środa, 31 października 2018

Przepis na gofry takie jak z budki

Podajemy lekko ciepłe, udekorowane bitą śmietaną, truskawkami, polane rozpuszczoną w kąpieli wodnej czekoladą gorzką z pomarańczą. Oczywiście dodatki zależą wyłącznie od upodobań i gustu. Polecam mój przepis na gofry - gwarantuję, że będziecie zachwyceni! Perfekcyjny i super prosty przepis na gofry.


To mój sprawdzony i najbardziej uniwersalny sposób na gofry jak z budki.

Nie musisz już szukać przepisu ba to jak zrobić ciasto na gofry. Zamarzyły mi się gofry, takie jak pamiętam z dzieciństwa. Wiele stron i blogów przeszukałam zanim znalazłam ten właściwy przepis na blogu Modern Taste. Krok po kroku zobaczycie na filmie jak przygotować idealne gofry. To najlepsze gofry jakie jedliście w życiu #128578; są cudowne, polecam.


Przepis na gofry jak z nadmorskiej budki,. DODAJ PRZEPIS DODAJ PORAD. Znów rozmyślasz co zrobić na śniadanie bądź kolację?

Masz ochotę na tosty lecz niestety nie posiadasz tostera? Ponieważ dzieciaki uwielbiają gofry i dżem, są więc one naturalnie dobrym połączeniem na wesołe, letnie, niebanalne i smaczne śniadania. Wypróbowywałam wszelkie przepisy (w tym te z dopiskami „najlepsze”, „jak z budki”) i za nic w świecie gofry nie chciały wyjść idealnie chrupiące, takie jakie znałam z domu czy z nadmorskich kawiarni, a z racji tego, że mój rodzinny dom znajduje się nieopodal takich miejscowości jak Mielno czy Kołobrzeg, to w sprawach. Chrupiące gofry jak z budki.


Najlepszy przepis na chrupiące gofry. Zapraszam po parę wskazówek i przepis min łatwe tanie. Zaglądam szybciutko i szukam tu u Ciebie, przepis genialny, gofry pyszne :) Pół porcji dla nas wystarczające :) Ląduje do ulubionych, bo ciężko o dobry przepis na gofry. Z tego przepisu zawsze się udają.


Najprostsza wersja to takie z cukrem pudrem lub dżemem. Pysznie smakują z bitą śmietaną. Jednak najlepsze są chrupiące gofry z bitą śmietaną i owocami. Opcjonalnie można też dodać do nich odrobinę polewy czekoladowej lub toffi.


Jak z budki, a nawet lepsze! Białka odzielić od żółtek. Nie są tak idealne jak z budki,ale. Znajdź sprawdzony przepis z Mikserem Kulinarnym!

Sosy do makaronu na modłę. Ciasto na gofry można przygotować w domu na kilka sposobów. Moje próby wytworzenia gofrów idealnych niejednokrotnie kończyły się mało zadowalającym efektem, a to były jakieś takie gumowe, a to zbyt chrupiące, a ja poszukiwałam proporcji, które pozwoliłyby mi otrzymać gofry idealne – chrupiące na zewnątrz i mięciutkie w środku – i udało.


Autorka podała, że przepis pochodzi od osoby z budki sprzedającej gofry, a według mnie takie zawsze były chrupiące. Jest bardzo stary, ale bardzo dobry - tzn. BELGIJSKIE CHRUPIĄCE GOFRY TAKIE JAK NAD MORZEM. Niby przepis do wykonania na oko, ot jak przepis na placki czy naleśniki, ale drobne różnice w proporcjach sprawiały, że albo gofry wychodziły zbyt miękkie, albo zbyt twarde- praktycznie niejadalne przy ostudzeniu. Nie były to gofry puszyste i chrupiące, jak sentymentalne gofry z budki nad morzem.


Takie jakie powinny być - chrupiące z zewnątrz a lekkie i puszyste (bo pełne pęcherzy powietrza) w środku. Doskonale smakują także gofry pełnoziarniste, gofry piernikowe czy też gofry o smaku pizzy. Gofry jak z budki - jak zrobić w domu?


Sprawę ułatwia fakt, że przygotowanie ciasta na gofry jest banalnie proste. Wystarczy mieć w zasięgu ręki. Chyba najczęściej jadane są gofry z bitą śmietaną i owocami, ale istnieje mnóstwo innych możliwości – polewy, dżemy, cukier puder itd.


Poza tym można stosować warzywa, sery, szynkę oraz inne wytrawne dodatki. Trzeba tylko znaleźć wcześniej przepis na gofry na słono.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty