piątek, 19 października 2018

Przepis na dwa gofry

Robię go od lat i zawsze jest dobry. Ciasto na gofry odstawiamy na minut, następnie tradycyjnie pieczemy w gofrownicy. Podajemy z bitą śmietaną, owocami w żelu i świeżymi owocami. Gofry drożdżowe typu belgijskiego. Drożdże rozcieramy z połową ilości cukru trzcinowego, aż uzyskamy płynną konsystencję.


A skoro mowa o przepisach podstawowych i bazowych, to zobacz koniecznie jak zrobić idealny biszkopt oraz mój ulubiony przepis na domowe pancakes.

Wracając jednak do gofrów. Jest wiele sposobów na to, by gofry wyszły świetne. Mój przepis na chrupiące gofry jest prosty, ale trzeba przestrzegać kilku ważnych zasad.


Pierwszy przepis, podstawowy, na gofry lekkie, chrupiące z zewnątrz i puszyste w środku. Składniki wystarczy zmiksować i można już smażyć gofry. Drugie, równie pyszne, które można zrobić bez dodatku proszku do pieczenia (jeśli komuś bardzo na tym zależy), bo puszystości dodają im ubite białka. Jemy gofry przynajmniej dwa razy w tygodniu.


Na razie mój Patryk nie narzeka, więc chyba mi wychodzą.

Wstrzymywałam się przez chwilę z wpisem o gofrach, bo chciałam dopracować przepisy. Na początku wcale nie było tak super, gofry wychodziły jakieś takie albo zbyt zdrowe – wiecie, jaki to smak? CHRUPIĄCE GOFRY – IDEALNY PRZEPIS – przepis na idealne, pyszne gofry jak z budki. Krok po kroku zobaczycie na filmie jak przygotować idealne gofry. To najlepsze gofry jakie jedliście w życiu #128578; są cudowne, polecam.


Do ciasta dodajcie cukru i soli wg uznania. Pamiętajcie, żeby cukru nie dodać za dużo, bo ciasto może się przypalić. Uwaga co do gofrownicy: wiele osób skarży się, że gofry nie są wystarczająco wypieczone. MISTO przed wylaniem ciasta.


Przepis na gofry jest bardzo prosty. Chrupiące, domowe gofry można jeść nie tylko z bitą śmietaną, dżemem czy cukrem pudrem, ale z całą masą innych dodatków. To idealny pomysł na pożywne śniadanie lub na deser.


Jaki jest przepis na gofry? Rate this post Dlaczego przepis nazwałam ”na dwa”? Ponieważ jest naprawdę łatwy do zapamiętania, większość składników podstawowych ma objętość łyżek!


Polecam polać je syropem z daktyli, który nie zawiera dodatku cukru. Nie udało mi się znaleźć świeżej dyni w sklepie, więc kupiłam dynię.

Przygotuj to danie we własnym zakresie i podziel się swoja opinią! Witaj w Kuchni na dwa głosy! Masz ochotę na pyszne śniadanie? Chcesz zaserwować coś naprawdę wyjątkowego swoim bliskim? Prosty przepis na domowe gofry, które możesz zrobić samodzielnie.


Poznaj sekret pysznych, chrupiących gofrów. Napisawszy przepis na gofry z koperkiem zauważyłam, że jeszcze nigdy nie opublikowałam receptury na zwykłe, słodkie gofry! Mimo iż te smakołyki najlepiej smakują nad morzem, to jednak czasem.


Sandwicze – przełóż pastą dwa gofry, pomiędzy nimi umieść pastę, sos lub wybrane składniki i całość połącz wykałaczką, dzięki czemu przygotowane kanapki się nie. Szukasz sprawdzonego przepisu na gofry? Ciasto musi być dobrze napowietrzone i gęste, aby uzyskać chrupiącą skórkę. Należy dobrze ubić pianę z białek i stopniowo dodawać przesiane składniki.


Użyj mąki pszennej, jak i pełnoziarnistej czy kokosowej! Sprawdź nasze przepisy na Polki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty