środa, 13 września 2017

Pyszny sernik wielkanocny

Tak wyszło u mnie :) Jednakże szczerze mówiąc, sernik mnie nie zachwycił. Być może jest to kwestia skórki z limonki. Nie mierzyłam, ile daję (dodałam skórki “na oko”). I okazało się, że jest to za dużo, bo cały sernik przesiąkł jej aromatem i smakiem.


Sernik wielkanocny – klasyczne przepisy.

Choć kuszą nas eksperymenty, dobrze wiemy, że nic nie smakuje tak dobrze, jak klasyczne ciasta na święta. Dlatego w naszym zestawieniu znalazły się przepisy na sernik tradycyjny: krakowski z charakterystyczną kratką, na kruchym spodzie z rodzynkami czy ciężki od sera sernik wiedeński, a nawet sernik królewski czy sernik z rosą. Też mi brakuje tego typu uwag… np. Jeżeli szukasz pomysłu na świąteczne wypieki, to polecam wypróbować mój przepis na sernik Wielkanocny z czekoladowymi jajeczkami na czekoladowej polewie! W tym roku nie byle jaki sernik, ale lekki i puszysty sernik waniliowy.


Według mnie idealny bo nie przytłaczający, nie zbyt słodki i taki kremowy. Oczywiście to ciasto które możecie podać na każdą okazję – Boże Narodzenie, imieniny czy po prostu do kawki. Spróbujcie jeśli lubicie lekkie serniki.

Puszysty sernik wielkanocny. Piękny zapach, który pojawia się w kuchni podczas pieczenia sernika wielkanocnego, jest niezapomniany i pozostaje w pamięci na długo. Tradycyjny sernik wielkanocny to deser, który z pewnością zachwyci wszystkich przy rodzinnym stole.


Pyszny sernik wielkanocny Na stolnicę dać mąkę, proszek do pieczenia, cukier, posiekaną nożem margarynę, jajko , żółtka i wyrobić ciasto. Pozostałe zawinąć w folie aluminiową i dać do lodówki. Podpic je w 1stopniach ok. Robiłam wszystko tak jak w przepisie, może jedynie co mogłam zrobić źle to za długo miksowac twaróg z masłem, mniej więcej ile czasu to powinno. Wszystkie najlepsze przepisy na serniki w jednym miejscu.


Zobacz sprawdzone przepisy na pyszne serniki na kruchym spodzie, na herbatnikach lub bez ciasta. Upiecz wyśmienity sernik z rosą, z kratką, wiedeński, migdałowy, z jabłkami lub jagodami. Obok babek i mazurków, sernik to obowiązkowy gość na wielkanocnym stole. Kruchy spód nadaje mu delikatności i sprawia, że chcesz sięgnąć po więcej.


Do Wielkanocy zostało jeszcze kilka dni, więc jeśli nadal wahasz się, jaki sernik w tym roku upiec, to polecam Ci mój ulubiony wegański sernik z orzechów nerkowca. Smakiem nie różni się absolutnie niczym od tego tradycyjnego, a moim skromnym zdaniem nawet go przewyższa. Możesz go zrobić na zimno, w wersji gotowanej, z brzoskwiniami, z rosą - albo z warzonego babcinym sposobem twarogu.


Przepis na sprawdzony sernik. Dodane przez Annuar w: Tylko o kuchni.

A jakie przepisy Tobie nie wyszły ? Z opadaniem to niestety tak jest, że się zdarza nawet najlepszym. Jest wilgotny, puszysty, delikatny, a do tego łatwy i szybki do przygotowania. Można przygotować go na klasycznym twarogu, twarogu z wiaderka lub quarku. Można wzbogacić jego smak dodając startą skórkę z pomarańczy, rodzynki lub ulubiony aromat.


Z wyżej podanych składników zagniatamy ciasto, odstawiamy na ok. Blachę o wymiarach 25×4wykładamy papierem do pieczenia. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na sernik wielkanocny na kruchym cieście.


Wybieraj dobrej jakości jaja, najlepiej wiejskie - to mit, że do ciasta można dać gorsze, sernik ci tego nie wybaczy! Oczywiście bez niego sernik też może być pyszny, ale przyznajcie - chrupiący spód dodaje mu cennej chrupkości i smaku. Pyszny prosty sernik - sposób wykonania: Zacznę od tego, że przygotowanie tego sernika jest bajecznie proste i każdy, naprawdę każdy może go bardzo szybko zrobić sam Dno prostokątnej blaszki (wyścielonej papierem do pieczenia) wykładamy biszkoptami. Mazurek wielkanocny - przepisy na pyszne i piękne wypieki. Niektórzy zarzucają tym ciastom, że są zbyt słodkie, więc warto nadać im więcej lekkiego, orzeźwiającego smaku.


Idealny na święta i rodzinne uroczystości :) Zaskocz nim swoich znajomych! Jest to mój ulubiony sernik, ponieważ jest wilgotny i szlachetny. Sprawdź instrukcję ze zdjęciami krok po kroku. Możemy cieszyć się pysznym smakiem pieczonego sera.


Dodatek do tego sernika mogą stanowić rodzynki czy skórka pomarańczowa. Ja jednak pozostawiłam go w nieskazitelnej formie. To pyszny, łatwy i sprawdzony przepis.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty