czwartek, 30 października 2014

Co można zrobić w gofrownicy

Pokażę Wam zatem trzy proste przepisy z gofrownicy na dania wytrawne i dwa na słodko. I o ile masło można pominąć w przypadku gofrów. Zwykła elektryczna gofrownica jest niemal w każdym domu.


Zazwyczaj leży zamknięta gdzieś głęboko w szafce, wyciągana tylko od czasu do czasu tylko po to, by przygotować gofry. Większość ludzi nie docenia jej i nie zauważa jej potencjału.

Gofrownica potrafi jednak o wiele więcej niż nam się wydaje. Czasami warto znać jej możliwości by móc przygotować śniadanie nawet wtedy. Po upieczeniu można je dodatkowo polać sosem czekoladowym albo posypać cukrem pudrem. Również hot-dogi można przygotować w gofrownicy.


Wystarczy przygotować ciasto naleśnikowe, nieco gęstsze niż zazwyczaj. Na blaszkę gofrownicy układać parówki. W gofrownicy można przygotować również tosty.


Wystarczy mieć pod ręką odpowiednie składniki: chleb tostowy, ser żółty, szynkę, sałatę, pomidory, cebulę.

Najpierw należy skonstruować kanapki, kładąc po kolei: kromkę chleba, sałatę, szynkę, ser, znów szynkę, cebulę albo pomidora, znów ser i drugi kawałek chleba. Co włożyć do środka tostu i zapiec? Czy można smażyć naleśniki w gofrownicy. Czy gofrownicy można uzyć do zrobienia tostów? Czy w gofrownicy mozna zrobic sandwiche?


Co zrobic zeby gofry nie przypalaly sie do gofrownicy? Trochę głupie pytanie, ale czy można zrobić gofry bez używania gofrownicy? Co mam zrobić by gofry się nie przyklejały do gofrownicy? Dlaczego , gdy robię gofry to przylepiają się one do gofrownicy, skoro smarowałam ją olejem.


Bo chce mi się gofrów a nie mam gofrownicy. Można zrobic bez gofrownicy ? Chodzi mi o to, żebyście dali dokładny przepis. Do wyboru mamy gofry biszkoptowe, drożdżowe, belgijskie, amerykańskie, smakowe i wytrawne, ale najpopularniejsze to tradycyjne z bitą śmietaną i owocami. Oczywiście najlepsze i najzdrowsze są te przygotowane w domu. W jaki sposób można je przyrządzić?


Czy konieczna jest gofrownica?

Podpowiadamy, jak zrobić gofry bez gofrownicy. Domowe gofry nie mają sobie równych! Proste w przygotowaniu, które możesz zrobić samodzielnie, a w dodatku do wyboru w dwóch wersjach - słonym i słodkim.


Poznaj sekret pysznych, chrupiących gofrów. Dania główne Schab w szynce ze szparagami z gofrownicy. Chrupiąca szynka szwarcwaldzka skrywa pod sobą zielone szparagi i soczysty kawałek schabu.


Dzięki zapieczeniu mięsa w gofrownicy mamy gotowe. Chrupiące gofry o delikatnym smaku - idealne na ciepłe śniadanie. Z porcji wychodzi 8-gofrów min łatwe tanie.


Gofry - wychodzą w gofrownicy o mniejszej mocy. Angielskie potato waffles - szybki i pyszny sposób na szybki obiad z ziemniaków. Przekąski Tosty jak gofry.


Są to w zasadzie placki ziemniaczane, ale bez tych wszystkich. Pomysł spadł mi z nieba, bo właśnie zastanawiałem się czym zastąpić piekarnik. Niestety nie mam w domu piekarnika, jedynie mikrofalówkę z funkcją piekarnika, która nie jest tak dobra, poza tym zużywa kosmiczne ilości prądu. Odpowiedzi (3) Dorota, Moje Wypieki. Nie wiem co jest nie tak.


Smarowalam gofrownice olejem, masłem, bez poprawy. Gofry wrecz muszę odrywać od gofrownicy siłą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty