poniedziałek, 11 września 2017

Na gofry

Pierwszy przepis, podstawowy, na gofry lekkie, chrupiące z zewnątrz i puszyste w środku. Składniki wystarczy zmiksować i można już smażyć gofry. Drugie, równie pyszne, które można zrobić bez dodatku proszku do pieczenia (jeśli komuś bardzo na tym zależy), bo puszystości dodają im ubite białka. Perfekcyjny i super prosty przepis na gofry.


To mój sprawdzony i najbardziej uniwersalny sposób na gofry jak z budki. Nie musisz już szukać przepisu ba to jak zrobić ciasto na gofry.

Do ciasta dodajcie cukru i soli wg uznania. Pamiętajcie, żeby cukru nie dodać za dużo, bo ciasto może się przypalić. Uwaga co do gofrownicy: wiele osób skarży się, że gofry nie są wystarczająco wypieczone. CHRUPIĄCE GOFRY – IDEALNY PRZEPIS – przepis na idealne, pyszne gofry jak z budki. Krok po kroku zobaczycie na filmie jak przygotować idealne gofry.


To najlepsze gofry jakie jedliście w życiu #128578; są cudowne, polecam. Nie wiem jak ten przepis może NIE WYJŚĆ, jest bardzo prosty. To jest pierwszy przepis, z którego gofry wyszły mi, chrupiące na wierzchu i pysznie pulchne w środku, tylko trzeba nastawić gofrownicę na maksymalną temperaturę.


Wszystkie składniki (tj. mąkę pszenną tortową, cukier zwykły (opcjonalnie jeśli robimy gofry bez słodkich dodatków), cukier waniliowy, proszek do pieczenia) połączyć ze sobą.

Zmiksuj tak, aby ciasto na gofry nie miało grudek. Delikatnie wmieszaj je do ciasta na gofry belgijskie, odstaw na minut w ciepłe miejsce, by drożdże zaczęły pracować. Rozgrzej gofrownicę, piecz w niej gofry przez 3-minut, aż będą złociste. Przepis na gofry jest bardzo prosty. Chrupiące, domowe gofry można jeść nie tylko z bitą śmietaną, dżemem czy cukrem pudrem, ale z całą masą innych dodatków.


Gofry domowe są smaczne i zdrowe. To idealny pomysł na pożywne śniadanie lub na deser. Jaki jest przepis na gofry ? Ciasto na gofry , jak zrobić?


Przesianą mąką umieścić w misce, podsypać solą, cukrem i proszkiem do pieczenia. Wszystkie składniki wrzucamy do jednej miski: mleko, woda, mąka, cukier biały, cukier waniliowy, proszek do pieczenia, oraz wcześniej wymieszane żółtka jajek z olejem, wszystko razem miksujemy na jednolitą masę. Osobno ubijamy białka jajek z szczyptą soli.


Uwielbiam gofry, bo są pyszne oraz przypominają mi smaki dzieciństwa. Kiedy byłam małą dziewczynką, często stałam w długiej kolejce, aby móc zjeść najlepsze w mieście gofry, które swoim kuszącym zapachem zapraszały do zakupu wszystkich przechodniów. Zaloguj się aby zapamiętywać przepisy.


Są one przygotowywane na drożdżach i dodaje się do nich cukier perlisty, który jest większy niż ten zwykle używany. W trakcie pieczenia cukier rozpuszcza się, a następnie krystalizuje dzięki czemu nadaje waflom belgijskim specyficzny karmelowy smak. Te gofry zawierają dość dużo kalorii, dodajemy do nich.

W wieku XI wzbogacono przepis na gofry o wodę z kwiatów pomarańczy. Mamo, zrób gofry, proszę…. Takie zdanie słyszę z ust swojego dziecka minimum raz w tygodniu.


Dobre gofry nie są złe :) Nie ma się co dziwić. Czasami rozbawiają mnie do łez dzieci znajomych, które po przyjechaniu do nas, już od progu potrafią krzyczeć, że będą jadły gofry, mimo, że ja wcale tego nie planowałam. Każdego lata próbujesz dociec, co takiego zawierają przepisy na ciasto na gofry , sprzedawane w budkach turystom - i wciąż nie udaje ci się poznać ich sekretu. Jeśli marzą ci się złociste, chrupiące gofry, wypróbuj nasze sprawdzone przepisy na ciasto na gofry.


Poznaj słodką tajemnicę. Domowe gofry nie mają sobie równych! Proste w przygotowaniu, które możesz zrobić samodzielnie, a w dodatku do wyboru w dwóch wersjach - słonym i słodkim. Bardzo dobrym rozwiązaniem jest wykorzystanie owsa, które zachowuje pewną kleistość, więc nie trzeba się martwić o to, czy gofry po upieczeniu się nie rozsypią. Płatki owsiane zmiksować na mąkę.


A tymczasem kulinarna masakra. Czuć mąkę, czuć proszek, tylko smaku pradzwdziwych gofrów nie czuć. Dodałam cukru, były trochę lepsze. A gofry chyba mają normalny skład. Zaś z bitą smietaną i owocami już 550.


Niechże ten mój ma i nawet 30 a nie 25 to będzie ok ;). Policzyłam tą bitą śmietaną jako keksy - czyli kcal. Zawyżyłam jeszcze trochę i wyszło mi 3kcal z gofrem.


Najlepszy przepis na gofry , gofry sa idelane chrupiace a przy tym lekkie. To był dla mnie prawdziwy symbol wakacji – zwłaszcza, że nigdy w domu nie miałam gofrownicy, więc ten niby zwyczajny przysmak kupowałam zawsze w trakcie lata – czy to nad morzem, czy w górach. Miałam nie pokazywać przepisu na gofry ziemniaczane, ale doszłam do wniosku, że może ktoś go nie zna.


Amoniaq Obserwuj bloga Obserwujesz bloga Mieszam W Garnku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty