środa, 7 października 2015

Pyszne gofry dla dzieci

Jeden z moich ulubionych (i sprawdzonych!) przepisów to ciasto naprawdę bardzo gęste, ale i tak gofry wychodzą rewelacyjne. Dla mnie te gofry są również dobre, choć nie trzymałam się ściśle przepisu: zmiejszyłam ilość proszku do pieczenia zastępując część mleka wodą gazowaną. Wszyscy zajadali się i nikt nie narzekał. Przepis na gofry dla domowych łasuchów.


U nas gofry muszą być pieczone przynajmniej raz w tygodniu.

Nie ważne czy są , z cukrem pudrem, z bitą śmietaną czy owocami. Uwielbiamy je w każdej postaci. Jako, że przepis jest bajecznie prosty, a wykonanie zajmuje maksymalnie minut często goszczą na naszym stole. CHRUPIĄCE GOFRY – IDEALNY PRZEPIS – przepis na idealne, pyszne gofry jak z budki.


Krok po kroku zobaczycie na filmie jak przygotować idealne gofry. To najlepsze gofry jakie jedliście w życiu #128578; są cudowne, polecam. Te gofry owsiane to już któryś z kolei przepis na gofry, który wypróbowuje.

Mam półtoraroczne dziecko i kombinuje ze zdrowymi przepisami. Gofry są ciężkie, zbite. Może pomogłoby nieznacznie ubicie na sztywno białek. Robiłam wszystko jak w przepisie. Dziecko zjadło, ja zjadłam, mąż zjadł, ale nie jest to super pyszne.


Pierwszy przepis, podstawowy, na gofry lekkie, chrupiące z zewnątrz i puszyste w środku. Składniki wystarczy zmiksować i można już smażyć gofry. Drugie, równie pyszne, które można zrobić bez dodatku proszku do pieczenia (jeśli komuś bardzo na tym zależy), bo puszystości dodają im ubite białka.


Kiedy pokonacie wszystkie kroki przepisu na pyszne gofry, efekt będzie zaskakujący. Zapamiętajcie przepis i spróbujcie zrobić takie pyszności w swojej kuchni oczywiście z pomocą mamy, taty, starszego rodzeństwa lub babci. Będzie to super zabawa dla każdego!


Pysznej przygody z goframi życzy BobiBobi! Jeśli jesteście szczęsliwymi posiadaczami gofrownicy o dużej mocy – dla Was zadanie jest jeszcze prostsze, w takiej pyszne gofry robią się właściwie same. Ale nie załamujcie rąk, wszyscy Ci, którzy tak jak ja macie tanioszkę z marketu! Dodane przez monikw: Tylko o kuchni.


Może ktoś mi podać przepis na dobry deser dla dzieci.

Wszystkie składniki wrzucamy do jednej miski: mleko, woda, mąka, cukier biały, cukier waniliowy, proszek do pieczenia, oraz wcześniej wymieszane żółtka jajek z olejem, wszystko razem miksujemy na jednolitą masę. Najlepsze gofry – chrupiące i miękkie to przepis na pyszne gofry dla całej rodziny z śmietaną, owocami, dżemem, cukrem pudrem w każdej wersji smakują idealnie! Kiedy mamy ochotę na coś słodkiego, a domu nic nie ma zawsze przychodzi mi do głowy myśl: trzeba zrobić gofry. Jak zrobić pyszne gofry? Halloween to wydarzenie zarezerwowane nie tylko dla dzieci.


Poniżej przedstawiamy kilka prostych przepisów, dzięki którym twoje przyjecie na długo zapadnie wszystkim w pamięć. Któż z nas nie lubi gofrów. Słodkie, chrupiące, delikatne w smaku. Mnie osobiście kojarzą się z wakacjami, bo jako dziecko, tylko tam je jadałam.


Najbardziej lubiłam te z bitą śmietana i jagodami. W dzisiejszych czasach mamy dostęp do domowych gofrownic, więc nasze dzieci nie muszą czekać do wakacji, aby zjeść pyszne gofry. Domowe gofry to świetny pomysł na śniadanie lub na pyszną kolację. Jeśli lubicie gofry, to gwarantuję Wam, że znikną w kilka minut od razu po wyjęciu z gofrownicy.


Jestem więc przezorna i zawsze szykuję wcześniej dodatki do gofrów, by każdy mógł sobie od razu zjeść gorącego jeszcze gofra z ulubionymi owocami, czy bitą. Po pierwsze, by zrobić pyszne gofry, trzeba mieć dobry przepis. Naturalne gofry, chrupiące i miękkie w środku, wcale nie muszą zawierać proszku do pieczenia ani sody. Ta prosta receptura nie zawiera żadnych polepszaczy, a wyrobione ciasto można.


Szukasz sprawdzonego przepisu na gofry? Ciasto musi być dobrze napowietrzone i gęste, aby uzyskać chrupiącą skórkę. Należy dobrze ubić pianę z białek i stopniowo dodawać przesiane składniki. Użyj mąki pszennej, jak i pełnoziarnistej czy kokosowej!


Sprawdź nasze przepisy na Polki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty