poniedziałek, 29 października 2018

Przepis na szycie

Materiał na świąteczny obrus. Idą święta - czas spędzany z bliskimi, w polskiej tradycji szczególnie chętnie przy wspólnym stole. Jak wiadomo, każda gospodyni chce jak najpiękniej go ozdobić. W naszej ofercie znajdziecie lamówki, wypustki, wstążeczki, gumy odzieżowe, igły do maszyn, oraz wiele innych akcesoriów krawieckich.


Lista przepisów na szycie z polskich blogów kulinarnych. Wybierz najbardziej interesujący przepis i zacznij gotować!

Zaloguj się lub zarejestruj. Mandala obrazki do kolorowania. Z jakich materiałów szyć ubrania w lecie, aby było modnie i wygodnie? Przewodnik po rodzajach tkanin. Pora na wybór maszyny do szycia.


Nie musiałam wydawać jakiś bezsensownych pieniędzy na sukienkę uszytą hurtowo w sklepie. Przepisy, jak zrobić - Smaker. Moja jest wyjątkowo i przede wszystkim zrobiona moimi własnymi rękami i maszyną.


This feature is not available right now.

Nie zdawałam sobie sprawy, jak bardzo mnie wciągnie szycie na maszynie. Cieszę się za każdym razem gdy zaczynam szyć, to tak jakbym byłam w najlepszej kawiarni. Nie samym szyciem człowiek żyje. Czasem trzeba coś zjeść (z resztą już o tym kiedyś pisałam, na przykład tutaj lub tutaj)!


Mój mąż wielokrotnie potrafi przyjść do mnie z bardzo ciekawym przepisem i stwierdzić, że dziś koniecznie trzeba go wypróbować. D na przykład ostatnio uszyłam sobie stamtąd sukienkę bieliźnianą i jest cudna. Jeden przepis na kilka toreb? Brzmi niemożliwie a jednak to prawda! Przez ostatnie dwa tygodnie spełniałam obowiązki w szyciu.


Projekty były różne w zależności od potrzeb, ale bardzo mnie to cieszy, gdyż każde nawet najmniejsze przedsięwzięcie uczy mnie czegoś nowego. Dziś krótko, zaledwie kilka zdjęć. Oczywiście nie zawsze wszystko wychodzi tak jakbym chciała ale przynajmniej mam satysfakcję.


Jak dla mnie to duża oszczędność. Szycie less waste wcale nie musi oznaczać mniejszej radości tworzenia. Te sposoby na bardziej ekologiczne szycie weszły mi w krew tak bardzo, że nie wymagają ode mnie dodatkowego wysiłku. Dzięki nim tylko zyskuję – głównie więcej spokoju :) Czytaj dalej.


I to tyle na dziś, reszta innym razem, bo coś mnie naprawdę wzięło na to szycie. Ale małą serwetkę też w kolejnym międzyczasie machnęłam na szydełku nr 5. Warsztaty ABC szycia Zapraszamy osoby po Kursie obsługi maszyny lub z podstawowymi umiejętnościami.

Szyjemy torbę shopper września - godz. Zamówienia składamy na priv. Rozsyłam rozliczenia, robicie przelewy. W ciągu tych kilku miesięcy troszkę rzeczy uszyłam, ale proces szycia każdej sztuki był baaardzo wydłużony. Lasowickie atelier – przepis na szycie ”. Coś co wcześniej szyłam w kilka godzin teraz zajmuje mi kilka dni jak nie tydzień.


Ale w każdej wolnej chwili staram się coś robić. Powiem szczerze, że szycie wpływa na mnie bardzo. Na gotowych wykrojach z Burdy, Anny-Mody na szycie, Złotego Kroju czy Papavero są namalowane strzałki które oznaczają właśnie tę nitkę. Twoim zadaniem jest tak rozmieścić poszczególne części wykroju aby te strzałeczki na nich namalowane biegły zgodnie z nitką osnowy. Pokaż wszystko Inne fajne.


Zapraszam Was na krótki wpis, który powstał zupełnie przy okazji szycia kolejnego dekoracyjnego gadżetu do pokoju dzieci-wielkiej poduchy z wypustką i dwoma guzikami (to ta w niebieskie kwiatuszki, którą widzicie na zdjęciach) #128578;. Dzień dobry #128578; Dziś podaję Wam przepis na plecaczek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty