czwartek, 9 października 2014

Przepis na gofry bez jajek i mleka

Wczoraj zrobiłam moje ulubione gofry bez jajek. Poszły wszystkie na jedno posiedzenie. Zaskakujący przepis na pyszne i chrupiące gofry- gdy w lodówce nie ma ani jednego jajka!


Przepisy Artykuły Filmy. Wymieszać wszystkie składniki, wmieszać resztę. Połączyć na gładką masę.

Bez najczęściej uczulających produktów: jajek, mleka, czekolady, cytrusów, orzechów, miodu i chemii. Czasem nawet bez glutenu. Ale NieAlergicy też znajdą tu coś dla siebie. Poza tym kuchnia coraz bardziej roślinna. Zapraszam na swój blog Smakołyki Alergika!


Moze zna ktos przepis na ciasto bez dodawania jajek. Miałam kiedys przepis na takie ciasto,ale zgubiłam zeszyt z przepisami przy przeprowadzce i teraz nie pamietam jak to się robiło. Durszlak - gofry bez jajek i mleka.

Robiłam je tego dnia razy, najpierw dla dzieci a potem dla męża. To chyba najprostszy przepis na gofry. Nie zawierają cukru ponieważ z założenia miały zostać podane z Kremem Daktylowym oraz Domowym Dżemem. Woda sprawia, że gofry wychodzą bardziej chrupiące, więc nie polecam zamieniać jej na mleko. Polecam nie tylko alergikom!


Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na ciasto na gofry bez jajek i mleka. Dodane przez cytryna w: Tylko o kuchni. CIASTO CZEKOLADOWE BEZ JAJEK I MLEKA - idealnie puszyste czekoladowe ciasto bez jajek, mleka i masła. Przyznamy się Wam, że my też nabraliśmy na nie ochoty, dlatego zabraliśmy się za łączenie ze sobą bezglutenowych składników i tak powstały pyszne gofry bezglutenowe.


Pierwsze ale mam nadzieję, że nie ostatnie bezglutenowe gofry bez jajek. Tym razem wersja na słono z dwóch powodów. Po pierwsze, wszystkie przepisy na gofry jakie do tej pory umieściłam na blogu były w wersji słodkiej, a po drugie zabrakło mi tego dnia chleba, więc gofry były idealnym, szybkim zamiennikiem pieczywa bezglutenowego.


CHRUPIĄCE GOFRY BEZ JAJEK I BEZ CUKRU. Panie i Panowie, mam dla Was genialny przepis na wegańskie gofry belgijskie. Moje gofry to gofry bezglutenowe bez jajek i bez mleka czyli gofry bezglutenowe faktycznie bezmleczne i bezjajeczne, pyszne!


Skip to primary navigation. Gofry bez jajek i bez cukru.

Pyszne są lekkie gofry, delikatne i chrupiące! Pyszne, chrupiące – można przygotować je na mleku roślinnym i świetnie się udadzą! Bezglutenowe gofry bez jaj, mleka, cukru i kukurydzy Synek prosił o gofry, są więc gofry. Zrewiduję przepis i postaram się temu zaradzić. Proszę się nie poddawać i. Bardzo prosty przepis na lekkie i puszyste wegańskie pancakes, które nie dają po sobie łatwo poznać, że są bez jajek i mleka, a do tego pełnoziarniste.


Tak samo pyszne jak tradycyjne, dlatego według mnie nie ma sensu sypać do nich jałowej odżywczo białej mąki. Mam letniego alergika. Kiedyś (zanim dowiedziałam się, że jest uczulony na mąkę pszenną) robiłam mu gofry bez mleka. Później poczułam się bezradna, bez mleka można gofry zrobić, ale bez mąki pszennej?


Ale znalzałam przepis na gofry owsiane. Dzisiaj gofry bezglutenowe, bez jajek i bez tłuszczu. Wykorzystuję mąkę gryczaną i ziemniaczaną, bo te najczęściej mam w domu, ale gdybym akurat nie miała, to spokojnie podmieniłabym na inne mąki. Robię go od lat i zawsze jest dobry. Zawiera sporo cukru i jest na białej mące, więc nie ma nic wspólnego z fit dietetycznym deserem.


Ale jeśli Wy lub Wasze dzieci macie alergię i nie możecie pić krowiego mleka ani jeść jajek – takie ciasto BEZ będzie dla Was świetnym rozwiązaniem. Masło jest zastąpione olejem, mleko wodą, a bez jajek ciasto i tak sobie radzi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty