wtorek, 31 maja 2016

Chleb na drożdżach szybki

CHLEB NA DROŻDŻACH ŁATWY I SZYBKI. Jak wszystko (lub prawie wszystko) u mnie w kuchni, własne wypieki pieczywa muszą być również łatwe i szybkie, dostępne nawet dla totalnego beztalencia albo maksymalnie zajętego zwykłego człowieka. Przypominam dziś przepis na nasz codzienny chlebek pszenny na drożdżach. Pulchny, z chrupiącą skórką, obłędnie pachnący. A chleb z tego przepisu jeszcze na trzeci dzień jest świeży.


Flash loaf - szybki chleb pszenno - razowy. Są takie dni, kiedy nie mamy wiele czasu, by upiec dobry chleb. Niestety, najsmaczniejszy chleb wymaga czasu, a upieczenie chleba na zakwasie zajmuje najczęściej kilkanaście godzin. Chleb na drożdżach przyda się akurat w sezonie grillowym.


Oczywiście jeśli wśród Was są tacy, co już mają przygotowane pieczywo na zakwasie do wiosennego grillowania, to wspaniale, ale jeśli należycie do tych, co dopiero się obudzili, że fajnie byłoby mieć parę kromek świeżego chleba, to ten przepis w stu procentach zaspokoi Wasze potrzeby. Najprostszy przepis na chleb pszenny na drożdżach suchych. To super szybki przepis na chleb, który zawsze się udaje.


Chlebek jest prosty do zrobienia i smakuje jak wiejski chleb z pieca. Oto przepis na chleb, który robi się niemal sam. Nawet można zrobić na wakacjach!


Nie planowałam piec chlebów podczas naszej miesięcznej podróży, ale gdy dojechaliśmy wieczorem do Splitu to po prostu w piekarni już nie było pieczywa. Dzieci lubią kanapki, więc kupiłam mąkę, drożdże i do dzieła. Szybki i prosty przepis na chleb. Podpatrzony u teściowej, więc siłą rzeczy – musi być dobry :) Całe wykonanie jest naprawdę łatwe i nie wymaga od nas posiadania żadnych zaawansowanych sprzętów kuchennych.


Do tej pory piekłam chleb na zakwasie, wychodził pycha, ale dzisiaj się skusiłam na ten i jest przepyszny, prosty, szybki i nie trzeba się bawić z zaczynem. Mam dzisiaj dla was przepis na pyszny i szybki chleb na drożdżach. Ten chleb pełnoziarnisty na drożdżach jest naprawdę prosty i szybki do wykonania. Ich pieczenie to również świetna zabawa. Nie jestem może zbyt dużą miłośniczką chlebów na drożdżach, ale czasem z jakiś względów a to nie mam wystarczającej ilości zakwasu, a to zapomnę zakwas wyjąć z lodówki, a taki porządny domowy chlebek by się zjadło.


Wtedy sięgam po przepisy na chleby na drożdżach. Ten chleb lubi malowniczo, rustykalnie pękać, ma chrupiącą skórkę i duże dziury. Domowy chleb może być krzywy i popękany, rośnie raz tak, raz siak. Kto tego nie wie, zwyczajnie o domowym chlebie nie ma pojęcia i umysł nawykł mu do wizerunku przemysłowej kalki. Jeśli wahacie się czy taki chlebuś zrobić, powinno Was przekonać, że rośnie tylko minut!


Przygotowanie dania szybki chleb 1. Jest bardzo smaczny i wyjątkowo prosty. Do naczynia nr przesiewamy mąkę, dodajemy ziarna oraz sól. W naczyniu nr wlewamy wodę (ja daję ciepłą kranówkę), dodajemy cukier oraz drożdże, mieszamy aż do całkowitego rozpuszczenia drożdży. Bardzo dobry polski chleb na drożdżach.


Chleb mleczny - prosty przepis na puszysty chleb. Tym razem upiekłam, szybki chleb z dodatkiem suchych drożdży, które zazwyczaj mam w swoich zapasach. Pyszny chleb orkiszowy na drożdżach. Wczoraj zachciało mi się domowego pieczywa.


Poszperałam w sieci i znalazłam prosty przepis na chleb. Przepis na szybki chleb z ziarnami. Koszyki należy obficie obsypać mąką, a foremki albo natłuścić i oprószyć bułką tartą albo wyłożyć papierem. Ostatnio temat wypieków pochłania mnie całkowicie.


Wynika to między innymi z tego, że ograniczam jedzenie słodyczy i. Inne przepisy tego użytkownika. Zupa krem z czerwonej kapusty. Prosty, szybki chleb drożdżowy z ziarnami.


Chleb pszenny szybki to przepis, który powinien spodobać się wszystkim miłośnikom domowego pieczywa. Wyjątkowego smaku dodaje zakwas żytni. Dziekuje za ten przepis Wyszla cudowna, jak na zdjeciu i zniknela w mgnieniu oka. Wiem też, że sporo czytelników poszukuje najłatwiejszych przepisów i taki też jest dzisiejszy przepis na prosty chleb razowy. Czas na szybki i prosty chleb razowy.


Prosty chleb pszenny razowy (1) gotowy już w godziny! I co ważne, zgodnie z Waszą prośbą taki zdrowszy, bo z dodatkiem mąki żytniej razowej, ale nadal na drożdżach, czyli wymarzony chleb dla wszystkich początkujących, niecierpliwców lub po prostu zabieganych. Ja ten chleb pszenno-żytni robię dość często ostatnio, bo przygotowanie zajmuje niewiele czasu, bochenek wychodzi spory i starcza na kilka dni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty