poniedziałek, 5 października 2015

Chleb dukana przepis

Bardzo mi się spodobał, tym bardziej, że jako chleb bez mąki jest naprawdę smaczny. Poprosiłam więc o wskazówki dotyczące jego wypieku i trochę przerobiłam po swojemu przepis. Chleb jest wilgotny i bardzo zdrowy. Znalazłam ten przepis na forum o diecie Dukana.


A ponieważ zasmakował mi, dzielę się przepisem.

Jest bardzo smaczny pomimo, że dość słabo wyrasta. Mleko leciutko podgrzewamy. Dowiedziałam się, że otrębowy chleb można spożywać już w pierwszej fazie diety Dukana.


Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na chleb dukana. Poniżej przedstawiam podstawowy przepis na drożdżowy chleb Dukana, którzy możecie urozmaicać według własnych upodobań. Od Pani Doroty dowiedziałam się, że dozwolone w diecie dodatki to : zioła, sezam, cebula, suszone pomidory oraz oliwki.


Nie można niestety dodawać pestek i bakalii.

Dodane przez LenaMS w: Tylko o kuchni. Witajcie, Kupiłam ostatnio gotową mieszankę do wypieku chleba (1kg na bochenki chleba), do której dodaje się tylko wodę. Moim zdaniem najlepszy ze wszystkich chlebów Dukana które miałam okazję piec. Przepis Klary znaleziony na forum gazeta. Jego smak najbardziej przypomina smak prawdziwego chleba :) Aromatyczny i pachnący :) Piekłam też raz zastępując otręby owsiane - żytnimi i też był pyszny :) Podane składniki wystarczają na trzy chleby pieczone w blaszkach 30x12.


Byłam na diecie Dukana miesięcy i mam swój przepis na chleb, smakował i wyglądał jak razowy, używałam m. Kurczak w dfazie uderzeniowej. Dieta dukana przepisy faza uderzeniowa – dobry przykładem bez wątpienia może być kurczak na sposób indyjski. Moja najlepsza kumpela męczy się na tej okrutniej diecie, więc przygotowałem dla niej chlebek :) Tak żeby biedaczyna coś zjeść mogła :) No dobra, żartuję, tak naprawdę to całkiem sensowna dieta.


Ale, że Karolinę lubię bardzo to chlebek dla niej przygotowałem. Poczytałem trochę o tej diecie, popatrzyłem na różne przepisy i zrobiłem swój autorski. Wybierz najbardziej interesujący przepis i zacznij gotować! Otręby miksujemy przez jedną minutę, aby otrzymać rodzaj mąki.


Zmielone otręby przesypujemy do pojemnika i dorzucamy pozostałe składniki. Wszystkie składniki zmiksować.

Można robotem, można ręcznie (najważniejsze, by całość była dokładnie wymieszana). Przełożyć do niej ciasto (jest dość rzadkie). My mamy jednak dla ciebie alternatywę - chleb Dukana. Choć nie można jeść go do woli, a jedynie 2-kromki dziennie - warto go upiec!


Jest pyszny, smakuje prawie jak zwykły i zajadają się nim nie tylko osoby będące na diecie. Otręby zawarte w takim chlebie wypełniają żołądek i jelita oraz zwalczają zaparcia. Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. W skład pakietu wchodzą:Kasia Bosacka cudnie chudnie.


Serwis na której się znajdujesz to strona poświęcona tematyce odchudzania, dlatego też znajdziesz tu ciekawe publikacje o suplementach na odchudzanie a także tabletkach innych branż, jak preparaty poprawiające słuch czy też na bezsenność i. Dziecko może ćwiczyć kojarzenie faktów i logiczne myślenie, dobierając w pary parasol i kalosze, kurę i jajko czy lokomotywkę i wagonik z zabawkami. Pierwsza faza diety Dukana trwa maksymalnie dni, ale jest bardzo restrykcyjna. Dlatego warto urozmaicać potrawy, które możesz w tym czasie spożywać.


Oto przepis na chleb ziołowy, który bez wyrzeczeń możesz jeść w fazie ataku na diecie Dukana. Jest tak pyszny że aż ciężko ograniczyć się do zalecanych dwóch kromek dziennie;) ale smakuje nie tylko osobom na diecie. Białka ubijamy na sztywno ze sporą szczyptą soli.


Zółtka ucieramy z chudym twarogiem. Przedstawiamy przepis na chleb.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty