poniedziałek, 30 maja 2016

Pizza ciasto jak z pizzeri

W mojej rodzinie będzie często. Wiele osób uważa, że nie da się zrobić pizzy lepszej, niż w pizzerii. Jak przekonasz się za chwilę, pizzę na idealnie cienkim cieście możesz wykonać we własnym domu. Podany niżej przepis pozwoli ci uzyskać ciasto o idealnej konsystencji – cienkie, chrupiące, a jednocześnie odpowiednio miękkie.


Dodatki to kwestia gustu. PIZZA – PRZEPIS NA PIZZĘ JAK Z NAJLEPSZEJ PIZZERI.

Zebrałam dla Was moje najlepsze przepisy na pizzę #128578; Tradycyjną, domową pizzę przygotowaną według przepisu włoskiego szefa kuchni. Robi się to dłużej i tak, by wtłoczyć w ciasto jak najwięcej powietrza. I co najważniejsze – ciasta grubego się nie rozwałkowuje! Należy je wygnieść na blasze, dzięki czemu zachowa odpowiednie napowietrzenie. Jest ono banalnie proste.


Drożdże rozpuszczmy z wodą, dodajemy sul i mieszamy z mąką. Do ciasta dodajemy oleju i wyrabiamy je w rękach przez minut. Sos: łyszki przecieru pomidorowego rozcieńczamy z wodą.


Wiem, piszę tu o domowej pizzy i chwalę sieciówkową pizze.

Bardzo mi smakuje ich pizza na grubym cieście (chociaż jestem zwolennikiem pizzy na cienkim cieście). Ciasto na pizzę przepyszne. Ja natomiast jeśli chodzi o sos to daję passatę pomidorową 250g np. Cirio,łyżeczkę suszonego oregano i bazylii,płaską łyżeczkę soli i jak kto chce ząbek czosnku wyciśnięty.


Przepis mam od znajomego Włocha z Florencji. Najlepsza pizza idealna jak z włoskiej pizzerii, przygotowana z najlepszych składników i bez pośpiechu. Jeśli nie będziecie wałkować ciasta na pizzę z tak ogromną siłą, z jaką moja babcia traktuje ciasto na domowy makaron, a mama ciasto na pierogi, tylko delikatnie. Sprawdź, jak zrobić prawdziwe, drożdżowe ciasto do pizzy, której smak urzeknie nawet największego smakosza włoskich dań. Prezentowaliśmy już Wam przepis na frytki jak z McDonalda i przepis na panierkę z KFC.


Podejrzewa się, że pizzę piekli już starożytni Grecy. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na pizza jak z pizzeri. Pizza da grasso przepis. Do tej pory bałem się sam robić ciasta (nawet tak nieskomplikowane jak na pizzę), gdyż moja wiedza o nich jest zerowa i korzystałem ze specyfików z torebki. Jak się okazuje, strach ma wielkie oczy, moje pierwsze ciasto własnej roboty według powyższego przepisu wyszło wspaniałe, bardzo puszyste i chyba nawet lepsze niż w pizzerii.


Jeśli chcesz podrasować smak pizzy, na wierzch daj szynkę prosciutto, rukolę oraz świeżo starty parmezan. Teraz pizza jest gotowa do podania. TA PIZZA NAPRAWDE WYJDZIE WAM SUPER! Nie oszukujmy się jednak: idealnie takiej jak w prawdziwej pizzeri nie zrobimy, ale naprawdę, możemy się zbliżyć do ideału.


Po wyrośnięciu podsyp blat mąką i rozwałkuj ciasto albo na okrągłą pizzę ok.

Czasem na naszej pizzy lądują ekskluzywne dodatki i pieczołowicie dobrane składniki. Przygotuj to danie we własnym zakresie i podziel się swoja opinią! Nie wałkujemy ciasta do pizzy!


Wałkowanie zatyka pory i sprawia, że pizza jest płaska, a nie puszysta. Smarujemy ciasto olejem, sosem i kładziemy dodatki. Jak upiec pizzę w domowych warunkach tak, by przypominała taką z kamiennego pieca?


Wspomniałam już o natłuszczeniu olejem papieru do pieczenia. Jak zrobić pizzę w domu taką jak z pizzerii. Domowe ciasto na pizzę #127829; szybki, prosty,.


To jest najzwyklejsze, albo jak kto woli, niezwykłe ciasto na pizzę, proste, ale dobre. Robię jedną, a resztę ciasta zamrażam i mam jak znalazł w razie potrzeby. Idealne ciasto na pizzę – GIF krok po kroku.


Zawsze uważałem, że kuchnia to jest pole do popisu dla kreatywnych ludzi. Ogrom dostępnych składników i technik kulinarnych pozwala na praktycznie nieskończone kombinacje tego, co ostatecznie trafi na nasz talerz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty