piątek, 5 października 2018

Idealne naleśniki

Całą tajemnicą udanych naleśników są placuszki cieniutkie i elastyczne. Jak zrobić takie naleśniki? Oto przepis na idealne ciasto naleśnikowe.


Idealne naleśniki

Przepis na naleśniki każdy powinien znać - składniki zazwyczaj mamy w domu, a są proste do zrobienia. Dzięki prostym sztuczkom naleśniki wyjdą idealne. Szczęście że się udały bo robione pod baczną obserwacją wszystko lepiej wiedzącej teściowej. Ciasto na naleśniki czyli jak przygotować naleśniki idealne?


Powinny być cienkie, złociste i lekko chrupiące na brzegu. Jeśli wolicie naleśniki cienkie dodajcie więcej wody, jeśli jesteście fanami tych grubszych, nie szczędźcie mąki. Ulubiony przepis czytelników!


Dzięki dodatkowi wody gazowanej naleśniki są bardziej delikatne. Jeśli mamy czas, ciasto można przygotować pół godziny wcześniej, aby odpoczęło, ale nie jest to konieczne i naleśniki można od razu smażyć po zmiksowaniu składników. Z tej receptury korzystam od wielu lat- zawsze się udaje. Naleśniki wyjdą również ze zwykłą wodą.


Ten przepis na ciasto naleśnikowe nadaje się zarówno do przygotowania naleśników na słodko jak i na słono. Takie, które można podawać zarówno z serem i owocami, słodkim dżemem czy konfiturą, jak i wytrawnymi dodatkami takimi. To również uniwersalny przepis na naleśniki, bo sprawdzają się w wersji słodkiej, ale też wytrawnej – np. Ciasto może Wam się wydawać rzadkie, ale takie właśnie ma być.


A oto mój przepis na idealne naleśniki. Znaleziony gdzieś w internecie i przeze mnie poprawiony. Wszystko zmiksować, zostawić na ok minut do zgęstnienia. Czasem mam wrażenie, że moje życie składa się z eksperymentów, a moja kuchnia to poligon doświadczalny.


Wprawdzie nigdy nic w niej nie wybuchło, ale często wygląda jak po wielkiej bitwie. Jestem znaną w rodzinie naleśnikową potworą i martwiłam się, jak będę żyć bez naleśników. Ale już nie muszę – bo wegańskie wg Twojego przepisu wyszły idealne!


Normalne naleśniki, po prostu Nie przywierają, są elastyczne i cieniutkie. Ten kto wie jak je przygotować, składniki dobiera na oko i wszystkie przygotowania zajmują jedynie kilka. Bardzo często piszecie do mnie wiadomości z prośbą o przygotowanie większej ilości przepisów bezglutenowych do mojego bezglutenowego działu na blogu ( tutaj ). W wielu domach robi się je „na oko”.


I takie zawsze były też nasze domowe, chrupiące naleśniki. Zawijało się w nie prawie wszystko – obowiązkowo zatem były z serem i rodzynkami na słodko, czasem podawane z. Wszyscy je lubimy, jako danie główne, na śniadanie, obiad i kolację. Dziś zapraszam na prosty przepis na naleśniki bez jajek! Idealne razowe naleśniki wegańskie!


Idealne naleśniki

Są to proste naleśniki razowe, są i pyszne! Pytanie: Z czym najbardziej. Jeśli kiedykolwiek próbowaliście robić naleśniki bezglutenowe, wiecie pewnie, że czasem to nierówna walka. Przeróżne mąki lubią sprawiać przeróżne problemy i do tej pory bardzo mało kombinacji było w stanie mnie zachwycić – poza tym przepisem.


W kuchni Dzień Dobry TVN naleśniki! Na naszym stole pojawiły się naleśniki z farszem jak na ruskie, z kapustą i mięsem oraz naleśniki czekoladowe z kremem bananowym. Czary, mary, hokus, pokus! Bez wody gazowanej i bez sody. Z jednego składnika, który na pewno macie w swojej spiżarni.


To nie żarty, tylko przepis na najprostsze i najlepsze wegańskie, bezglutenowe naleśniki. Ponoć perfekcja nie istnieje, ale ten kto zawędrował kiedyś w weekendowy poranek do kuchni w piżamie i ciepłych skarpetach i skoro świt zabrał się za smażenie lekkich ja piórko naleśników na pewno wie, że o ideał można się otrzeć. Póki nie zaczęłam prowadzić bloga byłam. Prosty przepis na naleśniki, to podstawa w każdej kuchni.


Każdy ma swoją wersję składników i proporcji na idealne ciasto naleśnikowe, ale jest kilka punktów, w których można usprawnić samo smażenie naleśników. Propozycja na zdrowe, smaczne i aromatyczne ciasto naleśnikowe z nutą wanilii i kokosa. Tak przygotowane naleśniki są delikatne i puszyste. Przedstawiamy przepis na idealne naleśniki.


Idealne naleśniki

Podpowiadamy, jakie wybrać ciasto, gdy robimy naleśniki wytrawne - na przykład ze szpinakiem, lub na słodko. Zdradzamy także przepis na puszyste. Moja Mama smaży naleśniki cieniutkie i jasne jak papier ryżowy.


Babcia smażyła rumiane, chrupiące i grube. Jedne i drugie były doskonałe, choć z dwóch różnych mas. Poprzedni post Ciasto Śnieżny Aniołek. Następny post Sałatka Big Mac. Sądziłam, że już znalazłam idealne naleśniki.


Długi czas nie umiałam ich robić. To znaczy – smażyłam coś naleśnikopodobnego, ale zazwyczaj efektem były grube, twarde placki, które dopiero po jakimś czasie, leżąc sobie na stosiku, miękły i nadawały się do jedzenia. Poznaj sprawdzony przepis na naleśniki, które zawsze się udają, nawet osobom stawiającym pierwsze kroki w kuchni.


Oto sprawdzony przepis na doskonałe ciasto naleśnikowe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty