poniedziałek, 16 marca 2015

Przepis na gofry z masłem

Skoro podobno robię „najlepsze gofry na świecie”, które są dodatkowo „nie z tej ziemi”, to koniecznie muszę się z Wami podzielić przepisem. Testowałam wiele przepisów, ale ten jest zdecydowanie najlepszy. Gofry są kruche i chrupiące. Antek i Leon polecają z całego serca.


Najwredniejsza matka również… Chrupiące gofry na. Bananowe gofry podane z masłem orzechowym, twarożkiem, dżemem i figami. Jeszcze tylko jutro i mogę odsapnąć na te dni. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na gofry z maslem.


Postaram się w miarę możliwości nadrobić zaległości. Dziś zapraszam na pierwszy przepis z które najczęściej robię gofry. Dania główne Kukurydza z masłem. Gdy dzieciaki nachodzi ochota na coś słodkiego, to pojawia się od razu przepis na gofry.


Pierwszy przepis, podstawowy, na gofry lekkie, chrupiące z zewnątrz i puszyste w środku. Składniki wystarczy zmiksować i można już smażyć gofry. Drugie, równie pyszne, które można zrobić bez dodatku proszku do pieczenia (jeśli komuś bardzo na tym zależy), bo puszystości dodają im ubite białka. Robię go od lat i zawsze jest dobry.


Znajdź sprawdzony przepis z Mikserem Kulinarnym! Miękkie masło włożyć do miski, dodać sól i ubić na puszystą masę. Kolejno dodawać jajka i ubijać.


Mąkę wymieszać z proszkiem do pieczenia, na zmianę z wodą mineralną małymi porcjami dodawać do masy maślanej, dokładnie mieszać. Do ciasta dodać starty ser, paprykę w proszku i pieprz, dokładnie wymieszać. Każdego lata próbujesz dociec, co takiego zawierają przepisy na ciasto na gofry, sprzedawane w budkach turystom - i wciąż nie udaje ci się poznać ich sekretu. Jeśli marzą ci się złociste, chrupiące gofry, wypróbuj nasze sprawdzone przepisy na ciasto na gofry.


Poznaj słodką tajemnicę. Szanowna Pani, a czy zna Pani może przepis na gofry karmelowe, takie, jakie można dostać w niektórych cukierniach na dworcach? Podawajcie z dodatkami takimi, jak bita śmietana, dżem, syrop klonowy. A Ty z czym najbardziej lubisz gofry? Bardzo łatwe, tanie, proste i sprawdzone potrawy.


Przepis na gofry z masłem

Przepisy, jak zrobić - Smaker. Taki przepis na gofry z gofrownicy z pewnością pozytywnie zaskoczy niejednego smakosza. Chrupiące gofry belgijskie są mniejsze niż tradycyjne gofry, zdrowsze, bo na drożdżach oraz mają ciekawszą strukturę - ich brzegi są chrupiące, a środek mniej miękki niż tradycyjnych gofrów na proszku. Są zrobione ze składników, które używamy codziennie do obiadów czy pieczenia ciast, dlatego też można je wykonać praktycznie od razu bez potrzeby poszukiwania składników w sklepie.


Przedstawiam przepis, z którego ja często korzystam. Chrupiące i słodkie , nie trzeba dodatkowo posypywać cukrem pudrem , już lepiej posmarować dżemem ;-) A jeśli ktoś woli gofry… Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Często używam do upieczenia gofrów gofrownicy, ale zdarza mi się je upiec w foremce w piekarniku (są bardzo dobre i wychodzą jak gofry z budki). PRZEPIS NA GOFRY LEKKIE I CHRUPIĄCE. Wszystkie składniki (tj. mąkę pszenną tortową, cukier zwykły (opcjonalnie jeśli robimy gofry bez słodkich dodatków), cukier waniliowy, proszek do pieczenia) połączyć ze sobą.


Generalnie nie przepadam za kanapkami i zawsze mam problem z kolacją lub śniadaniem, dlatego przepis na gofry z palonym masłem i truskawkami zawsze ratuje mnie w takich momentach. Sekretem dobrych gofrów jest przepis na ciasto, a zatePanie i Panowie przedstawiamy gofry idealne. Podstawą ciasta na gofry są jajka, mąka, cukier, mleko i tłuszcz.


Nie jest to zestaw superdietetyczny, więc z miłością do gofrów nie należy przesadzać. Wprawdzie na sucho gofry mają porównywalną ilość. Kiedy słyszę określenie niebo w gębie od razu przychodzi mi na myśl sernik z palonym masłem. To jakże proste ciasto składa się z zaledwie kilku składników, a na jego wykonanie musisz poświęcić około godziny.


Tradycyjny przepis na gofry można zmodyfikować i upiec gofry czekoladowe. To ulubione gofry moich dzieci, które bardzo lubią czekoladę. Można je jeść z różnymi dodatkami. Jak zrobić gofry - przepis i film. Uwielbiam je z karmelizowanymi jabłkami.


Dzisiaj, w Walentynki, dostarczę Wam przepis na PYSZNE i zdrowe gofry, które możecie zaserwować swoim drugim połówkom :) Na imieniny dostałam gofrownicę, więc na 1 będę robiła je częściej. Mąka jest razowa, a cukier zastąpiony jest stewią. No przecież to jest grzech ;) A teraz pytanie najważniejsze: jak takie dobre gofry zrobić sobie samemu w domu? Mam dla Was dziś prosty przepis na gofry i kilka wskazówek jak to zrobić, żeby były pyszne, puszyste, a przy tym rumiane i chrupiące na zewnątrz.


Przepis na gofry z masłem

Do tego przepis nie może być skomplikowany – jasna sprawa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty