środa, 17 października 2018

Idealne gofry

CHRUPIĄCE GOFRY – IDEALNY PRZEPIS – przepis na idealne, pyszne gofry jak z budki. Krok po kroku zobaczycie na filmie jak przygotować idealne gofry. To najlepsze gofry jakie jedliście w życiu #128578; są cudowne, polecam. I pewnie żyłabym tak dalej kupując swoje idealne gofry tylko przy okazji zakupów w pobliskim markecie, gdyby nie współpraca, którą niedawno nawiązałam ze sklepem internetowym redcoon. Gofry wychodzą idealne :) Zawsze wychodziły mi gumowate, niesmaczne dlatego przez długi czas nie robiłam gofrów.


Dzisiaj spróbowaliśmy znowu i bingo.

Robiłam z mąki pszennej tortowej 4(szklanki) do tego dodałam mąkę krupczatkę (szklanki) - bo niestety nie miałam więcej pszennej tortowej, ale i tak wyszły idealnie. Jak zrobić idealne gofry (bezglutenowe). W pierwszej części wpisu kilka słów o tym, jak zrobić idealne gofry na mące bez glutenu. A w drugiej – przepis na wspaniałe lekkie gofry na mleku kokosowym, z korzenną żurawiną i chrupkimi pistacjami (całość bez dodatku cukru). Gdy byłam dzieckiem co roku jeździłam na 3-tygodniową kolonię nad morze do Łukęcina.


Małe miasteczko, nad samym brzegiem morza, wypełnione letniskowymi domkami, pocztą, sklepami z pamiątkami, no i oczywiście budkami z goframi. Tydzień temu pisałam Wam o śniadaniowych placuszkach i sposobach na ich szybkie oraz proste smażenie. W tekście, pod podanymi linkami, znajdziecie przepisy na gofry na słodko oraz w wersji wytrawnej.


Sama robię gofry na kilka sposobów.

Czasem dodaję do nich jogurt naturalny, czy też maślankę, jednak najczęściej wracam i sięgam po mój podstawowy przepis na gofry. Jeśli szukasz przepisu na chrupiące gofry, które wychodzą za każdym razem. Idealne do dekoracji, jak i główny składnik. Serwowane w asyście bitej śmietany dobrze sprawdzą się również owoce tropikalne z puszki lub świeże. Dla dzieci hitem są klasyczne gofry z nutellą i orzechami lub kajmakiem z puszki.


Już jakiś czas temu (przygotowując przepis na wytrawne gofry z cheddarem i boczkiem- LINK TU) zdradziłam Wam mój sposób na uzyskanie idealnie chrupiących gofrów. Tym magicznym trikiem jest połączenie klasycznie używanej do wypieku gofrów mąki pszennej z … mąką z ciecierzycy. Gofry piec przez 2-minut, aż staną się rumiane. Czas pieczenia zależy od mocy gofrownicy, więc bywa, że może to zająć jeszcze dłużej. Gofry należy studzić na kratce, najlepiej ułożone bokiem.


Gofry to nie tylko smak lata, ale także uniwersalna przekąska, uwielbiana przez dorosłych i dzieci, podawana na słodko, słono czy „wytrawnie”. Warto zatem przygotowywać je samemu w domu – szczególnie, że nie jest to zbyt pracochłonne. Sekretem dobrych gofrów jest przepis na ciasto, a zatePanie i Panowie przedstawiamy gofry. Długo szukałem przepisu na idealne gofry.


Gofry świetnie smakować będą w towarzystwie bitej śmietany i owoców (malin, jagó borówek, truskawek, kiwi lub własnych owocowych wariacji), jak również z kolorową posypką czy cukrem pudrem. Idealnie pasuje też dżem, sos czekoladowy lub toffi i wszelkiego rodzaju owocowe syropy. Ta opcja jest zdecydowanie mniej popularna, jednak.


Po tym czasie możesz smażyć gofry! Rozgrzej swoją gofrownicę.

Ilość ciasta na jednego gofra to ok. Nie ma chyba lepszego połączenia niż chrupiące gofry, bita śmietana i truskawki. Przepis na idealne ciasto. Gofry idealne Bardzo długi czas męczyłam się z moją gofrownicą, która ma małą moc i wszystkie gofry do tej pory wychodziły płaskie, nie były chrupiące i przypominały raczej naleśniki w kratkę.


Odnalezienie tego przepisu rozwiązało wszystkie problemy. Gofry (idealne do słabej gofrownicy) 157. Apetyt na gofry dopada mnie często późnym wieczorem, wtedy z szafki wyciągam gofrownicę i piekę chociażby z połowy porcji, tylko dla nas, na zabicie łakomstwa. Wiem, że Wy też lubicie gofry i wiem również z Waszych komentarzy, że macie duży problem ze.


Złociste, chrupiące gofry w towarzystwie świeżych owoców – idealne na pyszny podwieczorek! Marta, te gofry to przepis, którego długo szukałam. Testowałam mnóstwo przepisów na idealne gofry ale one zawsze wychodziły gumiaste – nawet po dodaniu do ciasta tłuszczu. Gofry z Twojego przepisu są cudnie chrupiące I smakują jak gofry sprzed lat nad morzem.


Dziękuję za ten przepis! Też szukam przepisu idealnego. Kiedyś myślałam że gofry mi nie wychodzą bo mam zły przepis. A po prostu miałam uszkodzoną gofrownicę.


Nie nagrzewała odpowiednio tych płytek. Moja przyjaciółka ma podobną już trzy lata i jest z niej zadowolona. Teraz kupiłam sobie gofrownice Profi. Zobacz jak zrobić gofry. Uwierz, że nie będą to zwykłe gofry, tylko idealne gofry na które zawsze będzie ochota.


Sprawdź i zafunduj sobie chwile prawdziwego zapomnienia. Czy to deser, czy po prostu taka chwila kiedy mamy ochotę na coś słodkiego, gofry są zawsze dobrym rozwiązaniem. Bo to jest właśnie pierwsza część przepisu na gofry idealne – chrupiące na zewnątrz i pysznie miękkie w środku, nie za twarde, nie za miękkie. Ciasto na gofry – przepis idealny. To klucz do odpowiedniej struktury i smaku.


Pierwszy przepis, podstawowy, na gofry lekkie, chrupiące z zewnątrz i puszyste w środku. Składniki wystarczy zmiksować i można już smażyć gofry. Drugie, równie pyszne, które można zrobić bez dodatku proszku do pieczenia (jeśli komuś bardzo na tym zależy), bo puszystości dodają im ubite białka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty