piątek, 2 października 2015

Przepisy kulinarne ryba po grecku

Najlepszy przepis sprawdzony na rybę po grecku. Ryba w warzywach, marchewce, pietruszce i cebuli. Ryba po grecku nie należy wcale do kanonu potraw wywodzących się z Grecji. To tradycyjne polskie danie serwowane jest najczęściej na Wigilię.


Co prawda jest ona nie znana w kuchni temperamentnych Greków, ale idealnie wpisuję się w postną tradycję Świąt Bożego Narodzenia i jest kolorowym urozmaiceniem świątecznego menu. Moja ryba po grecku jest wymieszana z warzywami, oddaje warzywom smak i aromat, jest lekko słodko- kwaśna.

Wybierz odpowiedni dla siebie przepis z wyselekcjonowanej bazy portalu przepisy. Przepisy z kategorii ryba po grecku. Jest to jedna z naszych ulubionych świątecznych potraw. Wiele osób, które dotąd nie były przekonane do tego dania, to po posmakowaniu wersji ryby po grecku wg przepisu mojej Babci, stali się jej wielkimi fanami. Prosty przepis tradycyjny oraz przepis na wersję fit, czyli ryba po grecku dietetyczna.


Zresztą to samo dotyczy osób spoza rodziny, nikt nigdy mnie nie uraczył rybą po grecku. Postanowiłam w końcu ją zrobić. Prosty i dość szybki w obsłudze przepis od mojej ulubionej Gochy z bloga gotowanie i blogowanie, z niewielkimi zmianami.


Wiecie z czym ją zjadłam?

Z ziemniakami i surówką z kiszonej. W zgodzie z powyższym hasłem dziś przepis na rybę po grecku. Zapraszam po mój najlepszy przepis na rybę po grecku. Jeśli lubisz ryby i zastanawiasz się co podać na obiad. Rybę z warzywami możesz podać zarówno na ciepło, jak i na zimno.


Bardzo dobrze smakuje podgrzewana na drugi, czy na trzeci dzień. Nie może jej zabraknąć w wielu domach podczas świątecznego przyjęcia. Zobacz najłatwiejsze przepisy na rybę po grecku.


Jej smak zależy od preferencji kulinarnych osoby przygotowującej danie. Jak przyrządzić tradycyjną rybę po grecku? Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na ryba po grecku. Serwuje się ją na ciepło lub na zimno, jako przystawkę. Klasyka na wigilijnym stole - ryba po grecku w sosie z duszonych warzyw i koncentratu pomidorowego.


Z Grecją ma tyle wspólnego, co czekolada. Jednak uniwersalność oraz ciekawy warzywny smak czynią z niej danie idealne na wczesną kolację lub lunch. Kupując rybę filetowaną zwróć uwagę na jej świeżość.


Taki domowy, wręcz dawny. Pani Aniu, w poszukiwaniu przepisu na rybę po grecku zauważyłam, że przy swoim przepisie ma Pani oznaczenie bezglutenowe, zapomniała Pani, że rybę obtaczamy w mące pszennej ! Proszę zweryfikować oznaczenia w przepisach, w przeciwnym razie Może Pani komuś zaszkodzić.

PRZEPISY JOLI - NAJLEPSZE, SPRAWDZONE PRZEPISY - witajcie na mojej kulinarnej stronie. Mam na imię Jola i wraz z Grzegorzem zapraszam Was do wspólnego gotowania. Przygotowaliśmy dla Was sprawdzone przepisy, które pokochała cała nasza rodzina.


Na stronie znajdziecie przepisy na ciasta, desery, obiady, przekąski i przepyszne, kolorowe. Smaczna i lekka ryba po grecku. Nie oznacza to jednak, że poza Świętami Bożego Narodzenia nie można jej przyrządzić i skonsumować na obia bądź kolację. Zajadamy się nią podczas Wigilii, na imieninach babci czy weselu. Rybę po grecku zwykle robię kilka razy w roku.


Informujemy, że z dniem 21. Ustatecznienie serwisu oznacza brak możliwości logowania do serwisu oraz dodawania nowych przepisów. Również paprykę chili orginalną i koncentrat Heinz z oliwką. Zamiast wody zawsze dodaję do potraw wywar z kurczaka. Codziennie gotuję udko dla ulubieńca to mam.


Pewnie nie jest to ryba po grecku tylko moja wersja. Rybę oczyścić, umyć, pokroić w dzwonka, włożyć do rondla z jarzynami, podlać niewielką ilością wody, dusić na wolnym ogniu do miękkości, po czym przełożyć na półmisek, przykryć jarzynami, polać sosem i ostudzić. Podawać na zimno z białym pieczywem. Podstawowe składniki to biała ryba, włoszczyzna i przyprawy. Sprawdź, jak przyrządza ją miłośniczka kuchni Kasia Bukowska!


Ja lubię bardzo rybę po grecku na ciepło, szczególnie, że przygotowuję ją w wersji na bogato - z rybą smażoną w panierce z mąki, jajka i bułki tartej. Oczywiście, do takiej ryby po grecku nie podaję już pieczywa. Rybę myjemy, obsuszamy ręcznikiem kuchennym, skrapiamy sokiem z cytryny, oprószamy solą i pieprzem, obtaczamy w mące.


Smażymy na rozgrzanym oleju z obu stron, przekładamy na głęboki półmisek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty