wtorek, 27 października 2015

Gofry z mlekiem

Jeden z moich ulubionych (i sprawdzonych!) przepisów to ciasto naprawdę bardzo gęste, ale i tak gofry wychodzą rewelacyjne. Dla mnie te gofry są również dobre, choć nie trzymałam się ściśle przepisu: zmiejszyłam ilość proszku do pieczenia zastępując część mleka wodą gazowaną. Wszyscy zajadali się i nikt nie narzekał. Chrupiące i lekkie gofry bez wyrzutów sumienia :-) Beglutenowe, bezmleczne (bez laktozy), z dodatkiem roślinnego mleka kokosowego.


Moje dzieci bardzo je lubią, a ja lubię je dla nich przyrządzać :) Mąkę ryżową dostaniecie w większości supermarketów, nie tylko w sklepach ekologicznych. Pyszne połączenie pomidorów z delikatnym smakiem mleka kokosowego.

Desery Sernik z mlekiem kokosowym. Gofry domowe są smaczne i zdrowe. Przepis na gofry jest bardzo prosty. Chrupiące, domowe gofry można jeść nie tylko z bitą śmietaną, dżemem czy cukrem pudrem, ale z całą masą innych dodatków. To idealny pomysł na pożywne śniadanie lub na deser.


Jaki jest przepis na gofry? Przyznaję, że poświęciłam niezliczone ilości czasu i składników, ale w końcu metodą prób i błędów udało mi się upiec coś, co w pełni mnie zadowala! Malibu z mlekiem i kokosem :) min średnie.


Wyrośnięte, puszyste i lekko kruche.

Podawajcie z dodatkami takimi, jak bita śmietana, dżem, syrop klonowy. A Ty z czym najbardziej lubisz gofry? Perfekcyjny i super prosty przepis na gofry.


To mój sprawdzony i najbardziej uniwersalny sposób na gofry jak z budki. Nie musisz już szukać przepisu ba to jak zrobić ciasto na gofry. Wydawało mi się, że gofry z dodatkiem kwaśnego składnika wyjdą mocno chrupiące i pyszne.


Pierwszy przepis, podstawowy, na gofry lekkie, chrupiące z zewnątrz i puszyste w środku. Składniki wystarczy zmiksować i można już smażyć gofry. Drugie, równie pyszne, które można zrobić bez dodatku proszku do pieczenia (jeśli komuś bardzo na tym zależy), bo puszystości dodają im ubite białka.


Do ich przygotowania, można wykorzystać mąkę kokosową lub mleko kokosowe, które dodaje się do ciasta razem z wiórkami. Do przygotowania gofrów potrzebna jest gofrownica i dobry mikser lub blender. Mąki miksujemy z mlekiem roślinnym, sodą i żółtkami. Dodajemy pianę z białek i delikatnie mieszamy.


W nagrzanej, lekko natłuszczonej gofrownicy pieczemy gofry (czas pieczenia zależy od naszego sprzętu, w mojej gofrownicy każda seria piekła się po minuty). Gotowe podajemy z ulubionymi dodatkami. Najlepsze chrupiące gofry na mleku sojowym Zachciało się dziecku gofra.


Ciasto zbyt lejące, zero proszku do pieczenia, za mało tłuszczu, oczywiście porównując kolejne już wyszukiwane przepisy. Ale równie pyszne mogą być podane z dżemem domowej produkcji. Mogą stanowić pyszne letnie śniadanie, szczególnie dla dziec Zobacz więcej.

Jestem u rodziców na wsi i właśnie się zastanawiałam, co przyrządzić ze zsiadłego mleka i już wiem. Kiedy całe rodzeństwo zjeżdża na wieś, mama włącza dezala, który służy nam już dobre lat i przyrządza gofry. Do tego pijemy kakao lub gorące mleko z miodem.


To smaki mojego dzieciństwa. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na gofry bez mleka. Postanowiłam więc użyć inny rodzaj mleka roślinnego. Nie zdobyłam migdałowego więc padło na kokosowe. W swojej konsystencji są kruche i trochę bardziej twarde od tych na mące orkiszowej.


CHRUPIĄCE GOFRY – IDEALNY PRZEPIS – przepis na idealne, pyszne gofry jak z budki. Krok po kroku zobaczycie na filmie jak przygotować idealne gofry. To najlepsze gofry jakie jedliście w życiu #128578; są cudowne, polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty