cukru miód – samo zdrowie! Gofry są niezwykle łatwe w przygotowaniu, a co najważniejsze – przepyszne! Robię zawsze podwójną porcję i.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty