piątek, 13 marca 2015

Sernik swiateczny

Właśnie w momencie, kiedy myślałam, że już wszystkie najlepsze serniki zostały kiedyś przeze mnie wypróbowane i nic nie jest w stanie mnie zaskoczyć. I tak upiekłam jeden z najlepszych serników, jaki w życiu jadłam. Delikatnie kremowy, puszysty sernik świąteczny pachnący pomarańczą z wierzchu oblany gorzką czekoladą. Szukasz inspiracji na świąteczne ciasto?


Ten klasyczny sernik z gwiazdkami to propozycja idealna dla Ciebie. Składniki (utrzymane w temperaturze pokojowej) dokładnie wymieszaj i stopniowo dodawaj do nich po jednym żółtku, ciągle mieszając. Masa uzyska intensywny smak, gdy dodasz do niej aromat migdałowy lub sok z. Szwarcwaldzki sernik świąteczny. Mini serniczki z białym makiem.


Tort czekoladowo - miętowy. Komentarze (467) To powinna być klasyka na świątecznym stole ;-). Obok sernika pieczonego (lub zamiast) obiecuję Wam sernik bez pieczenia, z czekoladowym spodem, wiśniami i galaretką. Wszystkie najlepsze przepisy na serniki w jednym miejscu. Zobacz sprawdzone przepisy na pyszne serniki na kruchym spodzie, na herbatnikach lub bez ciasta.


Upiecz wyśmienity sernik z rosą, z kratką, wiedeński, migdałowy, z jabłkami lub jagodami. Kremowy sernik o smaku pomarańczowym ze skórką pomarańczową. Z dodatkiem rodzynek, na czekoladowym spodzie z dodatkiem aromatycznej przyprawy piernikowej (możemy ją pominąć jeśli sernik nie ma mieć świątecznego charakteru).


Wierzch sernika wykończyłam puszystą pianką ze śmietany zmiksowanej z dżemem pomarańczowym. Sposób przygotowania przepisu: TRADYCYJNY SERNIK SWIATECZNY. Margarynę rozpuszczamy i studzimy. Oddzielamy białka od zółtek, ubijamy pianę.


Sprawdź składniki i instrukcje na KuchniaLidla. Dziś przepis na świąteczny sernik i zarazem najlepszy sernik jaki jadłam! Dzięki temu sernikowi wiem już, że przepieczony sernik to nic dobrego.


Ten przed wyłączeniem piekarnika jest blady i trochę płynny w środku - zostawiamy go w piekarniku z uchylonymi drzwiczkami i wtedy się dopieka. Wczoraj zapowiadałam Wam to cudo i tak jak pisałam bawię się w testowanie starych przepisów w nowych smakach. Sernik świąteczny – piernikowy.


Dodać mąkę, cukier waniliowy, bakalie i olejek. Białka ubić, delikatnie wymieszać łyżką z masą, przełożyć do tortownicy wysmarowanej masłem lub margaryną, piec ok. Mój pierwszy sernik, jaki piekłam. Wyszedł fantastyczny:) Nawet mój narzeczony, który za słodyczami nie przepada, się nim zajadał:) Polecam.


Ja dałam tylko 1g cukru, ale dla mnie i tak był trochę za słodki i następnym razem dam jeszcze mniej. Marchewkowy sernik wg przepisu Marthy Stewart. Wielkanoc coraz bliżej, więc czas zacząć myśleć o świątecznych wypiekach #128578; Dziś pierwsza propozycja – bardzo niestandardowa i raczej w Polsce nie spotykana (można go znaleźć w Stanach Zjednoczonych). Wybierz odpowiedni dla siebie przepis z wyselekcjonowanej bazy portalu przepisy. Przepisy z kategorii świąteczny sernik.


Nie ma lepszego ciasta na święta niż biały sernik z polewą przybrany kandyzowaną skórką pomarańczy. Lekki, kremowy, wilgotny po prostu rozpływa się w ustach! Można też posmarować cienko pianą z białek, posypać wiórkami. Uformuj kulę, zawiń w folię spożywczą i włóż do lodówki na godzinę.


SERNIK WIEDEŃSKI – przepis na klasyczny sernik pieczony. Jest to mój ulubiony sernik, ponieważ jest wilgotny i szlachetny. Możemy cieszyć się pysznym smakiem pieczonego sera. Dodatek do tego sernika mogą stanowić rodzynki czy skórka pomarańczowa.


Ja jednak pozostawiłam go w nieskazitelnej. Jabłka obrać, przekroić na pół. Wykroić gniazda nasienne. Z wody i cukru ugotować syrop, dodać goździki i cynamon. Do wrzącego syropu włożyć jabłka i gotować na wolnym ogniu.


SERNIK ŚWIĄTECZNY Lubię gdy w zimowy poranek budzi mnie dobiegający zza okna przytłumiony odgłos szufli szurającej po chodnikach. Mam wtedy ochotę biec do okna i po dziecięcemu z nosem przy szybie obserwować wirujące w powietrzu płatki śniegu. To przedświąteczne wyczekiwanie na pierwszy śnieg towarzyszy mi od zawsze.


Od dziecka uwielbiam sernik. Mam trzy swoje ulubione ciasta – szarlotkę, sernik i eklerki z bitą śmietaną. I chociaż próbuję nowych wynalazków i tak palma pierwszeństwa należy się właśnie im.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty