piątek, 27 marca 2015

Przepis na omlet na słodko

Jak zrobić omlet na słodko. To częste pytania w mojej korespondencji z czytelnikami. Mama nauczyła mnie jak zrobić omlet na słodko. Jadło się go u nas w domu z dżemem, powidłami lub roztopioną czekoladą. Czyli biszkopt z patelni :-) Dobry na weekendowe śniadanie lub szybki podwieczorek dla dzieci.


Jeśli najdzie Cię ochota na coś słodkiego, a nie masz w lodówce ciasta, to możesz zrobić sobie na szybko ten oto słodki omlet.

Dokładnie mówiąc, jest to biszkopt usmażony na patelni. Najchętniej jadałam omlet z dżemem truskawkowym. Może być podawany zarówno na słono jak i na słodko. Poniżej, przedstawiamy przepis na omlet z dodatkiem ulubionych owoców lub warzyw. To czy zdecydujecie się na wersje z owocami lub warzywami zależy od was, smacznego!


Smacznie, szybko i tanio. Gotuj razem z nami krok po kroku! P to przepis mojego męża :).

Przepis na omlet na słodko. Zsuń omlet na pokrywkę od dośc dużego garnka i przewróc na drugą stronę na patelnię. Podawaj z dowolnymi dodatkami. Owoce dokładnie myjemy, jeżeli są dość duże, kroimy je.


Następnie zajmijmy się przygotowanie jajek. Wybij je do dość dużej miski, dodaj soli do smaku. Jest szybki i prosty w przygotowaniu, na pewno pokochają go wszyscy. Masło rozpuść na patelni.


Sprawdź dobry przepis tutaj! Na rozgrzaną patelnię wlej wymieszaną masę, smaż na bardzo małym ogniu. Po 3–minutach delikatnie przewróć na drugą stronę.


Usmażony omlet przełóż na talerz, dodaj serek i powidła, złóż na pół i zjedz od razu, ponieważ z czasem omlet traci puszystość. Smaż przez mniej więcej minuty. Mam swój wypróbowany przepis na omlet biszkoptowy na słodko, ale w ramach eksperymentu postanowiłam wypróbować ten przepis. Ten jest bardziej suchy, ale co kto lubi. Puszysty omlet na słodko towarzyszy mi od dzieciństwa.


Przygotowywała mi go moja mama, teraz ja według jej przepisu, przygotowuję go mojemu synkowi, który go uwielbia.

A jeszcze jak posmaruję nutellą, mógłby nie żywić się niczym innym. No ale wiadomo, co za dużo to niezdrowo! Polecane przepisy: omlet na słodko bez miksera Zobacz więcej. Szybkie, słodkie śniadanko idealne dla małych jak i dużych dzieci. Struktura ciasta wbrew pozorom różni się w zależności od pochodzenia.


Omlet robi się bardzo szybko. Różnice dotyczą przede wszystkim receptury. Jeśli tak, jak ja unikacie tłuszczu, glutenu to sprawa się komplikuje. This feature is not available right now.


Paweł Małecki ma doskonały przepis na puszysty omlet z owocami. Z chęcią się z Tobą podzieli! Dzięki niemu przygotujesz najlepszy omlet w swojej kuchni! Dobrze smakuje zarówno w wersji na słodko, jak i na słono. Jeśli do tej pory Wasze omlety przypominały płaskie naleśniki, były raczej niż wilgotne i ciężko było je przełknąć bez dodatku świeżych owoców lub dżemu, to jesteście na odpowiedniej stronie, aby to zmienić #128512; Poniższy FIT omlet rośnie pulchny, mięciutki i wilgotny w środku pomimo tego, że zawiera w sobie odżywkę białkową!


Aby uzyskań puszystą konsystencję omletu, ubija się całe jaja z dodatkiem niewielkiej ilości mleka, śmietanki a nawet wody, chodzi o to aby ubijając wprowadzić do masy. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji działań marketingowych, jednak nie dłużej niż przez lata, licząc od Twojej ostatniej aktywności jako zalogowany użytkownik w aplikacji przepisy. Ciebie newslettera przepisy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty