wtorek, 10 maja 2016

Przepis na prosty chleb

Przepis na prosty chleb

Pierwsze podejście było na tyle udane, że w ciągu tygodnia - z różnymi modyfikacjami - upiekłem ten chleb już trzy razy. Przy okazji zmodyfikowałem nieco oryginalny przepis, tak żeby był jeszcze prostszy w wykonaniu. Z podanej ilości składników otrzymamy jeden średniej wielkości chleb. Można piec go w zwyczajnej keksówce – wtedy otrzymamy klasyczny, podłużny bochenek.


Fajną opcją, którą ja tutaj wykorzystałam, jest pieczenie w garnku ceramicznym, wtedy chleb jest okrągły. To mój ulubiony, super prosty przepis na chleb na drożdżach instant. Piekę go według przepisu na uniwersalne ciasto drożdżowe na pizzę.


Ten niezastąpiony przepis wykorzystuję tez do innych wypieków na słono. Każdy ma swój ulubiony przepis na coś. Ja mam swój ulubiony przepis na prosty chleb z ziarnami. Smakuje wszystkim, długo zachowuje świeżość i jest naprawdę pyszny. Nie jest to chleb bezglutenowy, ale robię go często, bo jest naprawdę szybki w wykonaniu i smakuje moim znajomym, którzy na diecie bezglutenowej nie są.


Chcesz upiec domowy chleb na zakwasie? Szukasz informacji, jak zrobić chleb na drożdżach? Znajdziesz tu przepis na chleb, którego szukasz. Wystarczy Ci zwykły piekarnik. Nie musisz mieć wielkiego doświadczenia.


Sprawdź i zobacz, że to naprawdę proste. Przekonasz się, że własny chleb, to coś zupełnie wyjątkowego. Przepis jest stosunkowo prosty, ale przygotowanie takiego chleba zajmuje dość sporo czasu. Sam zaczyn to nawet godzin czekania, ale WARTO! Poniższy przepis zawiera kompletny sposób przygotowania chleba na drożdżach.


Przepis na prosty chleb

Jeżeli planujesz zrobić chlebek na zakwasie, polecam przepis na chleb na zakwasie i przepis na zakwas. To jest taki chleb, który będzie ważnym elementem na świątecznym stole. Szybkie i proste przepisy na chleb, moim zdaniem to przepisy, które nikomu nie sprawia problemu. Proste przepisy na chleb.


Podstawowy przepis możesz wzbogacić o ulubione składniki, wedle własnego gustu i upodobań swojej rodziny. Jako dodatek świetnie sprawdzają się wszelkiego rodzaju suszone owoce, bakalie i aromatyczne przyprawy, na przykład cynamon. Podajemy super prosty przepis na chleb z otrębami.


Nasz chleb może być zwykły, pszenny albo upieczony z rozmaitymi ziołami, ziarnami i przyprawami. Pieczenie chleba nie jest ani trudne, ani pracochłonne. Namawiamy do pieczenia chleba w domu! Wczoraj zachciało mi się domowego pieczywa. Poszperałam w sieci i znalazłam prosty przepis na chleb.


Dodatek mąki pełnoziarnistej w proporcji pół na pół z mąką pszenną sprawia, że chleb jest bardziej zdrowy, ale nie traci nic ze swojej puszystości i miękkości. Poza tym, zwykły chleb codzienny :-). Smacznie, szybko i tanio. Gotuj razem z nami krok po kroku! Domowe pieczywo jest zupełnie inne niż to z sieciowej piekarni, o supermarkecie nie wspominając.


Wbrew pozorom przygotowanie go w domu wcale nie jest trudne. A przyjemność z wyciągania z piekarnika własnego wypieku - bezcenna. Z podanych proporcji wychodzi naprawdę spory bochenek. Na drugi dzień po upieczeniu jest nadal miękki i świeży. Podzielę się moim przepisem na chleb z automatu, który mam od pół roku.


Przez ten czas coś nie wysżło, coś nie do końca smakowało, ale i tak lepszy niż szklepowy. I wreszcie znalazłam swój smak, chlebek jest po prostu pyszny i bardzo prosty, nie wążę tylko wszystko na miarki. Domowy chleb prosto z pieca nie ma porównania z tym kupnym. Wcale nie musisz posiadać urządzenia do wypieku.


W zupełności wystarczy piekarnik, bo to odpowiedni przepis jest podstawą sukcesu. Jest bardzo prosty i szybki do przygotowania, a do tego przepyszny! Takze wszelkie przepisy na chleb, ktory wymaga czasu, nastawiania zaczynu na noc, wyrabiania, skladania, przekaldania z miski do miski, formowan Zobacz więcej.


Postanowiłam przerobić mój sprawdzony przepis na najprostszy chleb i skorzystać z porad znalezionych w Internecie. Był zwarty, z chrupiącą skórką i mnóstwem ziarenek. Miąższ przypominał mi trochę chleb na zakwasie, bo podobnie jak on, był zbity i wilgotny.


Chleb się udał wyśmienicie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty