środa, 27 września 2017

Gofry czas pieczenia

Gofry piec przez około - minuty lub przez czas podany w instrukcji gofrownicy. Nakładamy ciasto chochlą i wypukłą stroną łyżki rozprowadzamy ciasto dokładnie po całej powierzchni. Gofry po upieczeniu odkładać na metalową kratkę.


Posypać cukrem pudrem i polać syropem klonowym. Lub podawać z ulubionymi dodatkami np.

Gofry wychodzą idealne :) Zawsze wychodziły mi gumowate, niesmaczne dlatego przez długi czas nie robiłam gofrów. Dzisiaj spróbowaliśmy znowu i bingo. Robiłam z mąki pszennej tortowej 4(szklanki) do tego dodałam mąkę krupczatkę (szklanki) - bo niestety nie miałam więcej pszennej tortowej, ale i tak wyszły idealnie. Do gofrownicy nakładać po dwie łyżki ciasta na każde pole grzewcze i piec gofry po 3-min (czas pieczenia zależy od mocy gofrownicy). Upieczone gofry przekładać na kratkę.


Boże Narodzenie ciasta desery dla dzieci dodatki Dzień Dziecka przetwory słoiki wegańskie wegetariańskie. Gofry są bardzo dobrą alternatywą na deser dla całej rodziny.

Są zrobione ze składników, które używamy codziennie do obiadów czy pieczenia ciast, dlatego też można je wykonać praktycznie od razu bez potrzeby poszukiwania składników w sklepie. Przedstawiam przepis, z którego ja często korzystam. Najlepsze gofry, jakie jadłam. Leciutkie jak chmurka i chrupiące.


Bez proszku do pieczenia. U mnie zajmuje to 5min na każda porcję (używam urządzenia Tefal Avante 3w1) Ten przepis został stworzony przez użytkownika Przepisowni i nie jest przetestowany przez Vorwerk Polska, tym samym Vorwerk nie może odpowiadać za efekt końcowy przepisu. Dodane przez juljanna w: Tylko o kuchni. Sama robię gofry na kilka sposobów.


Czasem dodaję do nich jogurt naturalny, czy też maślankę, jednak najczęściej wracam i sięgam po mój podstawowy przepis na gofry. Jeśli szukasz przepisu na chrupiące gofry, które wychodzą za każdym razem to zapraszam po mój przepis na gofry. Temperatura pieczenia ciasta i czas wypieku. Po tym czasie smażymy gofry w nagrzanej gofrownicy.


Ja przed każdym pieczeniem natłuszczam gofrownicę niewielką ilością oleju. Im dłuższy czas pieczenia, tym bardziej chrupiące gofry. Po wyjęciu gofrów z gofrownicy, układam je na kratce, żeby odparowały.

Czas pieczenia zależy od mocy gofrownicy, więc bywa, że może to zająć jeszcze dłużej. Gofry należy studzić na kratce, najlepiej ułożone bokiem. Z ulicy sa czasem bardziej gabczaste. Przepis na gofry jest bardzo prosty i nie trzeba mieć żadnych zdolności kulinarnych, żeby je zrobić. Pieczenie jest dla mnie przyjemnością.


Będę tu zostawiać przepisy,z których korzystam,często pierwszy raz,a i inni będą mogli je wypróbować. Wymieszaj z mlekiem, dodaj mąkę, proszek do pieczenia, olej, cukier, sól. Delikatnie wymieszaj białko z ciastem.


Mocno rozgrzej gofrownicę. Nakładaj chochlą porcje ciasta i smaż około 3–minut, aż ciasto się przyrumieni. Jeśli gofry się rozklejają, a góra i dół gofra jest już gotowa to znaczy, że gofrownica ma zbyt dużą temperaturę i środek gofra nie zdążył się upiec. Należy obniżyć temperaturę i wydłużyć czas pieczenia. Idealny gofr powinien mieć kolor biszkoptowy!


Do ciasta dodajcie cukru i soli wg uznania. Pamiętajcie, żeby cukru nie dodać za dużo, bo ciasto może się przypalić. Uwaga co do gofrownicy: wiele osób skarży się, że gofry nie są wystarczająco wypieczone. Ja mam ulepszony przepis - moje wychodzą fajne chrupiące - szkl mleka, szkl maki, budyń, jajka, łyżki cukry, płaska łyżeczka sody, łyżeczki proszku do pieczenia, szkl oleju.


Jeśli masa jest zbyt gęsta, można dodać odrobinę mleka. Pianę ubić, dodać, delikatnie mieszając, do masy. Gofry piec w rozgrzanej gofrownicy 7-minut (czas w zależności od mocy gofrownicy).


Gofry z przepisu Magdy Gessler najlepiej smakują na ciepło z bitą śmietaną lub z pudrem z dodatkiem cynamonu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty