czwartek, 26 marca 2015

Super sernik

Super przepis, sprawdza sie znakomicie. Poczatkowo mialam obawy gdyz nigdy nie spotkalam sie z takim sposobem pieczenia sernika choc juz wiele razy pieklam serniki i zawsze mi wychodzily choc faktycznie czasem opadaly (ale nie zawsze wiec nie wiem od czego to zalezy moze od wilgotnosci sera;))ten nie opada i jest puszysty a zamiast ciasta na spod ukladam herbatniki - tak. Sposób przygotowania przepisu: SUPER SERNIK. Z podanych składników na ciasto zagniatamy ciasto kruche.


SER zmienić razy przez maszynkę, zmiksować dodawać po jednym żółtku, cały czas ucieramy i dodajemy składniki,;mleko w proszku, mąkę, cukier waniliowy. Składniki 500g śmietankowego serka homogenizowanego jajka 100g cukru 15g cukru waniliowego 50g mąki 200g ananasów z puszki Wykonanie Rozg Zobacz więcej. Alva Obserwuj bloga Obserwujesz bloga In my kitchen. Puszysty sernik min łatwe tanie.


SERNIK WIEDEŃSKI – przepis na klasyczny sernik pieczony. Sernik wiedeński jest ciastem bez spodu. Jest to mój ulubiony sernik, ponieważ jest wilgotny i szlachetny. Możemy cieszyć się pysznym smakiem pieczonego sera.


Dodatek do tego sernika mogą stanowić rodzynki czy skórka pomarańczowa. Ja jednak pozostawiłam go w nieskazitelnej. Wszystkie najlepsze przepisy na serniki w jednym miejscu.


Zobacz sprawdzone przepisy na pyszne serniki na kruchym spodzie, na herbatnikach lub bez ciasta. Upiecz wyśmienity sernik z rosą, z kratką, wiedeński, migdałowy, z jabłkami lub jagodami. Zmobilizowała mnie do zakasania rękawów wypowiedź jednej z Czytelniczek, która napisała, ze szuka przepisu na puszysty i delikatny sernik, w końcu miałam dodatkową motywację. Masę serową na sernik szykuje się super szybko, więc możesz zacząć nagrzewać piekarnik.


Super sernik

Od kilku lat piekę ten sernik i zawsze wychodził super. W tym roku niestety zamieniłam Piątnicę na Wieluń zgodnie z rankingiem serów i pełna klapa. Jeśli tylko macie ochotę na tradycyjny sernik, sięgnijcie po ten przepis. Jesteśmy przekonani, że każdy jeden przepis uzyskujący ten status zachwyci Cię - wyglądem, sposobem przygotowania oraz smakiem!


Poniżej znajdziecie zasady, którymi kierujemy się przyznając Waszym recepturom tytuł SUPER PRZEPISU! Panie Małecki to najpyszniejszy sernik jaki robiłam:) oczywiście zmodyfikowałam trochę temperaturę dopasowując ja do mojego piekarnika. Ostudzić w uchylonym piekarniku, następnie ostudzony wsadzić do lodówki na kilka godzin a najlepiej na całą noc. Natomiast serków o rzadkiej konsystencji, zwłaszcza homogenizowanych, warto używać przede wszystkim do serników na zimno.


Piekłam minut, a potem jeszcze pod folia aluminiowa przez pol h, dopiero wtedy był gotowy, zostawiłam w piekarniku przy lekko uchylonych drzwiczkach ale juz zdjęłam folie. Przepis otrzymalam od mojej kuzynki. Jest pyszny i czesto kroluje na moim stole. Goraco zachecam do skorzystania z tego przepisu. Znajdź sprawdzony przepis z Mikserem Kulinarnym!


Kup sernik w kategorii Supermarket na Allegro - Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Chciałabym podziękować Paniom za przepis na pyszny sernik i przekazać każdemu, kto ma wątpliwości co do swoich umiejętności w pieczeniu ciast- tak jak ja, że naprawdę warto spróbować. Upiekłam dzisiaj pierwszy raz w życiu sernik- REWELACJA. Oprócz tej charakterystycznej cechy, sernik wyróżnia się też nietypową masą serową - z dodatkiem sypkiego budyniu, oraz dużą ilością użytego mleka i dodatkiem oleju roślinnego.


Jajka rozbic i oddzielić żółtka od białek. Białka ubić z solą na sztywną. Zóltka zmikasować z cukrem i masłem - i nie przerywając miksowania -dodać ser,purre,obie mąki wymieszane z proszkiem do pieczenia oraz kilka kropli aromatu waniliowego. Masę serową delikatnie wymieszać z ubitą piana z białek,a pod koniec - z opłukanymi i osączonymi rodzynkami ,płatkami migdałowymi i. Jestem laikiem , ale 2przepisy wyszły super, teraz czas na sernik i może pytanie czy zamiast pół kostki masła może być cała bo nie zwróciłam uwagi i dałam 200gr masła wpłynie to jakoś na wypiek negatywnie, bo sernikjuz się piecze… Pozdrawiam serdecznie.


Idealny sernik – wysoki, bez nierówności czy bąbli. Nigdy za szybko nie wyrasta, nie pęka i nie opada. Jak zrobić sernik pieczony, który z wyglądu przypomina paski zebry? Uwaga, jest na to super prosty sposób. Ale jest pycha, spróbujcie.


Do jego przygotowania nie musimy włączać piekarnika. Tym różni się od klasycznego sernika, że jest gotowany, a nie pieczony. Całą masę gotujemy na piecu, wylewamy na ułożone w tortownicy herbarniki lub biszkopty i już sernik gotowy.


Po skończeniu pieczenia sernik zostawić na kilka minut w zamkniętym piekarniku, następnie studzić stopniowo, po trochu otwierając drzwiczki, w końcu wyjąć sernik z piekarnika.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty