poniedziałek, 22 października 2018

Proste babeczki

Proste babeczki waniliowe to najprostszy i zarazem jeden z moich ulubionych przepisów – widać to z resztą po tym, jak często znajdziecie go na stronie w najróżniejszych odsłonach (np. w wersji czekoladowej lub z budyniem). W zależności od fantazji, dostępnych produktów lub czasu można z niego przygotować słodką przekąskę „na szybko” lub eleganckie babeczki na przyjęcie. Podobnie jak w przypadku innych przepisów podstawowych również ten można wzbogacić kremem (jak np. babeczki cappuccino), nadzieniem z owoców, wymyślną dekoracją.


Najprostsze na świecie babeczki kakaowe i waniliowe. Mimo iż są proste i szybkie w przygotowaniu, zachwycą smakiem i zapachem. Są miękkie i delikatne, pyszne.

Jest to bazowy przepis na muffinki. Oto przepis na Dziecinnie proste i bardzo smaczne babeczki z czekoladą, które wykona nawet sześcioletnie dziecko! Kliknij i sprawdz przepis! Manufaktura Smaków Obserwuj bloga Obserwujesz bloga Manufaktura Smaków. Nie celebruję specjalnie Halloween, ale nie mogłam sobie odmówić przygotowania jeszcze jednej propozycji na straszną imprezkę.


Proste i szybkie w przygotowaniu, aromatyczne babeczki marchewkowe to moja dzisiejsza propozycja. Do przygotowania babeczek nie potrzebujecie miksera. Wystarczy łyżka, tarka i miska #128578; Marchewka podczas pieczenia mięknie i nadaje ciastu miękką, gęstą i wilgotną konsystencję.

Te proste babeczki czekoladowe upieczesz śmiało nawet ze swoimi dziećmi. Mój blog kulinarny to też wiele innych świetnych wypieków. Z tych z czekoladą polecam Ci najlepszy przepis na ciasto czekoladowe oraz ciasto murzynek.


Z drożdżami zaś cudowne ciasto drożdżowe. To najprostsze babeczki na świecie. Babeczki można polać polewą lub posypać cukrem pudrem.


Dzisiaj zrobiłam babeczki wg tego przepisu, wystarczyło na małych foremek i nie zmieściły się na raz do piekarnika, dlatego piekłam na dwie tury. Oczywiście spróbowałam jeszcze gorące:) Pycha! Ale mam jedną uwagę – za drugim razem ustawiłam temp.


Nie tylko doskonale smakują, ale również stanowią piękną ozdobę stołu. Muffiny to proste babeczki wypiekane w tzw. Dają nieskończenie wiele możliwości kulinarnych - mogą być podawane na słodko lub w wersji wytrawnej.


Szczególnie popularne w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych, choć polskie łasuchy wcale nie ustępują tym zza granicy! Szybkie babeczki (mufiny) Na mojej drodze ku kulinarnej perfekcji natknęłam się na jeszcze szybszy przepis na babeczki niż ten, który wcześniej zamieściłam na blogu. Pokonałam samą siebie i jestem w stanie teraz przygotować deser dla gości nie krótko przed imprezą, tylko w jej trakcie wychodząc na max. Proste, czekoladowe muffinki z dodatkiem maślanki i oleju.


Są smaczne, wilgotne, czekoladowe i do tego szybkie i proste do przygotowania.

Przepis na muffinki czekoladowe. Jeśli chcecie, możecie posypać je z wierzchu kropelkami czekoladowymi lub kawałkami czekolady. Będą wtedy jeszcze bardziej czekoladowe. Przy okazji ostatnich zakupów postanowiłam do koszyka dorzucić formę na muffinki.


No czasem tak jest, że chodzi za nami COŚ słodkiego. Oto przepis na szybkie babeczki kryzysowe, takie które możesz zrobić gdy chcesz, gdy wpadają goście, gdy masz ochotę na coś słodkiego. Ciasto jest banalnie proste, łączymy wszystkie składniki i pieczemy.


Desery Czekoladowe babeczki. Wystarczy posypać je cukrem pudrem, idealne ze szklanką ciepłego mleka lub kakao. Swoje babeczki upiekłam na prośbę córki, powstały dosłownie w kilka chwil.


Córcia spytała: mamo zrobisz mi babeczki do szkoły, ale takie zwykłe? Najlepsze przepisy na mini wypieki: muffiny, muffinki, babeczki. Pieczone w formie na muffiny smaczne małe deserki, idealne na przyjęcia, imprezy, spotkania ze znajomymi jak i na dziecięce uroczystości. Wśród nich muffiny czekoladowe, marchewkowe, cytrynowe, jogurtowe, z owocami: śliwkami, malinami, porzeczkami i jagodami.


Kruche babeczki z kremem i owocami, babeczki kajmakowe i makowe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty