poniedziałek, 25 września 2017

Przepis na ciasto z białek

Przepis na ciasto z białek

Ubijamy na sztywno białka ze szczyptą soli, dosypujemy cukier i miksujemy. Teraz kolejno dodajemy olej, mleko, obie mąki z proszkiem do pieczenia i cukier waniliowy - cały czas miksując. Na końcu dokładamy bakalie i rodzynki (zalane wcześniej wrzątkiem i po osączeniu obtoczone w mące). Stary przepis na ciasto z pożółkniętego już zeszytu, nieco odświeżony i uwspółcześniony znakomicie nadaje się na wykorzystanie pozostałych białek. Ten przepis to fajny pomysł na wykorzystanie białek oraz szybki sposób na bardzo puszystą i aromatyczną babkę z cytrynową nutką :).


Można powiedzieć, że jest to babka z odzysku, bo upiekłam ją tylko i wyłącznie dlatego, że zostały mi białka, gdyż same żółtka użyłam do kruchego ciasta, a białka niestety tam już nie były potrzebne. Proste, niewymagające dużej ilości składników ciasto, które jest smakowite, chociaż na pierwszy rzut oka, może tak nie wyglądać. Do niektórych przepisów wykorzystuje się tylko białka, staram się zebrać je w jednym miejscu, aby łatwiej znaleźć co zrobić, gdy zostaną. Wypieków z samych białek jest naprawdę dużo. Mam d oskonały sposób na wykorzystanie białek, które pozostały po upieczeniu ciasta drożdżowego, a tych ostatnio nie brakuje, jak np.


Lubię to ciasto za wszystko. Przepis jest prosty, nie bez powodu ten wypiek nazywany jest ciastem szklankowym. W zasadzie prawie wszystkiego daje się po szklance, poza masłem, które można troszkę modyfikować.


Kolejny udany przepis z Pani strony i bardzo smaczny oraz prosty sposób na wykorzystanie białek, dziękuję :) Moje modyfikacje to zmniejszenie ilości cukru i zastąpienie masła olejem (potrzebowałam bezmleczny wypiek). Zasmakuj w nim - sprawdź przepisy od Gotujmy. Wylewamy na białą masę piankową i schładzamy w lodówce. Na to wyłożyć ostatnią białą warstwę pianki przygotowanej w ten sam sposób, lecz bez kakao. Białka ubić z cukrem, następnie dodać przesianą mąkę z proszkiem do pieczenia i olej.


Jabłka obrać i pokroić na ćwiartki a później powkładać je w ciasto. Ostudzone ciasto posypać cukrem pudrem. Przepis na CIASTO Z BIAŁEK. Ciasto wylać do tortownicy.


Zwane jest także ciastem szklankowym. Najlepszym pomysłem na wykorzystanie białek jest przygotowanie bezy. Można ją przyrządzić na różne sposoby - małe beziki, torcik Pawłowej i ciasto bezowe to tylko niektóre inspiracje! Poza tym możesz wyczarować racuszki kokosowe, kurczaka po japońsku lub mus czekoladowy.


Zobacz naszych pomysłów na to, co zrobić z białek! Podsyłam więc dziś kilka moich sprawdzonych przepisów na pyszne wypieki, do których przygotowania używamy wyłączcie białek. Pyszne ciasto z cukierkami min łatwe tanie. W razie potrzeby białka spokojnie możemy zamrozić, nawet na trzy miesiące – ja często tak robię, po.


Czasami naprawdę niewiele trzeba, by wyczarować w kuchni coś pysznego. Z pomocą przyszła mi Atinka podając kilka przepisów na ciasta z wykorzystaniem zbędnych białek. Kokosanki to świetna opcja, kiedy opanuje Cię żądza zjedzenia czegoś. To naprawdę świetny i prosty sposób na pyszne ciasto z samych białek. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na ciasto z samych białek.


Rewelacyjne ciasto czekoladowe, najlepsze jakie jadłam! Od razu zjedliśmy z mężem połowę, jeszcze ciepłe #128578; to musi o czymś świadczyć #128578; I dodatkowo znalazłam sposób na wykorzystanie białek, z którymi czasem nie miałam pojęcia co zrobić, bo bezy mi nie wychodzą. Lukier z białek można przechowywać w lodówce 1-dni, najlepiej w woreczku lub w szczelnie zamkniętym pudełku. Jeśli zgęstnieje, wystarczy dodać do niego odrobinę wody lub rumu i dobrze wymieszać.


Klasyczny lukier z białek jest doskonałą bazą do barwienia na inne kolory. Z podanych składników zagnieść ciasto,podzielić na części. Jedną część ciasta wyłożyć na spód blaszki. Drugą włożyć do lodówki. Następnie przygotować ser : Ser zemleć razem z masłem razy w maszynce do mięsa.


Jeśli do przyrządzenia jakiegoś ciasta potrzebne są żółtka, a nie wiecie, co zrobić z białkami, polecam przygotować czysty słoiczek, do którego przełożycie białka i zamrozicie. Przy każdym następnym wolnym białku wystarczy wyjąć słoiczek z. Kruche ciasto z pianką i owocami. Przygotowanie dania ciasto makowe z białek Białka ubić na sztywno, dosypać cukier. Mąkę wymieszać z proszkiem i makiem, wlać masło, wymieszać z białkami.


Piec w formie keksówce ok minut w temp. Po wystudzeniu można polać polewą czekoladową.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty