wtorek, 17 marca 2015

Przepis na pizze drożdże w proszku

Mąkę przesiać przez sitko i odstawić. Myślałam już, że w kwestii gofrów, mam swoje typy mniej więcej już ustalone. Wielu z Was próbowało klasycznych gofrów z Brukseli receptury Thomasa de Geest czy wybornych gofrów cynamonowych i zapewne przyznacie mi rację - są naprawdę wyjątkowe. Aż tu znajduję pomysł genialnie prosty i niezwykle szybki w realizacji.


W dodatku - na gofry wypełnione czekoladą. Anna Obserwuj bloga Obserwujesz bloga addiopomidory. Niezwykle proste i pyszne. Do nich lekki, cudowny krem i jagody. Kompozycja idealna na lato.


Ciasto francuskie pokroić na kawałki odpowiadające rozmiarowi formy gofrownicy. Gofrownicę rozgrzać i kłaść ciasto (ciasto francuskie nie wymaga natłuszczania gofrownicy). Gofry z ciasta francuskiego. Zapiekać kilka minut na złotobrązowy kolor.


Dzięki ubitym białkom delikatnie wmieszanym do ciasta gofry ładnie wyrastają i są bardzo puszyste. Pyszne z bitą śmietaną i owocami, idealne na deser! Ciasto na gofry to żadna sztuka, więc jeśli masz ochotę na taki rodzaj deseru, to nic nie stoi na przeszkodzie, by go przygotować. Jedynym problemem może się okazać gofrownica.


Nie każdy jest jej szczęśliwym posiadaczem. Dla wybrańców przepis na gofry francuskie. Kroimy nożem na pasków ( wszerz ). Na każdy pasek ciasta nakładamy łyżeczkę dżemu i smarujemy, Posmarowane dżemem paski ciasta francuskiego składamy na pół i dobrze sklejamy boki ciasta. W zależności od tego, jakiego kształtu mamy gofrownicę z ciasta francuskiego wycinamy prostokąty o wymiarach dopasowanych do naszego sprzętu.


Musi nam wyjść parzysta ilość – u mnie z jednego opakowania wyszły gofry. Połowę wyciętych prostokątów smarujemy nutellą i przykrywamy każdy z osobna czystym prostokątem. Zapisz przepis w ulubionych. Najlepszy przepis na chrupiące gofry. Zapraszam na smaczne gofry wykonane z ciasta francuskiego.


Przepis ostatnio zapisali. Do środka dałam dżem truskawkowy, dzięki temu gofry są słodziutkie. Zostało mi w lodówce opakowanie ciasta francuskiego, którego wkrótce kończył się termin ważności. Zastanawiałam się chwilę co z niego przygotować.


A ponieważ rodzinka domagała się lodów postanowiłam zrobić z niego takie chrupiące gofry, które podałam z konfiturą truskawkową i lodami śmietankowymi. Wydrukuj lub pobierz PDF z przepisem. Co zrobić z ciasta francuskiego? My wybrałyśmy dla was zbiór najlepszych - jest ich aż 34!


Zobacz świetne przepisy i wypróbuj wszystkie. Gwarantujemy, że dania nie są zbyt pracochłonne, udają się każdemu i co najważniejsze - cieszą podniebienie wszystkich osób, którzy ich próbują! Sprawdzony przepis na gofry francuskie od MniamMniam. Smacznie, szybko i tanio. Gotuj razem z nami krok po kroku!


Dopiero później okazuje się, że nie mamy pomysłu co z nim zrobić. Na szczęście, nasi użytkownicy znają nie jeden przepis z jego wykorzystaniem. Jak zrobić ciasto francuskie? Oto składniki na struclę z ciasta francuskiego: opakowanie ciasta francuskiego (2g), dag sera twarogowego, dag cukru, cukier wanilinowy, jajka, łyżki rodzynek. Przygotuj małą foremkę keksową.


Z ciasta francuskiego warto zrobić szybkie ciastka francuskie. To mój ulubiony sposób na nagłych gości. Przystawki z ciasta francuskiego smakują praktycznie każdemu i zawsze szybo znikają ze stołu.


Witam,kilka dni temu znalazłam Twój przepis na ciasto francuskie. Nigdy nie robiłam a mam sporo lat i namiętnie ,,pichcę,,,również nie kupowałam, bo nie uznaję chemii w kuchni a nikt mi nie wmówi,że akurat w gotowym cieście francuskim jej nie ma. Dzisiaj zakończyłam dniowy cykl produkcji ciasta, z którego zrobiłam palmiery.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty