środa, 27 września 2017

Przepis na mokry sernik

Kroki wykonania: Ser zmiksować. Mam swietny przepis na sernik od mamy, ktory jest wlasciwie bardzo podobny do tego. Jedyna roznica to, ze zamiast smietany kremowki, daje sie wiecej masla.


Przepis na mokry sernik

Moj sernik piecze sie w tradycyjny sposob, redukujac temperature w trakcie pieczenia. Pieknie wyrasta dzieki ubitym bialkom, ale niestety peka, po czym nierowno opada. Przepisy, jak zrobić - Smaker. Miałam kiedyś przepis na pyszny sernik, który długo po upieczeniu jeszcze był wilgotny. Nie lubię suchych serników, które się kruszą.


Ten swój przepis gdzieś zgubiłam, a chciałabym na święta przygotować pyszne ciacho. Wylać na przygotowany spód ciasteczkowy. Piec w temperaturze 160°C przez około godz (czasem nawet dłużej, do godziny). Sernik jest upieczony, gdy po dotknięciu lekko patyczkiem, środek sprężynuje. Ostudzić w uchylonym piekarniku, następnie ostudzony wsadzić do lodówki na kilka godzin a najlepiej na całą noc.


WitamWczoraj napisałam nowy wątek dlaczego mój sernik jest mokry. Tego jeszcze nie wiem ale podam przepis bo wszystkim wychodzi cudny mokry ale mi za mokry - no cóż kucharką nie jestem najlepszą. Jest pyszny i czesto kroluje na moim stole.


Goraco zachecam do skorzystania z tego przepisu. Wszystkie najlepsze przepisy na serniki w jednym miejscu. Zobacz sprawdzone przepisy na pyszne serniki na kruchym spodzie, na herbatnikach lub bez ciasta.


Przepis na mokry sernik

Upiecz wyśmienity sernik z rosą, z kratką, wiedeński, migdałowy, z jabłkami lub jagodami. Sernik mojej Babci był zawsze dla mnie niedoścignionym ideałem, okazało się jednak, że… cóż, nie potrafię go zrobić. Trzeba było więc wymyślić własną wersję czyli Prosty Sernik, tak po prostu, nie-do-popsucia :) Dzisiejszy przepis wymaga niewiele pracy.


Byłam przekonana, że w swoich słodkich zasobach blogowych mam przepis na sernik królewski. Co się okazało, sernika nie było. Jeśli tylko macie ochotę na tradycyjny sernik, sięgnijcie po ten przepis. Istnieje wiele rodzajów serników np.


Przepis na mokry sernik

Wśród wielu przepisów na sernik, śmiało można wyróżnić sernik wiedeński. Tradycyjny, delikatny i puszysty przygotowywany jest z dobrze zmielonego twarogu z różnymi dodatkami. Sernik wiedeński bez spodu w Polsce znany jest od ponad 3lat.


Jest to puszyste ciasto, które nie opada po upieczeniu. Oryginalny przepis na sernik wiedeński uwzględnia użycie sera twarogowego mielonego, masła, jajek i rodzynek. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na mokry sernik. Zalezy mi na tym aby sernik był mokry. SERNIK WIEDEŃSKI – przepis na klasyczny sernik pieczony.


Jest to mój ulubiony sernik, ponieważ jest wilgotny i szlachetny. Możemy cieszyć się pysznym smakiem pieczonego sera. Dodatek do tego sernika mogą stanowić rodzynki czy skórka pomarańczowa. Ja jednak pozostawiłam go w nieskazitelnej.


Zupa krem z batatów Cześć :D Fajnie jest czasami zmienić coś w menu. Na przekór pogodzie chociażby. Za oknem teraz biało, biało. DJakieś lat temu, kiedy jeszcze pracowałam w sklepie spożywczym, klientka przyniosła mi przepis na wafle domowe.


Znałyśmy się tyle co ze sklepu. Mokry sernik w każdej odsłonie! Więcej niż przepisów.


Nie jest bardzo słodki, co mi bardzo odpowiada, chociaż to wedle gustu można zmienić :)) Sernik był robiony na niedzielny obia a właściwie po, więc niestety zdążyłam zrobić tylko jedno zdjęcie. Jedną część włożyć do lodówki, drugą wyłożyć na blachę. Na pierwszą część ciasta wyłożyć masę serową, na to osoączone i pokrojone w kostkę brzoskwinie.


Masę serową na sernik szykuje się super szybko, więc możesz zacząć nagrzewać piekarnik.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty