poniedziałek, 2 marca 2015

Pyszny puszysty sernik

Ratuje go zawsze scianajac nierowne krawedzie i polewam polewa czekoladowa. Rzeczywiscie powierzchia sernika jest rowna a sam sernik bardzo puszysty i znakomity w smaku. Sernik jest wilgotny, pulchny i dlugo utrzymuje swiezosc. Przepis otrzymalam od mojej kuzynki.


Jest pyszny i czesto kroluje na moim stole.

Goraco zachecam do skorzystania z tego przepisu. Piekłam ten sernik nowym sposobem, o którym gdzieś czytałamin w 175st, a potem min w 1stopniach. Wyszedł równiutki, nie popękał, nie opadł, nie przypalił się - pierwszy raz udało mi się upiec tak doskonale wyglądający sernik :) Jest puszysty, leciutki, pyszny. Puszysty, wilgotny, delikatny i absolutnie pyszny… To jeden z moich bardziej ulubionych serników (a ja bardzo lubię serniki;)). Udaje się za każdym razem, prosty do przygotowania, ze zwyczajnych, niewyszukanych składników, a przy tych bajecznie smaczny.


Chciałabym podziękować Paniom za przepis na pyszny sernik i przekazać każdemu, kto ma wątpliwości co do swoich umiejętności w pieczeniu ciast- tak jak ja, że naprawdę warto spróbować. Upiekłam dzisiaj pierwszy raz w życiu sernik- REWELACJA.

Czemu sernik opadł, nie mam pojęcia. Zawsze wychodzi wysoki i puszysty jak na zdjęciach. Jego konsystencja jak najbardziej ma być podobna do ptasiego mleczka. Zresztą po wyłączeniu grzania sernik po prostu musi troszkę opaść. Jednak mimo, ze troszkę opada to nadal jest wysoki.


Niestety sernik wcale nie jest pyszny i puszysty! Ma zbyt dużo mąki ziemniaczanej jest gumowaty i nie jadalny, cały poszedł do kosza, szkoda :-) Robiłam wszystko zgodnie z przepisem, co wyszło to był równy jak tafla lodu. Tradycyjny sernik pieczony bez ciasta.


Jest wilgotny, puszysty, delikatny, a do tego łatwy i szybki do przygotowania. Można przygotować go na klasycznym twarogu, twarogu z wiaderka lub quarku. Można wzbogacić jego smak dodając startą skórkę z pomarańczy, rodzynki lub ulubiony aromat. Bardzo puszysty sernik waniliowy – idealny jeśli ktoś lubi puchate, delikatne, wyrośnięte serniki.


Warunkiem koniecznym by nie opadł, jest upieczenie go w kąpieli wodnej (to nic trudnego) i niewielkie pomanipulowanie w trakcie pieczenia temperaturą, sprawdziłam to wielokrotnie. Pomimo, że przeważnie jesteśmy fanami zwartych i zbitych serników, puszysty sernik na czekoladowym cieście zawsze jest u nas mile widziany : ) Prosty do zrobienia, przypomina mi beztroski smak dzieciństwa i spotkania z przyjaciółką, której mama była mistrzynią w jego przygotowaniu : ) Najlepszy kolejnego dnia, kiedy schłodzi się przez noc w lodówce. Idealny na święta i rodzinne uroczystości :) Zaskocz nim swoich znajomych!

Sprawdź instrukcję ze zdjęciami krok po kroku. Dodane przez mufinka w: Tylko o kuchni. Faktycznie, złota rosa to rodzaj sernika, który raczej nie opada. Kiedyś często piekłam ten sernik ( wg podobnego przepisu ). Robiłam ten sernik i to najlepszy sernik jaki w życiu jadłam!


Jak ktoś nie lubi sernika to ten polubi! Pyszny i puszysty jak puch! Nie wypada ale urośnie trochę nad blachę. Wszystkie najlepsze przepisy na serniki w jednym miejscu.


Zobacz sprawdzone przepisy na pyszne serniki na kruchym spodzie, na herbatnikach lub bez ciasta. Upiecz wyśmienity sernik z rosą, z kratką, wiedeński, migdałowy, z jabłkami lub jagodami. Rozpływający się w ustach sernik jest wypiekiem ponadczasowym, zachwycającym w swej prostocie. Puszysty sernik klasyczny – taki wiejski, kremowy i pyszny. Bogaty – na śmietanie i jajach (do masy serowej idzie ich 1 a do całego ciasta 12!).


Moja rodzina oszalała na jego punkcie. Sernik wiedeński bez spodu w Polsce znany jest od ponad 3lat. Jest to puszyste ciasto, które nie opada po upieczeniu. Oryginalny przepis na sernik wiedeński uwzględnia użycie sera twarogowego mielonego, masła, jajek i rodzynek.


Pochwała i zachwyt mojej - letniej mamy, która jest bardzo wymagająca jest dla mnie najlepszym świadectwem, że ten sernik to cudo. Sernik - puszysty, łatwy szybki ulubione, wypieki i desery Robię mnóstwo serników, bo sernik to moje ulubione ciasto. Nie było jeszcze takiego, który by mi nie smakował, nie każdy przepis na sernik publikuję na blogu, bo mam odnośnie nich duże wymagania. Strasznie mocno mi upadł ten sernik, wyrósł około centymetr nad blachę a teraz po nocy jest go przynajmniej drugie tyle mniej.


Spróbowałam, w smaku gumowaty trochę, myślę że to niestety wina oleju i dużej ilości budyniu. Na zdjęciu wyglądał bardzo ładnie, chciałam dobry sernik na święta a wyszło to co wyszło. Jest to mój ulubiony sernik, ponieważ jest wilgotny i szlachetny. Możemy cieszyć się pysznym smakiem pieczonego sera.


Dodatek do tego sernika mogą stanowić rodzynki czy skórka pomarańczowa. Ja jednak pozostawiłam go w nieskazitelnej formie. To pyszny, łatwy i sprawdzony przepis.


Dzięki stopniowemu zmniejszaniu temperatury w piekarniku zachowa jednak puszystą strukturę i lekkość. Podczas gwałtownego obniżenia temperatury dwutlenek węgla wypełniający ciasto kurczy się (postać gazowa) i ciasto zaczyna opadać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty