piątek, 13 maja 2016

Gofry na maślance przepis

Gofry pięknie pachną i są chrupiące. Mi nie chciało się oddzielnie ubijać białek więc na początku ubiłam całe jajka z cukrem kryształem. Niestety trochę przebiłam aż mi się zaczęło warzyć więc musiałam dodać jeszcze trochę mąki. Przepis na gofry na maślance. Pyszne, lekkie i chrupiące gofry z dodatkiem maślanki.


Są proste i łatwe do przygotowania.

Bardzo smaczne same lub z dowolnym dodatkiem. Oczywiście to, co najważniejsze i tak ukazuje fotografia, bo przedstawia przepyszne chrupiące gofry. Tym razem wykonałam je na maślance z dodatkiem wanilii.


Użyłam do tego ekologicznego aromatu waniliowego, który jest dość mocny i jego zapach unosił się po całym domu podczas pieczenia gofrów. Wreszcie trafiłam na przepis na. Przypadkowy przepis okazał się strzałem w dziesiątkę! Mam dla Was kolejny przepis na gofry, tym razem gofry na maślance. W jednej misce wymieszać obie mąki, sodę, proszek do pieczenia.


W drugiej maślankę, olej, mleko, żółtka.

Płynne składniki wlać do miski z mąką, zamieszać łyżką, dodać sztywno ubitą pianę, delikatnie wymieszać. Porcje ciasta wylewać na gofrownicę. Piec gofry w rozgrzanej gofrownicy po kilka minut.


Pewnie wiele osób słyszało już o gofrach na maślance. Chociaż mam swój wypróbowany przepis chciałam jednak wypróbować jeszcze ten znaleziony u Cudawianki. Chrupiące, rumiane, jednym słowem pyszne. Sprawdź składniki i instrukcje na KuchniaLidla. Mój sprawdzony przepis na gofry.


Ciasto miękkie i puszyste. Pulchne, miękkie i chrupiące na zewnątrz - GOFRY. Kto powiedzial, ze gofry musza byc nudne? Wazne aby miala duza moc, wtedy gofry wychodza.


Puszyste gofry na maślance. Nowy przepis na chrupiące, przepyszne gofry:- ) Choć gofry lubimy w każdej postaci, to do tej pory najczęściej piekłam je z przepisu opracowanego tuż po kupnie gofrownicy. Niedawno natknęłam się na recepturę z dodatkiem maślanki, wypróbowałam go i jednogłośnie stwierdziliśmy, że to najlepsze gofry i najbardziej przypominające te nadmorskie.


PUSZYSTE RACUCHY NA MAŚLANCE - NAJLEPSZY PRZEPIS - super puszyste, lekkie jak chmurka, przygotujcie od razu dwa razy więcej :) są przepyszne. Białka ubijamy na sztywno. Do żółtek z kefirem dodajemy wymieszane składniki, mieszamy.

Dodajemy masło, mieszamy. Na końcu dodajemy ubite białka i przy pomocy szpatułki delikatnie łączymy z ciastem. Pieczemy partiami w nagrzanej gofrownicy na złoty kolor. Robię go od lat i zawsze jest dobry.


Najlepsze gofry na maślance. Od dawna używałam jednego przepisu na gofry i sądziłam, że są naprawdę smaczne. Tak się złożyło, że moja gofrownica spłonęła. No może nie dosłownie ale fakt jest taki, że nie działa.


Ważne aby miała dużą moc, wtedy gofry. Znajdź sprawdzony przepis z Mikserem Kulinarnym! Mięsiste, czekoladowe wnętrze zadowoli wszystkich czekoladocholików.


Jeśli wolisz gofry lżejsze i bardziej chrupiące, wystarczy zwiększyć dodatek maślanki, także przepis bardzo uniwersalny. Proste składniki, które na pewno masz na stanie. Lista przepisów na gofry na maślance z polskich blogów kulinarnych. Wybierz najbardziej interesujący przepis i zacznij gotować! Sprawdzony przepis na ciasto na maślance z owocami i kruszonką od MniamMniam.


Smacznie, szybko i tanio. Gotuj razem z nami krok po kroku!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty