poniedziałek, 27 października 2014

Prosty przepis sernik

Trzeba było więc wymyślić własną wersję czyli Prosty Sernik, tak po prostu, nie-do-popsucia :) Dzisiejszy przepis wymaga niewiele pracy. Przepis na prosty sernik bez spodu z sera z wiaderka. Masę serową na sernik szykuje się super szybko, więc możesz zacząć nagrzewać piekarnik.


Kremowy, wilgotny i bardzo łatwy w przygotowaniu. Za racji tego, że mój blog oferuje szybkie i proste, ale smaczne dania szukam idealny przepis na szybki i prosty sernik.

Ten przepis znalazłam w necie od blogerki Objazdowa, lekko go zmodyfikowałam, w Zobacz więcej. Obserwuj bloga Obserwujesz bloga Miłość w brzuchu mam. Pokochałam go od pierwszego kęsa i Zobacz więcej. Nie lubisz siedzieć w kuchni przez długie godziny? Chcesz mieć pyszne ciasto, a nie narobić się przy tym?


Dobrze trafiłaś #128578; Mam dla Ciebie przepis na prosty sernik na zimno z galaretką. Jeśli chcesz, do masy serowej możesz dodać skórkę startą z pomarańczy lub cytryny, a także 2-łyżki miękkich rodzynek.

Dodane przez madziak w: Tylko o kuchni. Witam Wszystkich Smakerowiczów i zwracam się z prośbą o SPRAWDZONY przepis na sernik (zwyczajny, bez udziwnień, na kruchym spodzie lub z herbatników). Chciałabym upiec na święta, wypróbowałam dwa przepisy ze Smakera i za każdym razem klapa. Jeśli tylko macie ochotę na tradycyjny sernik, sięgnijcie po ten przepis. To już drugi przepis na pieczony sernik Raffaello na Kwestii Smaku.


Pierwszy od wielu lat jest jednym z bardziej popularnych przepisów na serniki. Minęło jednak trochę czasu od pierwszej publikacji i czas na kolejną wersję Sernika Raffaello - tym razem w bardziej przystępnej i prostszej wersji. Szybki i łatwy sernik to ciasto, które uda się każdemu i zawsze będzie smakować. Klasyczny przepis na polski sernik ze zmielonego twarogu, z utartym masłem i żółtkami.


Pieczony do zrumienienia się wierzchu i posypany po upieczeniu cukrem pudrem. Możecie zrobić go w wersji waniliowej lub pomarańczowej czy cytrynowej (dodając wanilię lub skórkę z pomarańczy czy cytryny). Prosty przepis na sernik na zimno pozwoli ci szybko przygotować ten lubiany deser! To deser, który może zrobić każdy!


Sprawdź, jak zrobić pyszny sernik na zimno. Twaróg mielimy krotnie.

Masło ucieramy z cukrem pudrem dodajemy po żółtku wciąż ucierając. Do twarogu dodajemy utarte mas. Idealnie wypadnie też na przyjęciu, udekorowany sezonowymi, świeżymi owocami. Pierwszy przepis na sernik wiedeński przywędrował do Polski prawdopodobnie wraz z Janem III Sobieskim, powracającym ze zwycięskiej bitwy pod Wiedniem.


Nie ma żadnych świąt bez sernika. Ten z rosą to niebo w gębie. Piekę oczywiście bez termoobiegu w 180stopniach. Hmm już czuję ten zapach.


Robię mnóstwo serników, bo sernik to moje ulubione ciasto. Sernik to moje najulubieńsze ciasto od lat. Nie było jeszcze takiego, który by mi nie smakował, nie każdy przepis na sernik publikuję na blogu, bo mam odnośnie nich duże wymagania. Jest miękki, puszysty, rośnie wysoki i nie opada.


W kategorii Boże Narodzenie znajdziesz więcej ciekawych i łatwych przepisów. Warto go upiec, ponieważ to wyjątkowy sernik na wyjątkowe okazje. Sylwestra oraz jako sernik świąteczny. Puszysty sernik to jedno z tradycyjnych ciast, które warto przygotować na Święta Bożego Narodzenia. Jak zrobić taki dobry sernik upieczony na kruchym spodzie?


Wbrew pozorom, nie jest to trudna sztuka, ale efekty zniewalające! Zobacz wyjątkowo prosty przepis na puszysty sernik pieczony na kruchym cieście i oblany czekoladą. Ulubione dania Ulubione ciasta Ostatnio dodane.


Zainspiruj się tym przepisem i przyrządź. Zrobiło się bardzo ciepło i sezon truskawkowy już w pełni, dlatego dzisiaj przepis na prosty sernik na zimno z truskawkami. W letnim okresie robię go dosyć często. Poniżej znajdziecie bardzo prosty przepis na sernik dyniowy. Pieczona dynia to bardzo ciekawy i uniwersalny składnik.


Można z niego wykonać wiele różnych dań i deserów. A także do babeczek i ciast dyniowych. W sam raz na Boże Narodzenie lub inną okazję. SERNIK WIEDEŃSKI – przepis na klasyczny sernik pieczony.


Jest to mój ulubiony sernik, ponieważ jest wilgotny i szlachetny. Możemy cieszyć się pysznym smakiem pieczonego sera. Dodatek do tego sernika mogą stanowić rodzynki czy skórka pomarańczowa. Ja jednak pozostawiłam go w nieskazitelnej.


Tym razem z wiśniami i chrupiącą kruszonką. Jest bardzo wilgotny, kremowy, aromatyczny, na spodzie z herbatników w czekoladzie. Wygląda fantastycznie i goście byli nim zachwyceni, prosili o przepis. Prosty sernik z brzoskwiniami i kruszonką, sernik, który nie opada, nie pęka, jest bardzo twarogowy, raczej z tych cięższych serników.


Niesamowicie smaczny, dla mnie to taki klasyczny, polski sernik. Powiedziałabym, że taki, jak robiła Babcia, ale nie jest to prawdą, bo w mojej wersji jest niewiele jaj. Spód stanowią biszkopty - nie ma potrzeby przygotowywania kruchego ciasta.


Konsystencja tego sernika jest idealna - lekka, puszysta, kremowa, a smak nieziemski. Prosty i szybki przepis na delikatny i kremowy sernik bez dodatku masła.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty