czwartek, 29 października 2015

Babeczki bananowe

Muffinki bananowe wykonuję najczęściej według receptury Nigelli Lawson. Uwielbiam jej przepisy, ponieważ są proste, a przygotowanie pysznego dania zajmuje niewiele czasu. Chociaż, jak przystało na prawdziwego łakomczucha, nie ma słodyczy, których nie lubię. Zachęcam was do wypróbowania mojego ulubionego przepisu na muffinki bananowe.


Puszyste, lekko wilgotne, duże babeczki bananowe z dodatkiem orzechów włoskich kupione w budce koło hotelu. Mój polski wariant to nieco zmodyfikowany przepis na proste muffinki bananowe, które można znaleźć np.

Mieszamy, odsączamy rodzynki i wrzucamy do miski. To najlepszy blog kulinarny. U nas znajdziecie najlepsze przepisy kulinarne, przepisy na ciasta czy też słodkie przepisy. Aby przygotować ciasto na bananowe babeczki, wymieszaj dokładnie mąkę z cukrem, odrobiną soli i proszkiem do pieczenia.


Dodaj także cukier waniliowy. Na niewielkim ogniu rozpuść kostkę do pieczenia i wlej ją do rozgniecionych w osobnym naczyniu bananów. Białą czekoladę roztop w kąpieli wodnej, uważając na to, by nie przypalić.


Te babeczki bananowe upiekłam trochę przez przypadek, a okazały się strzałem w #128578; Szczególnie zasmakowały mojemu synowi i nawet wziął je sobie do szkoły (w wersji bez kremu oczywiście).

Upiekłam dziś te babeczki i wyszły super. Zamiast mąki żytniej dałam gryczaną. Prób było wiele, jednak nigdy mi nie wyszło żadne ciasto bananowe, zazwyczaj kończyło się zakalcem. Ale Ciebie obserwuję od dawna, korzystam z przepisów, a te muffiny będą obowiązkowo pieczone przeze mnie i moja córeczkę w niedługim czasie. Szybkie babeczki bananowe , łatwe do zrobienia, wilgotne, odpowiednio słodkie, zawsze się udają, o ile piekarnik przed wsadzeniem do środka babeczek został rozgrzany do odpowiedniej temperatury.


Jesteśmy zabiegani, pędzimy, a czasu i tak na wszystko brak. Ano tak sobie to życie jakoś układamy. Błyskawiczne muffiny bananowe bez cukru przyrumienią się, lekko popękają i będą pięknie pachniały bananami.


Z ich jedzeniem poczekajcie aż ostygną choć wiem, że to może nie być takie proste – ja zwykle zjadam kilka babeczek zanim jeszcze porządnie ostygną. Moja rodzina po prostu je uwielbia. Szwagier piecze je z częstotliwością dwa razy na tydzień #128517; niezwykle proste w wykonaniu, intensywnie bananowe, wilgotne i pożywne.


Właśnie zrobiłam te muffinki :) Dałam więcej kakao, a powinnam mniej cukru bo moje banany były bardzo dojrzałe. Zawsze boję sie piec jakiekolwiek ciasta bananowe bo wychodził mi zakalec. Deser jest bardzo lekki, i prze pyszny na upalnie dni, ale nie tylko na upalne. Wilgotne, delikatne, mięciutkie i aromatyczne. Babeczki czekoladowo- bananowe Czas przygotowania: min.


Razowe babeczki bananowe Razowe babeczki bananowe na pełnoziarnistej mące, z płatkami owsianymi i orzechami włoskimi. Chcesz szybciej schudnąć z brzucha, zobacz smaczny plan jedzenia na odchudzanie.

Są cudownie pachnące, miękkie, dosłownie rozpływają się w ustach, a dzięki orzechom maje ten element chrupiący, który bardzo lubię. Pyszne muffiny bananowe z orzechami, jedne z najlepszych jakie jadłam. Najlepiej smakują świeżo upieczone, są pachnące, wilgotne, a z wierzchu chrupiące. Pięknie wyrastają i wyglądają apetycznie, nie można im się oprzeć.


Do ich przygotowania polecam bardzo dojrzałe banany, babeczki będą miały wtedy więcej smaku. PL Cześć, mam na imię Róża. Pieczenie ciast to moja pasja, uwielbiam, kiedy słodycze mają „to coś”, są nie tylko pyszne, ale sprawiają, że chce się powiedzieć UAU!


Obserwuj bloga Obserwujesz bloga Pyszne jedzonko. Muffiny i babeczki umilą dzień Tobie i Twoim najbliższym. To drobna słodkość, którą możesz mieć przy sobie wszędzie tam, gdzie akurat chcesz się udać.


Na mojej stronie znajdziesz też przepisy na torty i ciasta, a jeśli masz niespodziewanych gości i chcesz przygotować coś naprawdę błyskawicznie, sięgnij po desery bez pieczenia. Ciastkożercy to blog dla Ciebie jeśli: szukasz pomysłu na babeczki, marzy Ci się idealny sernik, biszkopt, który nie opada, czy piękny i pyszny tort na przyjęcie dla Twoich bliskich. Wszystkie przepisy ze zdjęciami krok po kroku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty